Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-27, 17:37
Medlem
Sjuttiotalistens avatar
Har aldrig fattat vad hon gör/gjorde i Parlamentet. Hon är väl inte rolig av sig Inte inte i närheten av en komiker.

Apropå ev legat med Persbrandt, har hon iaf, enligt Persbrants självbiografi, varit ihop med Torsten Flink!
Citera
2021-05-03, 22:35
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Alldagligt utseende

Njae, fast ändå inte. Hon har ett sug i blicken som få kvinnor har. Man känner den sexuella spänningen i luften, varje gång man ser henne.
Citera
2021-05-04, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Njae, fast ändå inte. Hon har ett sug i blicken som få kvinnor har. Man känner den sexuella spänningen i luften, varje gång man ser henne.

Instämmer där
Citera
2021-05-04, 14:59
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:

Exakt. Hon har en utstrålning som är långt ifrån alldaglig. Har mött henne några gånger och blev ganska omtumlad

Men märkligt nog tycker jag hon är ganska stel som skådis.
Senast redigerad av Slottsherre 2021-05-04 kl. 15:03.
Citera
2021-05-04, 19:39
Moderator
Mappings avatar
Hon har en son som heter Floyd Röse vilket vi gitarrister tycker är gränslöst roligt

https://floydrose.com
Citera
2021-05-04, 20:52
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotalisten
Har aldrig fattat vad hon gör/gjorde i Parlamentet. Hon är väl inte rolig av sig Inte inte i närheten av en komiker.

Apropå ev legat med Persbrandt, har hon iaf, enligt Persbrants självbiografi, varit ihop med Torsten Flink!

Kan tänka mig att hon ylar som en Alfahona när hon blir påsatt. Ja,jah. Nu när man har lite extratid till övers, så kan det ju vara läge att kolla in Maria Wern-serien, samt den där serien där hon tar heder och ära av manskapet..öhh...just ja, hela serien heter ju Heder.
Citera
2021-05-04, 21:11
Bannlyst
Hon framstår som fruktansvärt dryg.
Citera
2021-05-05, 07:17
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Jag har alltid tyckt att Eva Röse är väldigt vacker. Hon är lång och blond med raka symmetriska drag, ett vackert hårsvall, rak näsa och ganska markerade käkar. En riktig valkyria. Men, eftersom jag inte tittar på den sorts skräp-TV och teater som hon producerar har hon inte funnits i mitt liv alls sedan typ Disneyklubben. Därför var det med bestörtning som jag bara för något år sedan upptäckte att denna vackra kvinna verkar vara en psykiskt instabil leftard med klara daddy issues. Hon är skrikig och gapig och verkar ha en rutten personlighet. Tråkigt, för när man bildgooglar var hon verkligen en riktig kukresare mellan 25-40.

Sökte lite på längd och 1.7 m är inte speciellt mycket.

Citat:
Madame Röse är en URSTARK quinna. Vi talar psykisk styrka, och det berättas att hon kunde få Kukarna att stå på hennes pojkvänner genom att bara titta intensivt på dom - med ett penetrerande sug i blicken ! respekt.

Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Hon är en sur jävel!! Bitchig.
Ok skådis.

Flera bud om saken. Kan vi enas om hennes framtoning?

Hon är fullt tagbar, men om hon ät en sådan där flyktingkramare som själv bor där det inte finns några babbar så får det nog vara.
Citera
2021-05-05, 17:48
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Hon framstår som fruktansvärt dryg.
Mycket dryg, jag skrev själv ett inlägg här i tråden för några år sen om just den saken.
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero

Flera bud om saken. Kan vi enas om hennes framtoning?

Hon är fullt tagbar, men om hon ät en sådan där flyktingkramare som själv bor där det inte finns några babbar så får det nog vara.

Jag ogillar henne starkt då hon är en PK hycklare. Hon tycker att vi ska hjälpa allt och alla och ge bort i princip allt till invällande blattar. Men att bo bland dem i Rinkeby, nä det gör hon inte. Hon bor här: Eva Charlotta Rocky Felländer Röse är 47 år och bor i en villa i Igelboda, Saltsjöbaden. Inte en mörk individ så långt ögat når....

Sen har hon gjort massa med korkade uttalanden, men jag blev riktigt förbannad runt jul 2017. Skrev såhär i denna tråd 23/12 2017:
"Såg på TV4 nyhetsmorgon idag och hon orerade riktigt otrevlig om hur alla som firade jul utan att skänka pengar till UNHCR var egoistiska. Kan ju säga att ska man försöka samla in pengar till någon organisation så brukar ju inte tillrättavisningar och aggressivitet vara så bra. Hon satt där och tillrättavisade hela svenska folket! Snacka om att man INTE vill skänka pengar i det läget.

Dessutom är ju en sån där klassisk vänsterryp som anser att alla ensamkommande "barn" ska stanna och ingen av dessa är kriminell.

Något som man alltid "glömmer" upplysa folk om är hur många kronor per hundralapp som verkligen når fram till de behövande."
Citera
2021-05-05, 22:52
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det förvånar. Jag har som sagt iofs aldrig sett henne i verkligheten och knappt ens på TV på många år men min sinnebild av henne är att hon var längre. Närmare 1.80. En redig valkyria. Men minnet är en opålitlig källa.

En sidenote. Hon heter alltså Rocky i mellannamn? Rocky Röse. Vilken missad möjlighet för en artist. Herregud, vilken miss att behålla Eva som tilltalsnamn. Rocky Röse.
Citera
2021-08-17, 00:05
Jag har inte tänkt på Eva Röse tidigare. Men jag tycker hon är en bra skådespelare, tex som Maria Wern. Hon beskrivs som dryg, överlägsen och känslokall här på Flashback. Det kan väl vara sexigt. Och om någon har fantasier om att bli piskad av en kvinna så är Eva Röse, pga att hon beskrivs här som en satmara, psykopat och dryg, en kvinna man skulle kunna tänka sig att bli piskad av. Eva är skön på många sätt
Citera
2021-08-17, 10:59
Medlem
vodericks avatar
Eftersom hon har vänster arm som index har jag i varje fall svårt att se henne som typ polis.
Ser vekt ut.

Å visst hon har ett ok ansikte med utan hennes risiga blonderade hår är ju hon ändå en brunett i (hår) botten. Dvs som 95% av alla "blondiner"

Att hennes son sedan tydligen heter Floyd.
Hade inte det vart mer en kul grej om han fått förnamnet "Sten" Röse?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in