Flashback bygger pepparkakshus!
2007-01-27, 14:14
Medlem
kakburkens avatar
Ren skit var det !

Synd att det inte var Språka på Serbrokroatiska på någon annan kanal istället...

En liten kul scen var väl den där fete italienske bögen i soffan...lite äckelvarning.
Citera
2007-01-27, 15:51
Medlem
CS-bögens avatar
Usch jag störde mig som fan på tjejen från Kvarteret Skatan.
Rheborg och Herngren var roliga, resten sög.

Vad sysslar Gustavsson med?:/
Citera
2007-02-03, 06:20
Medlem
Tycker inte en enda svensk humortjej är rolig. Och det är inte för att att jag injte gillar tjejer. Tycker i tex parlamentet att såfort en tjej är med så ska hon spela på sex - jämt o ständigt. Så otroligt trött på det. O lika så i det här. Har var de extremt dåliga. Nån som håller med? Antar inte. Folk brukar älska tjejerna. Roligare när de spelar på politik, sport och så vidare, men det inträffar ju aldrig när det gäller tjejerna.
Citera
2007-02-03, 07:49
Medlem
erikbes avatar
Jag är riktigt besviken. Alldeles för snabba klipp och för ojämnt. Glans karaktär var ju helt meningslös
Citera
2007-02-03, 10:39
Medlem
arezons avatar
Alltså Glans som Reine var iaf väldigt kul, och killen med 40 utlösningar/dag
Citera
2007-02-03, 11:15
Medlem
Stiffmajsters avatar
Man hade ju rätt stora förväntingar på detta program,men jag tycket det var riktigt dåligt.Skrattade inte en enda gång.
Citera
2007-02-03, 22:26
Medlem
Johnny Blades avatar
Ja, nu har jag sett andra avsnittet också och fy fan vad dåligt programmet är! Men det är väl kanske inte så konstigt när Anders S. Nilsson är manusförfattare, han är ju knappast rolig i Parlamentet. Det som är lustigt är ju att alla dessa kända namn ställer upp i en så pass kass serie, det måste röra sig om enorma lönecheckar för att det ska vara värt att smutsa ner sitt anseende på det här sättet.
Citera
2007-02-05, 15:58
Medlem
Är jag den enda som tycker denna serie är riktigt rolig?

Får ganska starka nile city-vibbar av den vilket är menat som ett riktigt bra betyg!
Citera
2007-02-05, 16:33
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Phack
Är jag den enda som tycker denna serie är riktigt rolig?

Får ganska starka nile city-vibbar av den vilket är menat som ett riktigt bra betyg!

Det är nog inte många fler än du som tycker den är bra, tyvärr.

Första avsnittet tyckte jag var okej, andra avsnittet var katastrof. Det verkar som att Jan Scherman tagit med sig sina barn till jobbet och låtit dem göra en valfri serie med valfria skådespelare, och att det ska spelas in, oavsett resultat. Det här med 40 utlösningar om dagen känns prepubertalt. Robert Gustafsson gör bort sig totalt och har inte varit rolig en enda sekund. Paret med sexualla problem är bara löjliga. Hon frisörskan, Sissela, är så överdrivet töntigt att jag finner inte ord för det. Glans och Rheborg har varit lite småroliga, fast förutsägbara. Att Glans skulle missa tåget när han låg på spåret kom inte direkt som en överraskning.

Vad är tittarsiffrorna för smörjan? Dags att lägga ner, TV4!
Citera
2007-02-05, 18:49
Medlem
kvittot87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
Det är nog inte många fler än du som tycker den är bra, tyvärr.

Första avsnittet tyckte jag var okej, andra avsnittet var katastrof. Det verkar som att Jan Scherman tagit med sig sina barn till jobbet och låtit dem göra en valfri serie med valfria skådespelare, och att det ska spelas in, oavsett resultat. Det här med 40 utlösningar om dagen känns prepubertalt. Robert Gustafsson gör bort sig totalt och har inte varit rolig en enda sekund. Paret med sexualla problem är bara löjliga. Hon frisörskan, Sissela, är så överdrivet töntigt att jag finner inte ord för det. Glans och Rheborg har varit lite småroliga, fast förutsägbara. Att Glans skulle missa tåget när han låg på spåret kom inte direkt som en överraskning.

Vad är tittarsiffrorna för smörjan? Dags att lägga ner, TV4!

Tycker du har totallt fel. Andra avsnittet var ju faktiskt riktigt kul, första avsnittet var inget vidare. Andra avsnittet blev riktigt underhållande tack vare: frisörskan Sissela(höjdpunkten på avsnittet!!), 40 utlösningar grejen, Glans som försökte hitta tillfällen att ta självmord. Dock håller jag med om att paret med sexuella problem var riktigt töntigt...

Helt klart godkänt avsnitt!
Citera
2007-02-05, 19:01
Medlem
herr_jojs avatar
Vad 17 höll Sissela Kyle på med? Det var det sämsta som någonsin setts på min tv, och då har jag ändå precis kollat på Jerry Springer!
Citera
2007-02-06, 20:36
Bannlyst
Vad besviken jag är. Hade skyhöga förhoppningar men de infriades inte. Robert Gustavsson är rätt rolig, men det är också jävligt billig humor. Förresten... Sissela Kyle är jävligt lik Bubbles när hon spelar efterbliven. Slump? Tvivlar...

Sissela?
Bubbles?

Äh fy fan. Vilken jävla skit...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in