Citat:
Ursprungligen postat av
Anderssonniklas62
Nu har hon ett stort hat mot alla män. Hon springer runt på film-festivalen i Cannes och är arg på alla män som vinner priser, för att de gjort ett bra jobb typ....
Hon verkar bära på ett enormt uppdämt hat mot män. Hon kanske ångrar en del av det hon gjort tidigare med de männen som räknades upp här tidigare. Men nu verkar hela hennes tillvara gå ut på att hata män och lägga upp diverse klipp på sin insta-storie om detta.
Hon var rolig och "skön" innan men nu har hon blivit svart i ögonen. Jag förstår såklart en del av metoo problematiken men män måste också så klart få plats framöver, inte bara kvinnor. De senaste klippen hon lägger upp förstår jag mig inte på.
Denna dam är så utomordentligt rasande enbart för att ingen har insett hennes storhet som skådespelare.
Att Hollywood inte har nappat är för denna dam en gigantisk förolämpning.
Jag såg dokumentären om livet på dramaten, och jag känner några som jobbar där.
Fröken Röse ondgjorde sig över hur många män det var som verkat och gjort intryck på denna teater.
En sak fröken Röse måste inse är att om man verkligen vill något, ja då duger det inte med sköna söndag.
Eva Röse är en överårig medelmåtta som redan är bortglömd. Visst är det elakt sagt av mig, men lite ödmjukhet från fröken Röses håll skulle inte skada.