• 1
  • 2
2007-01-20, 18:27
Medlem
Cathariasiss avatar
Jag fick värsta moodswingsen och paranoian efter att ha knaprat ritalin. Började bråka med min flickvän över ingenting. X.x

Så var det lite jobbigt när min polare sneade på DXM. Han låg och vred sig och klagade, och jag kunde inte koncentrera mig på min egen tripp. Det var också rätt irriterande.

Inget allvarligt, alltså. De positiva erfarenheterna är mycket större för min del.
Citera
2007-01-20, 22:06
Medlem
_indees avatar
Värsta jag vart med om var när jag sneade åt helvete på DXM.
Hade raceat ganska hårt en period, sen tog jag 1500mg.
Allt var frid och fröjd och var ganska likt mina tidigare erfarenheter.
Sen, efter peaken så tog trippen en total vändning och jag hamnade på en platå jag aldrig tidigare upplevt.
Det var det bästa jag vart med om, fast saken som gjorde att jag sneade var att jag var övertygad om att jag skulle bli mer och mer "normal" efter peaken, så synen var helt åt helvete och jag fastnade i tankegångarna och trodde att det alltid skulle vara såhär.
Och fick grov dödsångest och ville ta livet av mig, men som tur var så gick jag iväg till en polare som petade i mig ett par stesolid så jag blev lugn och kunde sova.

Nu i efterhand så är jag ganska säker på att jag hamnade på platå sigma, men kunde absolut inte hantera den platån, därav sneandet.
Det var min värsta upplevelse på droger.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in