Flashback bygger pepparkakshus!
  • 9
  • 10
2009-01-31, 00:44
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Örjan vart behållningen i dagens ochså, det är ju dock ett problem att resterande karaktärer enbart lever på att upprepa så grova vulgäriteter som möjligt, samt att vi bjuds på ofräsht krystade statist dialoger på nått vänster

var det någon som roades av Petra Medes karaktär? och verkligen känner att det här kommer nog hålla i 8 avsnitt utan grovsnusk?

tål inte hennes huvud i rutan förövrigt, hon är formad som en borttappad hörnkloss...ifrån Belville Legot ifrån 1995
Citera
2009-01-31, 00:49
Medlem
KraftSheriffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Jag tycker genuint illa om Hjälp, men jag måste säga att programmet fick en liten uppsving med Chevy Chase. Fletch. I. Sverige. Stort.

Måhända att han inte får några roller på andra sidan Atlanten, men ändå. Dusty Bottoms. I. Sverige. Stort.

Enda orsaken till att jag kollar Hjälp! nu är Chevy Chase.
Första säsongen tog jag mig igenom men andra säsongen såg jag bara några minuter av första avsnittet för det var verkligen djävulskt dåligt.
Citera
2009-01-31, 10:43
Medlem
offe_mans avatar
Var ett okej program men gillade inte Sisela Kyle. Hon är inte tvungen att vara med mer
Citera
2009-01-31, 12:43
Medlem
Yohos avatar
*sigh* Säsong 2 var så mkt bättre
Citera
2009-01-31, 12:46
Awaiting Email Confirmation
Örjan Lax som top security på hotellet var ju grymt roligt! Så ska thailudren tas
Citera
2010-07-15, 19:24
Medlem
burfogels avatar
Okej serie, inget mästerverk. Sissela Kyle är ju bara fjantig. Johan Rheborg och Johan Glans är stora behållningarna.

Har snart sett färdigt första säsongen.
Citera
2010-07-16, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
ohan Rheborg och Johan Glans är stora behållningarna.

Håller med helt och hållet, det är dem två man sitter och väntar på i varje avsnitt. Sett första och andra säsongen och tyckte personligen att den första vara betydligt roligare än andra som hade för mycket Clemens och Filippa Bark i sig!
Citera
2011-02-10, 23:23
Medlem
spleendids avatar
Jag sitter och letar på youtube efter ett klipp med Örjan Lax, men det bara vägrar vara där. Ni vet, när Robert Gustafsson ringer på dörren och säger "tudeluu" varpå han får en tuta intryckt i käften. Innan Örjan öppnar dörren skriker han "Vem ere? Ere Jehovas vittnen har ni tio sekunder på er innan plomberna sitter i taknocken!"

Vore grymt fint med en länk om någon vet var jag hittar detta klipp. Tack.

Edit: Eller ja, jag hittade. S1E10.
Senast redigerad av spleendid 2011-02-10 kl. 23:40.
Citera
2014-06-07, 19:56
Medlem
rewin00s avatar
Örjan, min barndomshjälte tillsammans med Alice Cooper och Ozzy Osbourne.
Citera
2020-08-19, 20:10
Medlem
Vad heter skådespelaren/skådespelerskan som spelar Benjamins flickvän Leyla/Leila?

Hittar inte namnet någonstans på credit eller cast info.

Tack för svar!
Citera
2022-06-23, 17:56
Medlem
hittar inte örjan lax avsnittet då han kör stand up :// någon som har länk/kan reupload?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in