2008-05-12, 15:13
Medlem
Hämd?

Har inte hört att någon har hämnats angående mordet på H
Fasten alla gärningsmännen är kända? Vad rätten kommer fram till är väl jävligt ointressant för HA eller OG! De var ju vänner med H.

Är det någon som vet vad de släppta personerna befinner sig?
Jag vet i alla fall att D****s N*****n blev utkastad från BSK i badstanding efter mordet, så någon har han retat upp, men är förvånad att ingen har hämnats än, mycket konstigt, gömmer de sig eller?
Citera
2008-05-12, 15:20
Bannlyst
Har för mig att det var Jo..s S...str.. som låg bakom knivskärningen på vasagatan? Eller är jag helt ute och seglar?
Citera
2008-05-12, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av naggits
Har för mig att det var Jo..s S...str.. som låg bakom knivskärningen på vasagatan? Eller är jag helt ute och seglar?

Knivskärning? På vem av dem?
Citera
2008-05-12, 19:48
Medlem
Karbonats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janepetrine
Hur fan kunde det gå såhär ??????
...
Beklagar förlusten

Eftersom du verkar vilja sprida information om dådet föreslår jag att du antingen lägger ut domarna på Internet eller skriver ut målnumren här på FB.
Citera
2008-05-12, 20:52
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karbonat
Beklagar förlusten

Eftersom du verkar vilja sprida information om dådet föreslår jag att du antingen lägger ut domarna på Internet eller skriver ut målnumren här på FB.

Tack
Ja det är riktigt att jag både vill sprida och framförallt få information om min sons mördare då jag anser mej veta att han blev regelrätt avrättad på fullständigt absurda grunder (dessutom på ett jävligt simpelt sätt ) se # 158 - 159. Dom som gjorde det här har förstört återstoden av våra liv också. Har inte kunnat somna en enda natt/kväll på 15 mån. utan att äta sömnpiller
( för utom när jag varit full vill säga ) Kan tyvärr inte det där med att lägga ut domarna på internet ( är icke något data snille precis ).
Citera
2008-05-12, 21:36
Medlem
Karbonats avatar
Citat:
Tack
Ja det är riktigt att jag både vill sprida och framförallt få information om min sons mördare då jag anser mej veta att han blev regelrätt avrättad på fullständigt absurda grunder (dessutom på ett jävligt simpelt sätt ) se # 158 - 159. Dom som gjorde det här har förstört återstoden av våra liv också. Har inte kunnat somna en enda natt/kväll på 15 mån. utan att äta sömnpiller
( för utom när jag varit full vill säga ) Kan tyvärr inte det där med att lägga ut domarna på internet ( är icke något data snille precis ).
Det finns väl få tvivel om att just detta mord var ett mycket fegt illdåd.
Om du inte har möjlighet att lägga ut de två domarna kan du ju i alla fall skriva ut målens numren här. Det underlättar för folk som själva vill beställa de aktuella handlingarna.
Citera
2008-05-12, 21:52
Medlem
Citat:
Tack

Här har du lite info: D*NNIS R*GER H*LDING N*LSSON
1980-10-27 4879

UTSLÄNGD UR BSK OCH HELT SJÄLV INGEN "BACK UP" ALLS
ADRESS K*LLENDER V 10 L.428
41511 GBG

"Gjorde mer än vad som framgicks, men de andra vågade inte berätta"
Citera
2008-05-13, 07:26
Medlem
janepetrines avatar
Har sänt PM till dej redermo

Citat:
Ursprungligen postat av redermo

Du har PM.
Senast redigerad av janepetrine 2008-05-13 kl. 08:20.
Citera
2008-05-13, 23:29
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redermo

Ingen som vet vad K***y A. varit ute och hittat på. Han är ju ändå häktad för detta nu. Målnr. 4422-08
Citera
2008-05-14, 00:23
Medlem
RoLLiTs avatar
Vill bara säga att det är tragiskt.

R.I.P
Citera
2008-05-14, 00:34
Medlem
janepetrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoLLiT
Vill bara säga att det är tragiskt.

R.I.P
Tack . Vet du något så hör av dej.
Citera
2008-05-16, 19:32
Medlem
??????

Citat:
Ingen som vet vad K***y A. varit ute och hittat på. Han är ju ändå häktad för detta nu. Målnr. 4422-08

Ingen som vet var den där kniv viftande tattaren har har hittat på nu senast ( 30 mars ) och vad han sysslar med nu. Intressant att veta om stan ( Göteborg ) är en säker plats för tillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in