2025-07-13, 21:37
Medlem
Enligt flashback är alla kändisar otrevliga.
Citera
2025-07-13, 21:44
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Enligt flashback är alla kändisar otrevliga.

Att Eva Röse är en översittare och en subba råder det dock inget tvivel om.
Citera
2025-07-13, 21:50
Medlem
Baisianuss avatar
Aha… Sommarpratade hon idag? Var det därför tråden om den här trötta PK-subban började få liv plötsligt? Eva Röse är som en något femininare Henrik Schyffert, helt irrelevant och ointressant. Att hon sitter och Mona Sahlin-fantiserar om valmötessabotage i sitt sommarsvammel är väl symptomatiskt för den filterbubbla hon levt de senaste tjugofem åren i.

Tillbaka till bubblan igen, Eva. Du är gammal nu, ingen bryr sig längre.
Citera
2025-07-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Aha… Sommarpratade hon idag? Var det därför tråden om den här trötta PK-subban började få liv plötsligt? Eva Röse är som en något femininare Henrik Schyffert, helt irrelevant och ointressant. Att hon sitter och Mona Sahlin-fantiserar om valmötessabotage i sitt sommarsvammel är väl symptomatiskt för den filterbubbla hon levt de senaste tjugofem åren i.

Håller totalt med.

Kan faktiskt inte ens minnas en en film eller serie där hon är bra.

Dök inte hon upp i dessa nya Göta Kanal-filmerna som en typ ny Kim Anderzon?

..Vet att det åtminstone kom en ny "Göta Kanal II" - Såg den för 15+ års en men sen..nää.
Citera
2025-07-14, 06:30
Medlem
Citat:

Hörde hennes "sommarprat".
Godhetsknarkare De Luxe.

Hennes självbild är grandios och hon har levt i en bubbla i hela sitt liv. Hon erkänner själv i sommarpratet att hon lever i en bubbla.

Sedan vältrar hon sig i självömkan om sin fattiga uppväxt och hur synd det var om henne som inte hade märkeskläder.

Hennes påhitt om valmötessabotaget är som när han kommunisten påstod att var där och smsade om att muren föll i Berlin fast sms inte ens fanns då.

Fint att hon är antidemokratisk och våldsbejakande vänster.

Hon verkar inte förstå att det hon gjorde var grovt olagligt och antidemokratiskt.

Sedan vältrar hon i hur synd det är om henne och ändå kämpar på.

Hennes skrävlande om sitt engagemang som ambassadör för Unicef är så äckligt självgott att man spyr.

Kommer faktiskt inte ihåg något hon varit med i utom ZTVs "Hassan" tror jag det hette med han tråk Luuk.
Varför? För att hon var så jävla snygg och kaxig.

Med tanke på hur död tråden är om henne säger väl det mesta. De flesta är trötta på henne och hennes vänsterblivna åsikter.

Hög svansföring? Tror fan hon är Moder Theresa.
Citera
2025-07-14, 11:52
Medlem
brantings avatar
Citat:

Tror ändå att du skulle high-fajva okända på nattbussen om du fick leka älskog med henne.
Citera
2025-07-14, 11:59
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
...
Kommer faktiskt inte ihåg något hon varit med i utom ZTVs "Hassan" tror jag det hette med han tråk Luuk.
Varför? För att hon var så jävla snygg och kaxig.
...
Såsom en gyllene ring i svinets tryne, så är skönhet hos en kvinna som saknar vett.
(Ordspråksboken 11:22 - Svenska 1917)
Citera
2025-07-14, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Torsten Flink och Mikael Persbrant i alla fall - enligt Persbrants sjävbiografi.
Torsten och Mikael kan aldrig ha fel. Jag skulle också vilja ha sex med henne. Vacker är hon.
Ni som inte har kollat in Jonas Indes hockey-gänget bör göra det. Han tycker inte om Eva R...
Citera
2025-07-14, 15:36
Medlem
Fast å andra sidan måste jag hoppa in och ge henne lite cred. Hon gifte sig med en spännande man som förverkliga hennes dröm om en man skall vara. De levde tydligen 20år tillsammans. Nu har de drenerat varandra. Vilket är ofrånkomligt. Det är lättare här i livet när man nöjer sig med lite vin, bira och grilla med grannen. Nu är hon en konstnärssjäl som kräver mer av livet. Hon är vacker. Och vet om det. Hon är säkert jättejobbigt att leva med. Men, vem faan har sagt att livet är enkelt...
Citera
2025-07-14, 17:25
Medlem
godboys avatar
Nu har jag inte lyssnat på några sommarpratare, jag gillar inte massa ego-pladder. Har dock sett att Eva Röse fått dåliga recensioner av bland annat DN för sitt sommarprat. Det är verkligen hur kul som helst.

Denna vidriga människa har bara levt på sitt utseende, att hon ser bra ut, för det gör hon. Men hennes skådespelarinsatser - nääää! Men tiden börjar komma i kapp tror jag. Hon är fast i 2016 års åsikter och det funkar inte idag för den stora massan.
Citera
2025-07-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag tror inte för ett ögonblick att Röse dragit ur någon sladd av något slag på något "nassemöte" på Gotland. Det låter mer som nåt hon fantiserat ihop 30-35 år efter att det påstås ha hänt för att framstå som en god människa med rätt värdegrund.

Att hon som tonåring överhuvudtaget skulle ha åkt till Gotland för att protestera på ett valmöte för ett obskyrt parti låter väldigt osannolikt.

Ungefär i det där dravlet stängda jag av radion. Är sådant snack verkligen obligatoriskt för att få prata på vänsterradion sommarpratar program?
Nåväl, det är en som jag med håller tummarna för snart kommer ha en flyktingförlägning runt hörnet i Saltsjöbaden, eftersom hon gillar olika och vi ska tvångsblanda oss för integreringen ska fungera och hon har ju visat talang på att hon inte gillar rasister på sin gata, så lycka till liksom!
Citera
2025-07-14, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Såsom en gyllene ring i svinets tryne, så är skönhet hos en kvinna som saknar vett.
(Ordspråksboken 11:22 - Svenska 1917)

Underbart ordspråk.

Stämmer perfekt in på Eva Röse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in