2007-02-08, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Moona
Förlåt Håkan.P , han velade runt mellan olika gäng, det är aldrig bra,
Och han tatuerade på HOP.
Hur mena du velade runt? Va han intresserade av fler än HA?
Citera
2007-02-09, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Hur mena du velade runt? Va han intresserade av fler än HA?

Skall man tro på tidningarna så hängde han en hel del med OG. Om det är sant så är det konstigt att han var på en fest hos BSK med tanke på att BSK och OG inte precis är kompisar.
Citera
2007-02-09, 18:21
Awaiting Email Confirmation
Efter att ha kollat denna tråd utan att vara medlem, så blir jag tvungen att ge mig in i den.

Håkan, som var tatuerare @ R81, blev troligtvis mördad av slump. Glinet högg ner honom då han mukkade gräl med honom och kunde inte försvara sig mot Håkan som var bra mkt större. Att sticka ner honom med en "fällkniv" med ett blad på 30+ cm, torde ju då vara rätt tillvägagångssätt. Eller?

Denna gärningsman, som jag har personnummer samt namn på, kommer antagligen inte att få så mkt fred, oavsett inom murarna eller utom.

Det finns personer utanför dessa kretsar, som gillade Håkan, och kommer se till att W* med pack kommer att betala för det.

Killen blev f.ö. häktad för mord pga erkännande.
Citera
2007-02-09, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen71
Efter att ha kollat denna tråd utan att vara medlem, så blir jag tvungen att ge mig in i den.

Håkan, som var tatuerare @ R81, blev troligtvis mördad av slump. Glinet högg ner honom då han mukkade gräl med honom och kunde inte försvara sig mot Håkan som var bra mkt större. Att sticka ner honom med en "fällkniv" med ett blad på 30+ cm, torde ju då vara rätt tillvägagångssätt. Eller?

Denna gärningsman, som jag har personnummer samt namn på, kommer antagligen inte att få så mkt fred, oavsett inom murarna eller utom.

Det finns personer utanför dessa kretsar, som gillade Håkan, och kommer se till att W* med pack kommer att betala för det.
Skönt att höra att rättvisa kommer skipas förhoppningsvis.
Läste att de häktat nån ny gängmedlem i Metro idag, får väl se vart det leder.

En fråga bara, vem fan sticker ner någon över ett tjaffs? Speciellt en snubbe som hänger i de kretsarna.
Citera
2007-02-09, 18:29
Medlem
Han hade ju varit på tunisiska,den driver väl HA inte bsk
Citera
2007-02-09, 18:33
Awaiting Email Confirmation
"vem som sticker ner ngn pga tjaffs"?
I detta fallet så är det ngn tattare från förorten med minimalt med parental övervakning under de senaste 22 åren. Räkna ut resten själv. "Tattar-taget namn" med dubbel-efternamn pga okänd fader, typ.. Räkna ut resten själv....
Citera
2007-02-09, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen71
"vem som sticker ner ngn pga tjaffs"?
I detta fallet så är det ngn tattare från förorten med minimalt med parental övervakning under de senaste 22 åren. Räkna ut resten själv. "Tattar-taget namn" med dubbel-efternamn pga okänd fader, typ.. Räkna ut resten själv....
Förjävligt, men kniven lär de behöva då de itne har intelligens att prata för sig själva. Fy fan säger jag. Hoppas han får smaka rättvisa.
Citera
2007-02-09, 22:59
Medlem
vad fan vet ni
Citera
2007-02-09, 23:02
Medlem
booses avatar
Var han medlem eller inte hos nåt gäng?
Var han omtyckt av andra eller?
Berätta lite om honom så man får reda på lite.
Citera
2007-02-09, 23:58
Medlem
Muskedunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfpack GBG
vad fan vet ni

Säkert inte mycket.
Nu har du chansen att visa att dina nio år i grundskolan inte var förgäves, och att berätta mer.

Karolinen: Borde han ha varit på ett annat ställe, eller var det en sådan kille som umgicks i kretsar som saker som dessa sker i?
Citera
2007-02-10, 01:16
Bannlyst
Citat:
vad fan vet ni
För lite uppenbarligen. Du kan väl upplysa oss?
Citera
2007-02-10, 09:40
Medlem
booses avatar
Citat:
vad fan vet ni
Mycket vettigt inlägg.
Menigen med trådar är att man ska kunna diskutera och fråga om det man inte vet.
Och dom som tror dom vet nåt skriver det iaf, istället för att skriva som du.

OT; Är det nån som vet lite mer om han mer än det som skrivits redan i tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in