Citat:
Ursprungligen postat av
Fraanki
Hon framstår som fruktansvärt dryg.
Mycket dryg, jag skrev själv ett inlägg här i tråden för några år sen om just den saken.
Citat:
Ursprungligen postat av
OlleViero
Sökte lite på längd och 1.7 m är inte speciellt mycket.
Flera bud om saken. Kan vi enas om hennes framtoning?
Hon är fullt tagbar, men om hon ät en sådan där flyktingkramare som själv bor där det inte finns några babbar så får det nog vara.
Jag ogillar henne starkt då hon är en PK hycklare. Hon tycker att vi ska hjälpa allt och alla och ge bort i princip allt till invällande blattar. Men att bo bland dem i Rinkeby, nä det gör hon inte. Hon bor här: Eva Charlotta Rocky Felländer Röse är 47 år och bor i en villa i Igelboda, Saltsjöbaden. Inte en mörk individ så långt ögat når....
Sen har hon gjort massa med korkade uttalanden, men jag blev riktigt förbannad runt jul 2017. Skrev såhär i denna tråd 23/12 2017:
"Såg på TV4 nyhetsmorgon idag och hon orerade riktigt otrevlig om hur alla som firade jul utan att skänka pengar till UNHCR var egoistiska. Kan ju säga att ska man försöka samla in pengar till någon organisation så brukar ju inte tillrättavisningar och aggressivitet vara så bra. Hon satt där och tillrättavisade hela svenska folket! Snacka om att man INTE vill skänka pengar i det läget.
Dessutom är ju en sån där klassisk vänsterryp som anser att alla ensamkommande "barn" ska stanna och ingen av dessa är kriminell.
Något som man alltid "glömmer" upplysa folk om är hur många kronor per hundralapp som verkligen når fram till de behövande."