Flashback bygger pepparkakshus!
2007-02-10, 18:33
Bannlyst
Den jäkla signaturmelodin har satt sig på hjärnan. Hjälp mig, vilken låt är det? En gammal J. Iglesias va?
Citera
2007-02-10, 23:34
Medlem
Stålfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arena
Den jäkla signaturmelodin har satt sig på hjärnan. Hjälp mig, vilken låt är det? En gammal J. Iglesias va?

Si señor, "Pobre diablo" heter den. För övrigt var gårdagens avsnitt ganska slappt, väntade på Rheborgs utbrott men det kom ju fan aldrig.
Citera
2007-02-11, 15:11
Bannlyst
Robert Gustavsson ser man tyvärr inte så mycket i serien, men han spelar riktigt jävla bra.

Johan Glans är inte heller så dum!
Citera
2007-02-16, 21:46
Medlem
irrblosss avatar
Tycker dagens avsnitt är riktigt bra faktiskt. Någon mer än jag som känner igen den rullstolsbundne vykortsförsäljaren? En 100%-ig kopia av nissen som brukar sitta på T-centralen och sälja bingolotter.
Citera
2007-02-16, 22:03
Medlem
JussyJussens avatar
Ja, dagens avsnitt var bra! En personlig favorit är Johan Glans i rollen som mannen som försöker ta sitt liv.
Citera
2007-02-17, 12:07
Medlem
herr_jojs avatar
Får väl nyansera mig lite, efter att ha sett några fler avsnitt. Kyle tycker jag fortfarande är värdelös. Gustavssons roll är väl ingen höjdare. Han kan betydligt bättre, trailern till torsdagens Time Out bådar gott. Rheborg har sina ljusa stunder (ibland). Onanimannen... vet inte, känns väldigt pubertalt. Men jag håller helt med om att Johan Glans gör denna serie värd att se.
Citera
2007-02-17, 13:15
Medlem
Gromnas avatar
Hm, så man ska alltså plåga sig igenom ännu ett avsnitt innan man kan dömma ut sunket?
Citera
2007-02-18, 00:02
Medlem
akzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Vad besviken jag är. Hade skyhöga förhoppningar men de infriades inte. Robert Gustavsson är rätt rolig, men det är också jävligt billig humor. Förresten... Sissela Kyle är jävligt lik Bubbles när hon spelar efterbliven. Slump? Tvivlar...

Sissela?
Bubbles?

Äh fy fan. Vilken jävla skit...

Fredag 21.30 va?

Om man hade Percy Tårar-förväntningar på det här så var man fel ute, gissar jag på. Den humorn som killinggänget gör/gjorde är väldigt mycket smalare än detta, och såvitt jag minns sändes deras serier efter 22 på måndag- och torsdagkvällar för över 10 år sen. Det var jävligt sent för att vara SVT.
Citera
2007-02-18, 00:19
Medlem
Om dem la lika mycket tid på Rheborg som på Kyle skulle serien vara sevärd, men istället ger dem den där tjatiga urusla människan mera scener, fi fan.
Citera
2007-02-18, 01:35
Medlem
MrTambourineMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JussyJussen
Ja, dagens avsnitt var bra! En personlig favorit är Johan Glans i rollen som mannen som försöker ta sitt liv.
Haha så jävla rolig karaktär. Det jag gillar är att det alltid är obetydliga saker som får honom att avbryta självmords försöket. Som när han gick ur bilen för att kolla på p-boten och låste in nycklarna. Klockrent.
Citera
2007-02-18, 01:49
Medlem
ensiferums avatar
Har bara sett hj'lp .- örjan på youtube.. När går denna fantastiska show? Måste säga att hjälp- örjan var ett av de roligaste ja sett!
Citera
2007-02-19, 17:46
Medlem
fuckthemonarkis avatar
har inte sett serien och tänker inte göra de så länge som robert gustavsson den tråkiga jäveln e me
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in