2013-12-08, 15:41
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausHeidi
Strawberryn Tränar du samtidigt?
Det är väl givet att man ägnar sig åt någon form av fysisk aktivitet eller trodde du att du ska sitta på ditt feta arsle och rasa i vikt?

/ Leif
Citera
2013-12-08, 19:54
Medlem
Strawberryns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausHeidi
Strawberryn, Oh grattis jag är verkligen avis! Jag har nu alltså käkat dem sedan i söndags och fortfarande noll effekt, tar 20mg är hungrig, har ont i huvudet för att jag slarvar med maten och har absolut inga biverkningar. Jag förstår verkligen inte vad det är för fel på mig :/ Jag ska ner ungefär 15-20 kg, jag är inte extremt överviktig, är 155cm lång och väger 65kg, så jag ska slimma till mig. Tränar du samtidigt? Och hur är det med till exempel något slags sug? Känner du dig någonsin hungrig?Tack Och jag är så tacksam för svaren!

Monster, Jag har idag gjort lite tvärt om idag, käkade frukost, och sen tog en 20 mg, får se... Men som sagt har käkat dem sedan förra veckan och det har verkligen inte funkat! Jag blir så sjukt less, jag menar inte ens lite.
Ja mina tabs var heeeeeelt kassa! Jag trodde att jag skulle få snorta dem! Det gick inte ens att dela dem till 10mg utan att allt smulade sönder sig i handen på en. Jag fick 3 st som var mer rosa och hårda och hade en lite mer lackerad yta, det är väl så de borde se ut antar jag? För de gick att bryta av på mitten utan problem.
Eftersom ordern var sen blev jag kompenserad med 25st stackers,( vet egentligen inte vad det är och vad man har dem till) som jag inte har något behov av, så om någon vill ha 25 helt nya stackers hojta till.
Jag börjar seriöst tro att jag fick sockerpiller, eller att jag är så sjukt tjock att min kropp slukar även tabsen
VAD GÖR JAG?!

Ja jag kan inte svara på varför du inte märker av dem. Det verkar ju som om du fått något verkningslöst? Jag tränar genom promenader etc, tar trappor istället för hiss och så. Jobbar en del med kroppen dessutom både i arbetet och här hemma. När det gäller sug kan jag hålla band på mig, det är inte så svårt som tidigare. Jag blir liksom lite avtrubbad när det gäller att vara sugen på saker. Och ja hungrig känner jag mig på kvällen lagom till middagen men som sagt man blir snabbare mätt så jag äter inte alls lika mycket som förut. Har ca 7 kg kvar tills jag är helt nöjd, är 175 cm lång och nu kan jag få på mig stl 40 Fast blir det 5 kg är jag nöjd med det också. Det har gått jättebra för mig som sagt!
Citera
2013-12-18, 16:06
Medlem
Funkar detta mot sötsug?
Citera
2013-12-18, 16:08
Medlem
MonsterXXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Funkar detta mot sötsug?

Ja.
Citera
2013-12-18, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterXXL
Ja.

Tack!
Citera
2013-12-20, 17:52
Medlem
Har precis fått hem reductil beställt från "DK". Det är helgula tabletter i kapselform 10 mg. Är detta verkligen äkta reductil? Har tidigare fått helrosa små tabletter och det har definitivt funkat iallafall. Någon som vet?
Citera
2013-12-20, 18:30
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PepsiMax00
Har precis fått hem reductil beställt från "DK". Det är helgula tabletter i kapselform 10 mg. Är detta verkligen äkta reductil? Har tidigare fått helrosa små tabletter och det har definitivt funkat iallafall. Någon som vet?

Spelar väl ingen roll hur de ser ut så länge det verksamma ämnet finns i kapseln.

/ Leif
Citera
2013-12-20, 19:19
Medlem
Precis. Men tänkte om någon som provat dem och vet att det är äkta och inte vad som helst bara.
Citera
2013-12-20, 19:59
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Precis. Men tänkte om någon som provat dem och vet att det är äkta och inte vad som helst bara.

Det är UG-produkter alltihop så glöm att det är tillverkat av något legitimt läkemedelsföretag. Så länge det verksamma ämnet finns i kapseln borde du vara nöjd.

/ Leif
Citera
2013-12-20, 20:25
Medlem
Självklart! Och det var precis det jag undrade över.. inte om det var tillverkat av något legitimt läkemedelsföretag. Så efterbliven är jag inte att jag skulle tro det.
Citera
2013-12-20, 21:33
Medlem
KlausHeidis avatar
Citat:
Självklart! Och det var precis det jag undrade över.. inte om det var tillverkat av något legitimt läkemedelsföretag. Så efterbliven är jag inte att jag skulle tro det.

De funkar! fick samma och dessa funkade för mig, dock inte de rosa små ..
konstigt va?
Citera
2013-12-20, 21:58
Medlem
Tyckte du inte att de rosa funkade? Jag tyckte de rosa var toppen. Tar du en eller två när du tar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in