Citat:
Ursprungligen postat av Juicy J
Sitter nu med ungefär 3 dl grapejuice som jag själv pressat från 3 saftiga grapes! Sitter och dricker det nu.
Men en fråga: jag är rätt så hungrig just nu men tänkte först dricka grapen sen slänga i mig en hamburgare med resten av grapen och vänta typ 30-40 min sen käka valiumen. Låter det bra eller finns det någon här som hade gjort annorlunda?
Typ druckit grapen väntat 20-30 min sen käka valium och när effekt börjar komma, slänga i sig hamburgare?
MVH
Såg inte detta förnst nu.. alternativ två är nog definitivt bäst.. På tom mage funkar det oftast allra bäst. Tycker du att effekten blev bättre?
Upprepa annars gärna bruket av grape/citrus i ett par dagar och testa sedan igen. Vill gärna höra din slutsats!
Jag som har EXTREM benso-tolerans har hällt i mig ca 1 liter grape-jouce utspritt under dagen tillsammans med sammanlagt 7 mg xanor..
Är ju själv på behandling och vi har nu börjat trappa ur.. så nitran fick jag hoppa idag och imorrn plockar dom bort 1 mg xanor.. Men jag vet att det kommer att gå bra för jag har laddat upp ett berg med grapejouce, apelsiner och omaprozol (som jag gömt undan)..
Egentligen boostar alla citrusfrukter.. forskning finns även på det.. men inte tillräckligt mkt forskning för att man ska "varnas" för det.