• 1
  • 2
2007-01-13, 14:06
Medlem
paridas avatar
Okej, kanske konstig topic, men läs så förstår ni.

Om någon skulle pissa i ett plastglas skulle ni då efter att glaset diskats dricka ur det? Hur rent skulle det bli?

Tanken kom igår när jag stog och pissade på krogen och såg tre drinkglas ligga i pissoaren. Va lite kul att skjuta prick och pissa i glaset!

Sen kom jag å tänka på att nästa helg kommer förmodligen jag dricka ur glaset

Hädanefter blir det nog till att köpa dricka på flaska...
Citera
2007-01-13, 14:15
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parida

Om någon skulle pissa i ett plastglas skulle ni då efter att glaset diskats dricka ur det? Hur rent skulle det bli?

Tanken kom igår när jag stog och pissade på krogen och såg tre drinkglas ligga i pissoaren. Va lite kul att skjuta prick och pissa i glaset!

Ja, och flaskor vet man ju precis vad om har använts till...
Tänk dig vad många hudavlagringar och vätskor från syfilitiska schanker som har droppat både på in och utsidan av den där flaskan genom åren.
Just den flaskan kanske tjänstgjorde som buttplugg på en gaybordell i Antwerpen tills för bara ett par dagar sedan.

Tänk på det du!
Citera
2007-01-13, 14:19
Medlem
Swe.patriots avatar
Citat:

Glasen maskin diskas ju, och har dom glasen legat i pissoaren kanske dom är kastade.
Citera
2007-01-13, 14:20
Medlem
paridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truxa
Ja, och flaskor vet man ju precis vad om har använts till...
Tänk dig vad många hudavlagringar och vätskor från syfilitiska schanker som har droppat både på in och utsidan av den där flaskan genom åren.
Just den flaskan kanske tjänstgjorde som buttplugg på en gaybordell i Antwerpen tills för bara ett par dagar sedan.

Tänk på det du!

Mjo, jag har tänkt på det.

Men det är ju bara pantflaskor som sköljs och dessa sköljs med lut som är betydligt starkare än diskmedel.

De flaskor som smälts om blir ju ändå nersmälta och avslaggade. Därför borde det ju vara rent glas i dom?
Citera
2007-01-13, 14:22
Medlem
paridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Glasen maskin diskas ju, och har dom glasen legat i pissoaren kanske dom är kastade.

Jag tror inte dom kastas. Iaf inte där jag går ut, där det gäller att få av alla gästerna så mycket pengar som möjligt...
Citera
2007-01-13, 14:24
Medlem
Truxas avatar
Citat:
Mjo, jag har tänkt på det.

Men det är ju bara pantflaskor som sköljs och dessa sköljs med lut som är betydligt starkare än diskmedel.

De flaskor som smälts om blir ju ändå nersmälta och avslaggade. Därför borde det ju vara rent glas i dom?

Vad är det som säger att inte ett gäng med gonorrésmittade mexare stod och pissade på just den karongen som din Bud Light levererades i....?

Inte mycket som jag ser det.
Citera
2007-01-13, 14:25
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Jag tror inte dom kastas. Iaf inte där jag går ut, där det gäller att få av alla gästerna så mycket pengar som möjligt...

Hur kan du vara så säker på att personalen plockar glas från pissoarer och diskar för att använda igen? Det kanske är så att krogen "plockar" era pengar för att kunna ha råd att köpa nya glas som ni slänger i pissoaren?
Citera
2007-01-13, 14:40
Medlem
paridas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
Hur kan du vara så säker på att personalen plockar glas från pissoarer och diskar för att använda igen? Det kanske är så att krogen "plockar" era pengar för att kunna ha råd att köpa nya glas som ni slänger i pissoaren?

Människor har olika nivår på vad dom tycker är fräscht.
Vissa skulle nog nöjja sig med att skölja ur glaset med vatten för att få det rent.
Citera
2007-01-13, 14:44
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Vissa skulle nog nöjja sig med att skölja ur glaset med vatten för att få det rent.

Det svarar inte på mina frågor.
Citera
2007-01-13, 14:48
Medlem
Truxas avatar
Citat:

Jag vet krogar som inte ens gör det....
Citera
2007-01-13, 14:51
Medlem
Litet gult djurs avatar
Men själva vattnet har ni inga problem att dricka? Kranvattnet (eller det fina mineralvattnet) ni dricker, lika gammalt som Jorden självt och har säkert gått mouth-to-ass (och därimellan vispats runt en rejäl bit) på i stort sett alla typer av organismer som levat.
Det är hårt jordelivet för de med för mycket i huvudet.
Citera
2007-01-13, 14:52
Medlem
Gunnulaugs avatar
Citat:

Jag vill minnas att returglasflaskorna också sköljs ur x antal gånger och återanvänds.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in