Jag letar efter en låt som heter "Lars" eller något liknande. Det var längesen jag hörde den här låten, så jag minns inte exakt hur den gick. Men jag tror att den var någon slags könsparodi på Gullan Bornemarks "Är du vaken Lars", i stil med Onkel Kånkel.
Den påminnde lite om den låten i melodin tror jag. Och texten gick i stil med "Lars, har du sugit av pappa idag, Lars, har du knullat mor din" eller något liknande.
Är det någon som vet vad jag syftar på för låt? Och vet ni var jag kan få tag i den? Om någon sitter på låten så får ni hemskt gärna pm:a mig.
Senast redigerad av puckot 2008-03-11 kl. 06:48.
Jag har börjat falla för stråk instrument mer och mer, men är inte så taggad på alla de gamla klassikerna som har tjatats ut. Typ vivaldi och hela det köret.
Jag gillar b.la. spel musik, (Speciellt Zelda ) som spelas av en orkester dvs. Apacolyptica är också bra så länge inte något tyskt luder börjar sjunga. Finns det några andra bra moderna orkestrar som ni kan rekomendera?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!