2021-02-06, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Okej, han är en bit över 40 idag och blev miljonär före 30 så du har inte läst bloggen på en 10-15 år då. Men ändå är du här och kommenterar din dynga.

Vad är det som hindrar mig från att kommentera menar du?
Citera
2021-02-06, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Vad är det som hindrar mig från att kommentera menar du?

Du saknar helt kunskap om trådens ämne. Det enda du är ute efter är att förhärliga dig själv och ditt eget liv och samtidigt kasta skit på en person som satte upp ett mål och en plan för att nå målet och sedan uppfyllde målet.

Den här tråden återstartades av att jag ställde en fråga om miljonärens boende. Det hade du kunnat resonera kring istället för att sprida irrelevant dynga.
Citera
2021-02-06, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Du saknar helt kunskap om trådens ämne. Det enda du är ute efter är att förhärliga dig själv och ditt eget liv och samtidigt kasta skit på en person som satte upp ett mål och en plan för att nå målet och sedan uppfyllde målet.

Den här tråden återstartades av att jag ställde en fråga om miljonärens boende. Det hade du kunnat resonera kring istället för att sprida irrelevant dynga.

Om jag var intresserad av hur han bodde hade jag frågat det, det jag var intresserad av var om hans beteeende/mindset hade ändrats sen han blivit ekonomiskt fri så jag frågade just det.
Citera
2021-02-06, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjeeeeeeeeeeeen
Bitter på någon som gratisbajsat sig till sina miljoner?
Inte det minsta, jag har haft turen att ha rätt vänner i mitt liv med rätt intressen, jag var tidig på pokerbommen vilket jag än idag spelar, och jag var tidig på bitcoin, vilket jag än idag investerar i, jag har rest jorden runt, med min laptop och internet som arbetsgivare, jag har ätit på michelin restauranger, bott på 5 stjärniga hotell, allt medans min aktiedepå växt och överstiger Mi30 med en rejäl slant.

Man kan bli miljonär utan att leva som en kyrkråtta...

Ja okej, vi säger så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in