Förlåt om det redan finns någon liknande tråd, sökte lite och skummade genom resultaten utan lycka.
Till topic.
Vad har ni för negativa upplevelser av droger?
Berätta om den där gången du sneade på svamp, tog en överdos horse, var involverad i en trafikolycka med sprit i kroppen, tog stilnoct och vaknade blodig - you get the point.
Eftersom jag skapar tråden får jag väl börja med min hittills enda dåliga upplevelse som egentligen är väldigt light, om man jämnför med vad som kan hända när man brukar droger:
Jag och en polare rökte CB, det var acetonhasch gjort från en powerplant. Vi rullade en joint med acetonhasch som storleksmässigt kunde jämnföras med en standard-snusprilla. Jag fick bara i mig ett par bloss då det var mycket starkt, så polaren rökte upp hela.
Det gick ett par minuter och sedan stod han och flinade. Ett par minuter senare slutade han flina och sa att han hade fastnat i en tankeloop och var rädd. Han syn 'laggade' som han uttryckte det, och jag förstod att han inte mådde bra (detta var hans första gång). Slutade med att han somnade och vaknade välmående iallafall.
Som sagt, förmodligen något många av er ser som ett piss i havet, men jag kände mig tvungen att börja med en berättelse. Nu är det eran tur