om du vet vilken låt det är, sök på namnet och lägg till techno eller trance......alternativ fråga på nåt tranceforum typ trance.com trance.nu alternativt gör din egen låt
Tja jag söker musik av typen metal eller hardcore där skrik/growl och ren sång blandas.
Exempel:
- Triviums i princip hela skivor Ascendancy och Ember to Inferno.
- Slipknot - Wait and bleed, Left Behind
- As I Lay Dying - Darkest Nights, Distance Is Darkness
- In Flames - Crawl Through Knives
Tja jag söker musik av typen metal eller hardcore där skrik/growl och ren sång blandas.
Exempel:
- Triviums i princip hela skivor Ascendancy och Ember to Inferno.
- Slipknot - Wait and bleed, Left Behind
- As I Lay Dying - Darkest Nights, Distance Is Darkness
- In Flames - Crawl Through Knives
Har du lyssnat något på Opeth?
Kanske inte vidare lättlyssnat om du är van med Slipknot och liknande, men ge det en chans. Rekommenderar dessa album:
Blackwater Park (2001)
Deliverance (2002)
Ghost Reveries (2005)
Tjena, jag skulle vilja ha tips på lite skön hip-hop, i synnerhet sån som låter ungefär som den Thomas Rusiak skapar. Lite lugn och skön och inte så jävla tungt. Aja, ni som har hört honom vet hur det låter
Peace!
Tjena, jag skulle vilja ha tips på lite skön hip-hop, i synnerhet sån som låter ungefär som den Thomas Rusiak skapar. Lite lugn och skön och inte så jävla tungt. Aja, ni som har hört honom vet hur det låter
Peace!
Kanske inte är exakt vad du är ute efter, men har du hört "Svenska Akademien"? Skånsk raggae-hiphop. Bra skit
För er som vet vilka Thrice är. Lite band i den stilen? Nånting i stil med Chevelle eller Bayside hade jag också uppskattat. Helst en blandning av alla tre.
Daughtry - What About Now
Hoobastank - If i were you
Matchbox 20 - If Youre Gone
Stone Sour - Zzyxz Rd.
Sunrise Avenue - Fairytale gone bad
Alter Bridge - Broken wings
Alter Bridge - Open Your Eyes
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!