Flashback bygger pepparkakshus!
2007-01-27, 00:28
Medlem
A.L.Vs avatar
jag tycker att det var ruskigt kul när felix herngren var hos psykologen och sa "fy fan, påminn mig inte" hela tiden!
Citera
2007-01-27, 00:49
Medlem
Harry_s avatar
tyckte att Robban G var så j***vla jobbi med sitt stammande

nu vet jag inte vad hon heter men hon som skulle ta rekord på rekord
satan va ful hon är
Citera
2007-01-27, 01:00
Medlem
Löwenhertzs avatar
Vad aktuellt det kändes med att låta bögarna ha handväska, paraplydrink och stringkalsonger!

Riktigt dåligt avsnitt, med ett litet undantag för Rheborg som alltid är bra vad han än gör.
Citera
2007-01-27, 01:25
Medlem
Greve Hamiltons avatar
Lika ojämnt som det var ihåligt.

Paret med problem var bara kul på papper, men kan säkert göras bättre.
Citera
2007-01-27, 02:38
Medlem
Johnny Blades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.L.V
jag tycker att det var ruskigt kul när felix herngren var hos psykologen och sa "fy fan, påminn mig inte" hela tiden!
Ja, det var höjdpunkten i avsnittet enligt mig! Sen var han ju jäkligt läcker också, Tito... Fick lite flashbacks till nakenbrottningen i Borat-filmen.
Citera
2007-01-27, 04:23
Bannlyst
-EN GÅNG TILL OCH JAG LÄGGER EN JÄVLA CHORIZO PÅ FONTANELLEN PÅ DIG!!!!

Hahaha, fy fan!
Citera
2007-01-27, 07:40
Medlem
Nej, med så många duktiga komiker borde det ha varit mycket roligare. Jag garvade inte någon gång. Det var riktigt dåligt manus. Tyvärr, så har vi svenskar nu tröttnat på Robert Gustavson. Han är slut.
Citera
2007-01-27, 08:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
"Nicklas för helvete, kassa tre nu. Ta ditt feta arsle och kom hit nån gång då för fan!" Så var det faktiskt.

Tyckte han också sa "Det var länge sedan Göran Persson satt i regeringen, nu är det dags att jobba" eller något sånt

Det fanns några ljuspunkter. Men det var dåligt klippt. Fann liksom ingen struktur. Ger programmet några chanser till. Det kan växa till något bra och flera karaktärer har vi ju inte sett ännu. Johan Glans te.x
Citera
2007-01-27, 10:47
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
nu vet jag inte vad hon heter men hon som skulle ta rekord på rekord
satan va ful hon är

Hon är med i Kvarteret Skatan vanligtvis. Hon gjorde en mindre roll i Itzhaks Julevangelium nyligen, och nu detta Hjälp!. Av någon anledning är hon rejält begränsad. I både Itzhaks Julevangelium och Hjälp! spelade hon en karaktär som i princip är tagen direkt från Kvarteret Skatan.
Citera
2007-01-27, 13:53
Medlem
cecels avatar
vikten av bra manus och regisör blev ju väldigt tydlig iom den här serien. Hade den producerats av Killinggänget och SVT med samma idé så hade det blivit en ny klassiker. Man märkte ju att Robert Gustafsson inte var speciellt inblandad i sin karaktär
Citera
2007-01-27, 13:59
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald Hårfagre
Jag garvade inte någon gång.

Samma här. Inte ens en antydan till ett leende.

Nej, den här smörjan lär jag inte följa.

Märkligt att sådana talanger inte kan göra bättre ifrån sig.
Citera
2007-01-27, 14:14
Medlem
Kändes som att de där "stjärnorna" såg en chans att krama ut ytterligare lite stålar på sina namn. Eller så är det som med de flesta andra kändisar att de omöjligen kan ligga lite lågt ett tag utan att få stresseksem av att inte "bli bekräftade".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in