Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-01-24, 23:02
  #1
Medlem
Yeah!!s avatar
Hallå i träningsträsket

Tänkte köpa mig ett nytt kosttillskott och hittade denna produkt på gymgrossisten http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin...d2&Kampanj_ID=
Folk verkar ju nöjda med den men hur bra är den? Kanske någon här som testat?
Hittade en tråd här på FB där det disskuterades revolutionerande kosttillskott, där fanns denna med, fast resultatet sades vara för otroligt för att vara sant. Är det bara ett sjuhelvetes överpris som ska locka folk att tro på den eller fungerar det verkligen?

Självklart så förväntar jag mig inte att bli stor som ett hus på 2 dagar, men det är ju kul att veta om det ligger något bakom alla fina ord om man ska punga ut med så mycket pengar för ett kosttillskott.

Mvh
Citera
2007-01-24, 23:08
  #2
Medlem
Lucccifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Hallå i träningsträsket

Tänkte köpa mig ett nytt kosttillskott och hittade denna produkt på gymgrossisten http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin...d2&Kampanj_ID=
Folk verkar ju nöjda med den men hur bra är den? Kanske någon här som testat?
Hittade en tråd här på FB där det disskuterades revolutionerande kosttillskott, där fanns denna med, fast resultatet sades vara för otroligt för att vara sant. Är det bara ett sjuhelvetes överpris som ska locka folk att tro på den eller fungerar det verkligen?

Självklart så förväntar jag mig inte att bli stor som ett hus på 2 dagar, men det är ju kul att veta om det ligger något bakom alla fina ord om man ska punga ut med så mycket pengar för ett kosttillskott.

Mvh



Har en polare som är ganska nöjd me den , Men vafan vet jag kanske är placebo , Jag har aldrig märkt nån efekt av nått sådant . Men den kanske funkar vågar dock inte testa för 700kr eller va fan den kostar mvh luc
Citera
2007-01-24, 23:10
  #3
Avstängd
Coreblasts avatar
Citat:
PhenylGene™: 7,2 gr
L-phenylalanine
Phenylalanine alpha-ketoglutarate
Phenylalanine ethyl ester HCI
Phenylalanine isovaleric acid:

LeuciGene™: 7,2 gr
L-leucine
Leucine methyl ester HCI
Leucine ethyl ester HCI
Leucine alpha-ketoglutarate
Leucine isovaleric acid
N-acetyl leucine: 7,2 gr

GeneTOR™: 5gr
Creatine monohydrate
Alanine methyl ester HCI
Alpha-ketoglutarate

Leucine är det mest intressanta, skulle köra på det istället för att lägga ut
700+ på en sådan burk.
Citera
2007-01-24, 23:20
  #4
Medlem
Suomis avatar
HAde det gett betydande effekt lagligt hade i princip alla någorlunda kunniga använt det...

Hur många gör det idagsläget?
Har du stålar så slösa på skiten, men för de allra flesta är det bara slöseri på stålar.
Påstår inte att den inte har någon effekt, men däremot alldeles för liten för att motivera priset och besväret.
Citera
2007-01-24, 23:55
  #5
Medlem
spudwishs avatar
Måste du köpa skiten så köp det iaf från bb.com. Orkar inte kolla själv men lär ju vara minst 100kr billigare.
Citera
2007-01-25, 00:47
  #6
Medlem
Yeah!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast
Leucine är det mest intressanta, skulle köra på det istället för att lägga ut
700+ på en sådan burk.

Det där verkade bra! Aminosyror är ju väldigt viktiga har jag förstått. Priset var inte farligt heller.

Tror jag skiter i Anator. För 700:- får man väl bara placebo. Tror inte man har lust att erkänna för sig själv att det inte är så bra när man pungat ut så mycket.

tack för alla svar
Citera
2007-01-25, 01:32
  #7
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Det där verkade bra! Aminosyror är ju väldigt viktiga har jag förstått. Priset var inte farligt heller.

Tror jag skiter i Anator. För 700:- får man väl bara placebo. Tror inte man har lust att erkänna för sig själv att det inte är så bra när man pungat ut så mycket.

tack för alla svar

Då jag fick det gratis och testade det kan jag intyga att det inte gjorde något mer under den månaden jag använde det....

För lite protein också för att kunna vara en tillräckligt bra "efter träningen återställare"
Citera
2007-01-25, 05:34
  #8
Avstängd
Coreblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeah!!
Det där verkade bra! Aminosyror är ju väldigt viktiga har jag förstått. Priset var inte farligt heller.

Tror jag skiter i Anator. För 700:- får man väl bara placebo. Tror inte man har lust att erkänna för sig själv att det inte är så bra när man pungat ut så mycket.

tack för alla svar

Det gör du helt rätt i.
Citera
2007-01-25, 08:37
  #9
Avstängd
Coreblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
HAde det gett betydande effekt lagligt hade i princip alla någorlunda kunniga använt det...

Hur många gör det idagsläget?
Har du stålar så slösa på skiten, men för de allra flesta är det bara slöseri på stålar.
Påstår inte att den inte har någon effekt, men däremot alldeles för liten för att motivera priset och besväret.

Du vet precis vad du pratar om, som vanligt.

Varför skriva när du inte har någon koll?
Citera
2007-01-26, 11:00
  #10
Medlem
Suomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast
Du vet precis vad du pratar om, som vanligt.

Varför skriva när du inte har någon koll?
Jaså? så du menar att du för någon riktigt bevisat märkbar effekt då?
Verkar mer som att du köpt kosttillskottsbranschens argument alldeles för jävla lätt.
Citera
2007-01-26, 16:02
  #11
Avstängd
Coreblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Jaså? så du menar att du för någon riktigt bevisat märkbar effekt då?
Verkar mer som att du köpt kosttillskottsbranschens argument alldeles för jävla lätt.

Så du menar att Leucin (L-leucin) inte har någon effekt på muskel tillväxten?

Jag skulle gärna se några bevis på det i sånna fall, du är välkommen att presentera de i den här tråden.

Jag har inte köpt något argument alls, som du ser avråder jag medlemmen i frågan att köpa Anator och istället köpa Leucin.
Citera
2007-01-27, 19:52
  #12
Medlem
Suomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coreblast
Så du menar att Leucin (L-leucin) inte har någon effekt på muskel tillväxten?

Jag skulle gärna se några bevis på det i sånna fall, du är välkommen att presentera de i den här tråden.

Jag har inte köpt något argument alls, som du ser avråder jag medlemmen i frågan att köpa Anator och istället köpa Leucin.
Är jävligt tveksam till att tillskott utav leucin ger nämnvärd effekt om man i övrigt äter en vettig kost.
Och innan något annat är bevisat stämmer ju det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback