Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-25, 18:33
  #505
Medlem
BMEs avatar
INGA ANTIDEPP PÅ SIBUTRAMINE!!!!! sibutramine och citalopram har en ganska lik struktur. Vilket gör det kontraproduktivt och riktigt farligt. Sib blockar seratonin medans citalopramen gör det motsatta= inte bra. Blir väldigt jävla galet i hjärnan.

Update 5dagar på sibutramine:
Tappat 3,2kg på 5 dagar. Dock kört ganska intensivt på gymmet med både tunga basövningar och HIIT på cyckel och löpband. Intaget har legat på 1500kcal, har rentav fått TVINGA i mig maten.


OBS:
Fått GALET mycket mail om sib och shoppar. Jag kommer inte svara på dessa mail. Hittar man inte dessa tabletter så har man inte letat ordentligt. För det är inte svårt att hitta. Its really not...
Tips jag kan ge på traven. använd helst en shop som har direkt chat med dig så blir det inga missförstånd och dom gör inget korkat som att skriva vad paketet innehåller.
Citera
2012-08-26, 15:34
  #506
Avstängd
assyrias avatar
De shoppar man beställer från utlandet har olika mängd sibu som varierar en hel del. och man vet aldrig vad man får om man vill vara säker på att inte få svåra biverkningar. Tullen är ett annat problem och många gånger så stoppas de om de innehåller förbjudna preparat, har man turen med sig så slinker de igenom, en chansning.
De jag tar nu har 15mg sibu och de räcker gott och väl. Fungerar perfekt och man får nästan påminna sig själv att äta. Vill man ha fortsatt effekt över tid så gör ett uppehåll efter ca 1månad under 2 veckors tid så tror jag inte det ska bli några problem att vänja sig vid dem =)
__________________
Senast redigerad av assyria 2012-08-26 kl. 15:36.
Citera
2012-09-04, 09:43
  #507
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Kastade i mig 1 Lida 1 1/2 innan frukost kände hur hungern sakteligen försvann. Kände mig en aning stirrig, pirrig när jag steg upp ur sängen. Åt min frukost inga konstigheter där, känner mig dock speedad, upprymd och jävligt kåt. Ska det vara så här? Känner inte av högt BT, lite en aning torr i munnen...
Citera
2012-09-04, 13:42
  #508
Medlem
Ang att dela med sig av bra Kinashoppar....

En del berättar vart de köpt sina piller, en del vägrar avslöja vart de köpt.....

Jag personligen tycker det är löjligt att inte berätta vart man köpt en produkt som funkar bra.
Sitter man här på forumet och skriver att den o den tabletten/pillren funkar si o så, så borde man även kunna berätta vart man köpt dom.

Att sitta och skriva omdöme på olika sorters piller är helt meningslöst om man inte kan säga vart man köpt dom.

Om någon då läser de betygen och vill köpa samma, så finns det massor av olika säljare på internet, som säljer samma sorts piller, men ändå olika.

Som assyria skrev så har många shoppar olika mängd sib i sina piller och en del har kanske inget sib alls.
Väldigt svårt att hitta just dom pillren som rekommenderas i denna tråd när det finns så många säljare.

En del säljare är jättebra att ha med o göra, trevliga och bra service, skickar även ny omgång ifall det fastnar i tullen eller kommer bort. Medans en del säljare verkar bra vid beställningen, men som kanske inte skickar alls, eller skickar fejkade piller.....
Ska man då köpa piller av varje säljare, för att få precis de pillren som blivit rekommenderade här ?

Som tex BME skrev: (OBS, inget personligt mot just BME! Det finns även många andra som inte vill berätta vart de köpt pillren de varit nöjda med)
Citat:
Hittar man inte dessa tabletter så har man inte letat ordentligt. För det är inte svårt att hitta.
Det stämmer att det inte är svårt att hitta samma sorts piller som h*n rekommenderat, men det är helt omöjligt att hitta just de pillren som BME var nöjd med.
Vad är det för vits med att hålla en bra shop hemlig ?
Enda tips som skrevs var att köpa på en shop som har direkt chat.
Finns många såna, både seriösa och oseriösa.....

Jag har för länge sedan i denna tråd rekommenderat en kinashop som var bra och även tipsat om säljare på ioffer som varit bra. Efter det så var det flera som köpte av dom och var nöjda.
När nån har frågat via PM så har jag delat med mig av mina erfarenheter.
Finns ingen mening med att hålla sånt hemligt, bättre att dela med sig av sina erfarenheter så även andra personer slipper bli lurade.

Så min rekommendation till er är:
Om du rekommenderar olika piller och säljare, håll inte shoppen/säljaren hemlig!
Om du blir lurad på pengarna, eller får fejka piller osv, varna andra så ingen annan köper av samma säljare o blir lurad!


Ni som inte delar med er av bra shoppar & säljare, får gärna svara på detta:
Vad är det för vits med att hålla en bra shop hemlig ?

Hälften av er håller med mig i det jag skrev, andra hälften håller inte med!
Alla tycker olika! Detta var bara min åsikt.

Ha de gõtt!
/louksor
Citera
2012-09-04, 15:28
  #509
Medlem
BMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Kastade i mig 1 Lida 1 1/2 innan frukost kände hur hungern sakteligen försvann. Kände mig en aning stirrig, pirrig när jag steg upp ur sängen. Åt min frukost inga konstigheter där, känner mig dock speedad, upprymd och jävligt kåt. Ska det vara så här? Känner inte av högt BT, lite en aning torr i munnen...


Helt normalt det du känner. Håll koll på BT bara för det kan skena från dag till dag.
Citera
2012-09-04, 15:45
  #510
Medlem
BMEs avatar
Ni som inte delar med er av bra shoppar & säljare, får gärna svara på detta:
Vad är det för vits med att hålla en bra shop hemlig ?

