Flashback bygger pepparkakshus!
2007-02-06, 21:09
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
Vad är tittarsiffrorna för smörjan? Dags att lägga ner, TV4!

Andra avsnittet hade över 1.5 miljoner tittare och var förra veckans 8e mest sedda program. http://www.tvbloggen.com/archives/208

Jag tyckte första avsnittet var lite kul och visade på potential.
Men andra avsnittet var mycket tråkigare.
Johan Glans var rolig men grejen med radion var aptråkig.
Och paret med sexproblem är hur dåligt som helst.
Citera
2007-02-06, 21:40
Medlem
Darcys avatar
Johan Rheborg var klockren som sin karaktär. Tyckte verkligen jag kände igen mig. Känner också för att jaga tanter med bilen, bli förbannad på snorungar och skälla i affären rätt så ofta.
Citera
2007-02-06, 21:42
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy2
Andra avsnittet hade över 1.5 miljoner tittare och var förra veckans 8e mest sedda program. http://www.tvbloggen.com/archives/208

Jag tyckte första avsnittet var lite kul och visade på potential.
Men andra avsnittet var mycket tråkigare.
Johan Glans var rolig men grejen med radion var aptråkig.
Och paret med sexproblem är hur dåligt som helst.

Lustigt, serien är ju ren skit. Får se siffrorna efter nästa avsnitt, bör vara rejält mycket lägre.
Citera
2007-02-07, 16:02
Medlem
slippys avatar
Robert Gustafsson, hur rolig som helst. Garvar bara jag tänker på hans stammande. Bäst är när han av misstag säger ost istället för kaffe och går iväg och handlar och kommer tillbaka med en ål.

Johan Rheborg, mycket rolig, bästa scenen är när han är uppstressad på ICA.

Killen med radion i munnen var också riktigt rolig.

Resten var väl iallafall sevärt.

Vad jag vet har jag aldrig någonsin tyckt ALLT varit roligt i någon komedi/tv-show så varför skulle den är skilja sig?
Citera
2007-02-07, 16:10
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Lustigt, serien är ju ren skit. Får se siffrorna efter nästa avsnitt, bör vara rejält mycket lägre.

Siffrorna skiljde sig inte särskilt från 1a till 2a så tror inte det skiljer sig till 3e heller.

Men kolla på konkuerrensen, vad visas på fredagskvällarna?
Citera
2007-02-07, 16:34
Medlem
kvittot87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Robert Gustafsson, hur rolig som helst. Garvar bara jag tänker på hans stammande. Bäst är när han av misstag säger ost istället för kaffe och går iväg och handlar och kommer tillbaka med en ål.

Du måste skämta...
Citera
2007-02-07, 16:37
Medlem
"Vill du ha lite ström på kulorna?"
"Spontant nej."

Ruskigt kul!
Citera
2007-02-08, 20:15
Citat:
Av någon anledning är hon rejält begränsad.

Där håller jag inte med dej.
I kvarteret skatan tycker jag hon är den som (efter glans och barta - som ju spelar i en helt annan liga) kan tolka så sjukt många olika slags karaktärer. Kolla tex på Karita i husvagnen VS den militanta feministen VS Kåta Siv (eller vad hon heter) VS Kristina. Fyra vitt skilda karaktärer som hon, enligt mig tolkar åt helvete bra.
Citera
2007-02-08, 20:41
Medlem
Efter förra fredagens avsnitt var jag bara irriterad. Återigen, det är ju skådespelare med talang vi snackar om... vad fan sysslar de med? Att Glans och de andra skulle sälja ut sig var ju bara en tidsfråga. Även Robert Gustavsson har ju tidvis yrat omkring i riktiga skitprogram i rutan men nu är det hög tid att någon ger honom en ordentlig örfil så han slutar upp och ägnar sig åt den humorn han är bra på istället. Fast det jag har svårast att smälta är nog ändå att Rheborg ställer upp.
Citera
2007-02-10, 11:48
Bannlyst
Är det bara jag som hatar skiten? Jag blev riktigt deprimerad bara genom att se på det, Robert Gustavsson exempelvis, hans talang kan användas till så mycket bättre en överspelnings komik i den här formen. Tycker mest det är beviset på att Svensk tv och film är skit. Riktigt jävla skräp.
Citera
2007-02-10, 11:57
Medlem
FreedomOfSpeechs avatar
Det är juh så jäkla överdrivet. Särskillt "onnanimannen". Men men, ibland är det kul..
Citera
2007-02-10, 12:37
Medlem
Johan Rheborg är den enda i serien som är värd att titta på, de andra... så pinsamt.

Speciellt sopp-killen "Lars Magnus".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in