Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-28, 14:25
  #1
Medlem
SkruFFs avatar
Jag har en fråga. Block 44 har gjort en låt som heter "Dissen" där dem battlar tillbaka till några som gjort en disslåt mot dem. Frågan är: Vilka är det som Block 44 battlar tillbaka mot?
Är väldigt tacksam för svar!
Citera
2007-01-28, 14:30
  #2
Medlem
zackdelarochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkruFF
Jag har en fråga. Block 44 har gjort en låt som heter "Dissen" där dem battlar tillbaka till några som gjort en disslåt mot dem. Frågan är: Vilka är det som Block 44 battlar tillbaka mot?
Är väldigt tacksam för svar!

Block 44 är ju hopplöst arbetslösa 33-åriga dagdrivare som anställts som ALU på Lundshovsskolans fritidsgård, jag tror att "dissen" är riktad till två av KISarna på Lövskogssärskolan för att dom är för gamla (37) för att rappa.
Citera
2007-01-28, 14:33
  #3
Medlem
SkruFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zackdelarocha
Block 44 är ju hopplöst arbetslösa 33-åriga dagdrivare som anställts som ALU på Lundshovsskolans fritidsgård, jag tror att "dissen" är riktad till två av KISarna på Lövskogssärskolan för att dom är för gamla (37) för att rappa.

Det tror inte jag.
Citera
2007-01-28, 18:02
  #4
Medlem
JakeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zackdelarocha
Block 44 är ju hopplöst arbetslösa 33-åriga dagdrivare som anställts som ALU på Lundshovsskolans fritidsgård, jag tror att "dissen" är riktad till två av KISarna på Lövskogssärskolan för att dom är för gamla (37) för att rappa.

Det stämmer. Kolla bara vad dom har skrivit till varandra på playahead.
Citera
2007-01-28, 20:07
  #5
Medlem
Zumas avatar
Dom är ju ett gäng skojjare alltså
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback