2011-10-27, 10:20
Bannlyst
morgonsnusen
stanna till vid kylen och ta en snus på väg till tidningshämtandet för att krypa tillbaka i sängen
Citera
2011-10-27, 10:49
Medlem
0lofpalmes avatar
Första snusen under läppen tillsammans med en kopp kaffe, det är oslagbart
Citera
2011-10-27, 19:10
Medlem
ArmeCykels avatar
På morgonen när man ligger och slöar i sängen en stund innan man står upp. Oslagbart!
Citera
2011-10-28, 17:58
Moderator
Amirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Frukost snusen, efter maten snusen och efter gökat snusen. Det är enl min mening de goaste snusarna.

Lägger till "fredagsmiddag" snusen.. Brukar göra så numera att efter kl 14-15 snåret så blir det inget snus för min del förrns middagen är avklarad. Men känslan när man lägger in den prisen är fan obetalbar. Den spöar nästan frukostsnusen..
Citera
2011-10-29, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrtrosa
God morgon-snuset - för en bättre dag och ett finare sätt att vakna. Jag fungerar inte utan denna snuskudde. Dröjer det alltför länge innan jag trycker upp den så blir det som att jag vandrar under vatten, vilket inte är någon höjdare under morgnarna.

Anti-Pepsodent-snuset - En frisk mintsmak i munnen följt av en välplacerad snuskudde långt upptryckt i övre högerläppen. Som en liten påminnelse om varför man borstar tänderna.

Efter-maten-snuset - Alltid! Det finns fan inga undantag här. Snuset är den obligatoriska efterrätten och den smakar absolut bäst efter en kryddstark pizza eller efter en bit choklad.

Efter-sex-snuset - Behöver inte gå närmare in på det.

Morgon-snuset är viktigast och därefter kommer övriga snusar på en välförtjänt andraplats.

Kunde inte ha sagt det bättre!
Citera
2011-10-29, 15:24
Medlem
Lemongurkas avatar
Alla tider på dygnet förutom när jag äter eller när jag är sjuk. En snus sitter helt enkelt aldrig fel.
Citera
2011-10-29, 16:57
Medlem
Akkadians avatar
När man är jävligt mätt eller när man kollar på en trevlig dokumentär.
Citera
2011-10-29, 16:58
Medlem
Andy85s avatar
Efter sex snuset måste jag nog säga
Citera
2011-11-18, 17:45
Medlem
mistersnakes avatar
Baka en Göteborgs prima fint precis innan man börjar lyfta på gymmet, de är grejer det.
Citera
2011-11-18, 17:47
Medlem
Fettopappas avatar
Precis när man kommer hem från jobbet/plugget och ska chilla framför flashback en stund! Inte för att jag snusar så ofta, men när jag väl gör det så blir det alltid när jag ska relaxa.
Citera
2011-11-18, 18:08
Medlem
Monkeyspanks avatar
En varm sommarmorgon.
Man vaknar svettig med klibbande lakan, går upp, tar en kall dush och går sedan in i köket.
Väl inne i köket går man till frysen, tar upp en ny färsk oöppnad dosa Grov lös och lägger in en iskall paj.
DET, mina vänner, är livskvalitet.
Citera
2011-11-18, 19:56
Medlem
Ko.i.kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistersnake
Baka en Göteborgs prima fint precis innan man börjar lyfta på gymmet, de är grejer det.

fy fan, kan inte snusa när jag tränar
den smakar mycket bättre precis efter man har tränat och är lite småtrött
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in