2020-02-14, 20:56
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av don tony
Var väl ihop med radioapan Martin Björk på 90-talet...
Då har hon alltså blivit van vid rejäla doningar.
Citera
2020-05-15, 19:50
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
En rolig kuriositet är att Eva legat med både Sanna Lundell och Micke Persbrandt (vid olika tillfällen), dock långt innan SL och MP blev ett par.
Intressant det där. Jag har alltid tyckt att hon har utstrålat en viss lesbisk vibe. Men du menar alltså att hon är bisexuell?
Citera
2020-05-18, 23:55
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Intressant det där. Jag har alltid tyckt att hon har utstrålat en viss lesbisk vibe. Men du menar alltså att hon är bisexuell?

Something like that, bäste herr Alberto!
90% män, 10% damer där på ett ungefär...
Citera
2020-05-18, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Something like that, bäste herr Alberto!
90% män, 10% damer där på ett ungefär...

Party-bi?
Citera
2020-05-19, 16:02
Bannlyst
Gillar henne som skådis, men för övrigt är hon en falsk feminist som hyllar det mångkulturella och samtidigt bor i lyxiga Saltsjöbaden.
Citera
2020-05-19, 16:14
Jag har alltid tyckt att Eva Röse är väldigt vacker. Hon är lång och blond med raka symmetriska drag, ett vackert hårsvall, rak näsa och ganska markerade käkar. En riktig valkyria. Men, eftersom jag inte tittar på den sorts skräp-TV och teater som hon producerar har hon inte funnits i mitt liv alls sedan typ Disneyklubben. Därför var det med bestörtning som jag bara för något år sedan upptäckte att denna vackra kvinna verkar vara en psykiskt instabil leftard med klara daddy issues. Hon är skrikig och gapig och verkar ha en rutten personlighet. Tråkigt, för när man bildgooglar var hon verkligen en riktig kukresare mellan 25-40.
Citera
2020-05-19, 16:18
Bannlyst
Hon var inte särskilt ödmjuk när Anders var där och snickrade. Hon verkar dessutom vurma för mångkultur och feminism.
Citera
2021-04-25, 22:14
Medlem
Tror ni att hon har legat med Johan Peterson under Disneyklubbens gyllene dagar?
Citera
2021-04-26, 18:01
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk

Madame Röse är en URSTARK quinna. Vi talar psykisk styrka, och det berättas att hon kunde få Kukarna att stå på hennes pojkvänner genom att bara titta intensivt på dom - med ett penetrerande sug i blicken ! respekt.
Citera
2021-04-26, 18:08
Medlem
mjukmjukares avatar
Hon är en sur jävel!! Bitchig.
Ok skådis.

Citera
2021-04-27, 11:16
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Hon är en sur jävel!! Bitchig.
Ok skådis.

Hon har ju redan så otroooligt mycket makt, så man frågar sig: När ska kärringen bli nöjd ?
Citera
2021-04-27, 12:28
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Alldagligt utseende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in