Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Just det klippet som du hänvisade till gav inte mycket om och från själva Eichmann-rättegången, utan mest en massa revisionistiskt "rappakalja" om alla möjliga ting, blandat och mixat så att man knappt visste om speakerrösten pratade om icke-månlandningar eller Förintelsen!

Jag blev helt enkelt bara trött och irriterad..
Det jag eftersöker är alltså egentligen längre, sammanhållet och helst okommenterat material, så att man verkligen (liksom) får höra vad som sägs;
både av försvaret, åtalarna, den anklagade och eventuellt domarna. Något sådant är det alltså som
jag tycker skulle vara intressant!
"Just det klippet..."

Du ville "i alla fall kunna få se något av detta (Eichmann-rättegången)", jag ger dig en länk till "något av detta" och du tjurar ihop som en liten barnunge ertappad med fingrarna i kakburken för att du anser att det var "en massa revisionistisk 'rappakalja'"!?!
Uppenbarligen är du ytterligare en av alla dessa muppar det går tretton på dussinet av som konsekvent vägrar diskutera sakfrågor och "bara tror" på denna kvasireligiösa myt kanske av bekvämlighetsskäl eller någon annan stupid anledning. Blev ögat fuktigt under Ninas resa?
Men det ska du veta, den som inte vill debattera sakfrågor här blir jagad med blåslampa, fråga Herr Lipholm.
Citat:
Sådant har ju bara spätt på "era" teorier om att exempelvis Eichmann skulle ha torterats i israeliskt häkte!?
Och du tror att Eichmann förblev "orörd" innan hängningen?
Citat:
Ja. Oki... "I know!" ... men när det raljeras så där så... klarar jag liksom icke av att hålla käft...
Antingen håller du käften själv eller slutar raljera...