2011-09-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldoe
Morgonsnusen när man fortfarande har kaffesmaken kvar i munnen. Sedan så är det skönt vid tillfällen då man ska koncentrera sig, tex. datorspel samt föreläsningar.
Exceptionellt skrivet unge man!
Citera
2011-09-20, 21:44
Medlem
Alla tider utan när jag äter Fast natt prillan sitter bäst men när man vaknar är den värst men då laddar jag om igen
Citera
2011-09-22, 16:24
Medlem
Zvexs avatar
Måste vara morgonsnusen eller kanske efter-maten snusen.
Citera
2011-09-22, 16:25
Medlem
Acquadigios avatar
finns inget skönt me snus.. snus e överskattat precis som cigg!
Citera
2011-09-22, 16:36
Medlem
Herrtrosas avatar
God morgon-snuset - för en bättre dag och ett finare sätt att vakna. Jag fungerar inte utan denna snuskudde. Dröjer det alltför länge innan jag trycker upp den så blir det som att jag vandrar under vatten, vilket inte är någon höjdare under morgnarna.

Anti-Pepsodent-snuset - En frisk mintsmak i munnen följt av en välplacerad snuskudde långt upptryckt i övre högerläppen. Som en liten påminnelse om varför man borstar tänderna.

Efter-maten-snuset - Alltid! Det finns fan inga undantag här. Snuset är den obligatoriska efterrätten och den smakar absolut bäst efter en kryddstark pizza eller efter en bit choklad.

Efter-sex-snuset - Behöver inte gå närmare in på det.

Morgon-snuset är viktigast och därefter kommer övriga snusar på en välförtjänt andraplats.
Citera
2011-09-23, 09:50
Medlem
Svenskrostarns avatar
Efter-jobben-snusen: Man kommer hem efter en riktigt hård arbetsdag, där det har varit snålt med snusande. Man tar ut en kall dosa Ettan lös ur kylen, slänger sig på soffan, slår på TV:n, och stoppar i så mycket snus som möjligt under överläppen. Sedan lutar man sig tillbaka och bara njuter. Det, är härligt!
Citera
2011-09-25, 20:20
Medlem
sp0nks avatar
Efter maten snusen sitter ju aldrig fel, sen när man har snusbrist i T.ex 4 timmar och äntligen får trycka upp en rackare !
Citera
2011-09-26, 07:25
Medlem
linjalvaxts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acquadigio
finns inget skönt me snus.. snus e överskattat precis som cigg!

Haha.. Om du nu inte kan ha en trevlig ton i en trevlig tråd så tycker jag att du kan sluta skriva här.
Och vad tillför ditt inlägg denna tråd?
Citera
2011-09-29, 13:00
Medlem
När man precis tagit på sig joggingbyxorna ätit sig mätt sitter med en koff kaffe i soffan en fredag natt och stoppar upp en grov portion
Citera
2011-09-30, 13:31
Medlem
Hebrs avatar
Efter sex. Alla dagar.
Citera
2011-10-03, 17:55
Medlem
olof-palmes avatar
Morgon-snusen och eftermaten-snusen är delad 1a plats.
Citera
2011-10-26, 22:22
Medlem
Bearman93s avatar
Som alla andra säkert har nämt så är morgonsnuset det bästa!
Sen kommer fyllesnuset + alla gnger när man är trött.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in