jag tycker att det var ruskigt kul när felix herngren var hos psykologen och sa "fy fan, påminn mig inte" hela tiden!
Ja, det var höjdpunkten i avsnittet enligt mig! Sen var han ju jäkligt läcker också, Tito... Fick lite flashbacks till nakenbrottningen i Borat-filmen.
Nej, med så många duktiga komiker borde det ha varit mycket roligare. Jag garvade inte någon gång. Det var riktigt dåligt manus. Tyvärr, så har vi svenskar nu tröttnat på Robert Gustavson. Han är slut.
"Nicklas för helvete, kassa tre nu. Ta ditt feta arsle och kom hit nån gång då för fan!" Så var det faktiskt.
Tyckte han också sa "Det var länge sedan Göran Persson satt i regeringen, nu är det dags att jobba" eller något sånt
Det fanns några ljuspunkter. Men det var dåligt klippt. Fann liksom ingen struktur. Ger programmet några chanser till. Det kan växa till något bra och flera karaktärer har vi ju inte sett ännu. Johan Glans te.x
nu vet jag inte vad hon heter men hon som skulle ta rekord på rekord
satan va ful hon är
Hon är med i Kvarteret Skatan vanligtvis. Hon gjorde en mindre roll i Itzhaks Julevangelium nyligen, och nu detta Hjälp!. Av någon anledning är hon rejält begränsad. I både Itzhaks Julevangelium och Hjälp! spelade hon en karaktär som i princip är tagen direkt från Kvarteret Skatan.
vikten av bra manus och regisör blev ju väldigt tydlig iom den här serien. Hade den producerats av Killinggänget och SVT med samma idé så hade det blivit en ny klassiker. Man märkte ju att Robert Gustafsson inte var speciellt inblandad i sin karaktär
Kändes som att de där "stjärnorna" såg en chans att krama ut ytterligare lite stålar på sina namn. Eller så är det som med de flesta andra kändisar att de omöjligen kan ligga lite lågt ett tag utan att få stresseksem av att inte "bli bekräftade".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!