• 1
  • 2
2007-01-23, 16:13
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
temesta är asbra.... mot allt bland den bästa benson.. har köpt utlänskla 2mg som hette ativan men måste blivit blåst där blev bara helt skum på dom. men på dom svenska ettorna blir jag askön. flummig som fan

Tjenare "kompis"

Äntligen kan vi enas om nåt. jag har såan 1mg från iran i blister (en iranier på jobbet kommed dem) satan va potenta.
om man får nån dålig kopia e det synd, för originalet, helst med lite diazpam e riktigt flöddrigt.
mums.. har 16 mg kvar & det sparar jag till en riktigt regnig dag..haha
kram kram
Citera
2007-01-23, 16:29
Medlem
Rokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrgbg
Tjenare "kompis"

Äntligen kan vi enas om nåt. jag har såan 1mg från iran i blister (en iranier på jobbet kommed dem) satan va potenta.
om man får nån dålig kopia e det synd, för originalet, helst med lite diazpam e riktigt flöddrigt.
kram kram
Han gillade dom svenska, du dom utländska.
Citera
2007-01-23, 16:58
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roko

Men det är skillnad på utländsk och utländsk, stearling morrison menade Ativan 2mg som är riktigt skit som säljs på flertalet utländska internetapotek, däremot så fungerar 1mg Temesta och de flesta andra märkena bra.
Citera
2007-01-23, 18:00
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roko

jag menade att vi var oense i en annan tråd. helt oviktigt i denna tråden.
Citera
2007-01-24, 01:28
Medlem
Citat:
jag menade att vi var oense i en annan tråd. helt oviktigt i denna tråden.

asså har vi vart oense.. men är de dom gula små wyeth så är dom skit iaf dom jag fick. 2mg:are men svenska ör feta som fan temesta.
Citera
2007-01-24, 01:29
Medlem
Citat:
Tjenare "kompis"

kram kram
har me käkat iranska fast 2r i karta och dom var det riktigt bra tryck i.
Citera
2007-01-24, 01:35
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
har me käkat iranska fast 2r i karta och dom var det riktigt bra tryck i.

Satan..jag har beställt 2 mg wyath.. jaja vafan. får la käka massor av em då. fick dem billigt.
mina 1r iranska e det tryck i som satan. skall se om jag inte kan få fler. byter dem mot stess .. & det har jag så det räcker och blir över.
Citera
2007-01-24, 11:54
Medlem
Citat:
Satan..jag har beställt 2 mg wyath.. jaja vafan. får la käka massor av em då. fick dem billigt.
mina 1r iranska e det tryck i som satan. skall se om jag inte kan få fler. byter dem mot stess .. & det har jag så det räcker och blir över.

jo.. oif är jag inte säker på att de var äkta ativan.. men små gula med en skåra i och de stod wyerth på en sidan.. rätt smuliga. och dessa blev man fett skumm på som om du käkat en jävla massa imovane ingen bensokännsla lixom psykoskännsla. säg till om de är samma som du fått sen. för lorazepam som lorazepam igentligen . och därifrån jag köpte har alla andra saker funkat utmärkt.
Citera
2007-01-24, 14:06
Medlem
lakritspipans avatar
Jag har käkat dom gula Ativan från Wyeth, fick inte mycket av effekt från dessa. Men kan ju inte dissa lorazepam enbart utifrån det...
Citera
2007-01-24, 17:28
Medlem
TomiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritspipan
Jag har käkat dom gula Ativan från Wyeth, fick inte mycket av effekt från dessa. Men kan ju inte dissa lorazepam enbart utifrån det...

Skulle tro att de nästan är fake, eller att de möjligtvis har legat extremt varmt och i solljus eller att de är 10år gamla eller något sådant, alla som jag vet som provat dem har blivit blåst på effekten så att säga.

Och som du skrev, man ska absolut inte dissa lorazepam för att dessa Ativan 2mg inte fungerar!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in