Frukost snusen, efter maten snusen och efter gökat snusen. Det är enl min mening de goaste snusarna.
Lägger till "fredagsmiddag" snusen.. Brukar göra så numera att efter kl 14-15 snåret så blir det inget snus för min del förrns middagen är avklarad. Men känslan när man lägger in den prisen är fan obetalbar. Den spöar nästan frukostsnusen..
God morgon-snuset - för en bättre dag och ett finare sätt att vakna. Jag fungerar inte utan denna snuskudde. Dröjer det alltför länge innan jag trycker upp den så blir det som att jag vandrar under vatten, vilket inte är någon höjdare under morgnarna.
Anti-Pepsodent-snuset - En frisk mintsmak i munnen följt av en välplacerad snuskudde långt upptryckt i övre högerläppen. Som en liten påminnelse om varför man borstar tänderna.
Efter-maten-snuset - Alltid! Det finns fan inga undantag här. Snuset är den obligatoriska efterrätten och den smakar absolut bäst efter en kryddstark pizza eller efter en bit choklad.
Efter-sex-snuset - Behöver inte gå närmare in på det.
Morgon-snuset är viktigast och därefter kommer övriga snusar på en välförtjänt andraplats.
Precis när man kommer hem från jobbet/plugget och ska chilla framför flashback en stund! Inte för att jag snusar så ofta, men när jag väl gör det så blir det alltid när jag ska relaxa.
En varm sommarmorgon.
Man vaknar svettig med klibbande lakan, går upp, tar en kall dush och går sedan in i köket.
Väl inne i köket går man till frysen, tar upp en ny färsk oöppnad dosa Grov lös och lägger in en iskall paj.
DET, mina vänner, är livskvalitet.