Hälften av er håller med mig i det jag skrev, andra hälften håller inte med!
Alla tycker olika! Detta var bara min åsikt.

Ha de gõtt!
/louksor

-----------------------------------------------------

Vitsen med att hålla en bra shop hemlig är för att jag inte promotar varken droger,batningspiller eller AAS åt NÅGON.
Det är svårt att göra ett impuls köp när man måste göra lite grundarbete först.
Ingen har dött av lite detektivarbete men däremot så har många dött när dom fått dessa 3 ting serverade på silverfat.
Kan nog påstå att majoriteten av oss har gått i skolan och fått fakta söka i en text?!
Det är precis samma metod här. som jag dessutom själv använde för att hitta rätt.

Tex.
ACAI BERRY ABC- Vem har tillverkat den? Kan man utläsa nått från en bild på burk/kartong?
Nu har jag hittat en liknande produkt med samma markeringar på burk/kartong.
Vad säger recensionerna som ofta ligger på hemsidan om just denna produkt?
Osvosvosv dvs en trial and error. Jag tillhör gruppen människor som inte gråter blod om jag lagt ut 200:-/6mån "kur" som inte funkar.
Lilla Stina i klass9A däremot gråter blod om hon blir blåst och därav skiter att köpa tvivelaktiga produkter över nätet och förhoppningsvis börjar motionera och äta sunt.

Och sen så tror jag att alla sorter som det inte står Reduce/Reductil/Meridia innehåller substansen då Kina har ett kraftigt överskott efter att det blev stop med sib i resten av världen.

Så tycker och tänker jag om detta.
Citera
2012-09-04, 15:52
  #511
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BME
Helt normalt det du känner. Håll koll på BT bara för det kan skena från dag till dag.
Så du menar att jag fått bra grejer då?
Känner mig lite klen/försvagad, kan iofs bero på att jag haft sex idag, inte smart med tanke på att jag ska iväg och träna snart. Funderar på om det är ok att lägga till DMAA innan träningspassen?
Får även känslan av att det är tjack i dessa, eller är det verkligen så här Sibutramin yttrar sig?

Många frågor i know med detta är ett nytt område för mig.
Citera
2012-09-04, 16:18
  #512
Medlem
BMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Så du menar att jag fått bra grejer då?
Känner mig lite klen/försvagad, kan iofs bero på att jag haft sex idag, inte smart med tanke på att jag ska iväg och träna snart. Funderar på om det är ok att lägga till DMAA innan träningspassen?
Får även känslan av att det är tjack i dessa, eller är det verkligen så här Sibutramin yttrar sig?

Många frågor i know med detta är ett nytt område för mig.


Det du beskriver är insättnings symptom. Dessa känningar kommer gå över på 7dagar cirkus (utom kåtheten för min del)
Klenheten har kanske att göra med att du inte stoppat i dig lite mycket som vanligt? Alt. att du upplever "E" känslan? Dvs en lätt men tung känsla? <--- Sjukt flummigt.

Kör ON/OFF perioder på det så håller du kvar tjack/pigg känslan längre.
Det gör jag nu och anti-hunger effekten håller i sig även dom dagar jag inte äter sib. (Lör/sön är OFF dagar för mig)
Citera
2012-09-04, 18:55
  #513
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BME
Det du beskriver är insättnings symptom. Dessa känningar kommer gå över på 7dagar cirkus (utom kåtheten för min del)
Klenheten har kanske att göra med att du inte stoppat i dig lite mycket som vanligt? Alt. att du upplever "E" känslan? Dvs en lätt men tung känsla? <--- Sjukt flummigt.

Kör ON/OFF perioder på det så håller du kvar tjack/pigg känslan längre.
Det gör jag nu och anti-hunger effekten håller i sig även dom dagar jag inte äter sib. (Lör/sön är OFF dagar för mig)

Bra, gick ner till cirkus 2000 kcal idag, ska räkna em gång till på det, angående svagheten så var det en känsla som infann sig efter att jag satt på damen här hemma, jag brukar normalt inte ha sex innan träning utan efter. Blev en aning seg trött på eftermiddagen tog en powernapp drack en koffeindricka och öste hårt på gymet. Gick riktigt bra.
Citera
2012-09-06, 21:20
  #514
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .Angst.
Fick den idag! Det var äkta reductil från amerikanskt apotek. Blåvita kapslar.
Vill någon ha sidan får dom PMa.
var fixa du de o va kosta de`?
Citera
2012-09-07, 15:32
  #515
Medlem
BMEs avatar
Ursprungligen postat av .Angst.
Fick den idag! Det var äkta reductil från amerikanskt apotek. Blåvita kapslar.
Vill någon ha sidan får dom PMa.

Intressant.... Då Sibutramine inte har sålts under namnet reductil i staterna. Där heter den Meridia.
Reductil har blå/gul kapsel. Meridia har blå/vit.



Dr.Galenika.
Jag är ganska säker på att det är insättningssymptom du känner.
Upplever du "rusher" av energi för att sen helt plötsligt känna dig svag och trött?
Citera
2012-09-07, 16:01
  #516
Medlem
makaveli143s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Galenika
Kastade i mig 1 Lida 1 1/2 innan frukost kände hur hungern sakteligen försvann. Kände mig en aning stirrig, pirrig när jag steg upp ur sängen. Åt min frukost inga konstigheter där, känner mig dock speedad, upprymd och jävligt kåt. Ska det vara så här? Känner inte av högt BT, lite en aning torr i munnen...
Typiska sibutramin symptom. Jag kunde lägga mig och vakna ett par timmar senare och bokstavligen hoppa ur sängen för att börja diska, städa osv.

Fick du inte samma effekt av reductil?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback