• 1
  • 2
2007-01-22, 16:01
Medlem
Rokos avatar
Hej

Har fått erbjudande att köpa Ativan 2mg av en polare.

Har nu käkat två stycken, för en timme sen och börjar känna lite smått.

Men vill höra vad ni tycker om dessa?
Har sökt, men där var det helt olika svar, några tyckte det var bästa benson och några sämsta, så jag tänkte höra nu vad ni säger.

Verksamt ämne: Lorazepam
Citera
2007-01-22, 16:04
Medlem
Trollishs avatar
Helt oki benso påminner om diazepam fast den är verksam i mindre doser så jag gillar den faktiskt.
Citera
2007-01-22, 16:12
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Helt oki benso påminner om diazepam fast den är verksam i mindre doser så jag gillar den faktiskt.
Fan vad grett!

Kommer mina 4mg att komma mer, för dom har väl lång halveringstid?
Citera
2007-01-22, 16:16
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roko
Fan vad grett!

Kommer mina 4mg att komma mer, för dom har väl lång halveringstid?

Om det gått 2 timmar så tror jag inte det. Du skulle druckit några bira innan du tog dom.
Citera
2007-01-22, 17:25
Medlem
TBKs avatar
De är väldigt lätta att få utsättnings symtom på, så viss försiktighet bör noteras
Citera
2007-01-22, 17:36
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TBK
De är väldigt lätta att få utsättnings symtom på, så viss försiktighet bör noteras
Vad är utsättnings symtom?
Citera
2007-01-22, 17:42
Medlem
jrgbgs avatar
jag gillar dem blandat med diazepam, slår på bättre då. mumsig benzo!
4 mg e en ganska kraftig dos. 1 mg är jämställt med nånstans runt 10 mg diazepam.

Om jag inte minns fel är utsättingar mer som avtändning fast bara tillfälligt. altså ingen riktig AT, utan bara att ämnet går ur kroppen & du blir lite i obalans nån dag eller två. har dock inte märkt av detta själv.
Citera
2007-01-22, 17:43
Medlem
TBKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roko
Vad är utsättnings symtom?

slarvigt utryckt av mig. Abstinens menar jag, fass.se säger följande.

Abstinenssymtom och utsättningsreaktioner (t ex rebound insomnia) kan uppträda efter så kort tid som en veckas behandling med rekommenderad dos. Dosen bör trappas ned successivt efter det att behandlingen avslutats.
Citera
2007-01-22, 19:54
Medlem
Om jag ska säga min mening så tycker jag det är riktigt skräp, kanske berodde den dåliga effekten av min på den tiden höga tolerans men jag kunde slänga i mig 10 st utan att bli flummig. Så de ger ja inte mycke för.
Citera
2007-01-22, 22:02
Medlem
Himmler!s avatar
Jag tror att den låg etta på bensoberoende listan innan xanor kom, så ta det lugnt med lorazepamet.
Citera
2007-01-22, 23:31
Medlem
temesta är asbra.... mot allt bland den bästa benson.. har köpt utlänskla 2mg som hette ativan men måste blivit blåst där blev bara helt skum på dom. men på dom svenska ettorna blir jag askön. flummig som fan
Citera
2007-01-23, 16:07
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
temesta är asbra.... mot allt bland den bästa benson.. har köpt utlänskla 2mg som hette ativan men måste blivit blåst där blev bara helt skum på dom. men på dom svenska ettorna blir jag askön. flummig som fan
Det var dom pakistanska Ativan 2mg jag fick, somnade rätt tidigt, så kan inte bedöma effekt.

Var det bara skräp alltså? Tyckte man blev rätt soft, den tid jag var vaken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in