Har inte hört att någon har hämnats angående mordet på H
Fasten alla gärningsmännen är kända? Vad rätten kommer fram till är väl jävligt ointressant för HA eller OG! De var ju vänner med H.
Är det någon som vet vad de släppta personerna befinner sig?
Jag vet i alla fall att D****s N*****n blev utkastad från BSK i badstanding efter mordet, så någon har han retat upp, men är förvånad att ingen har hämnats än, mycket konstigt, gömmer de sig eller?