Citat:
Ursprungligen postat av Zenti
Har precis börja på en utbildning med PLC och tycker att det verkar riktigt kul.
Undrar om det finns nått bra simulator program att ladda ner så man kan köra lite hemma. Har googlat efter det men dom jag har hittat kostar pengar. Finns det nått bra gratis program?
www.germatech.se har ett demo på S5 för windows.
I den skarpa versionen av programmet finns det en simulator.
Vet inte hur det är med demot, du kan ju alltid kolla.