• 1
  • 2
2007-01-13, 15:07
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parida
Okej, kanske konstig topic, men läs så förstår ni.

Om någon skulle pissa i ett plastglas skulle ni då efter att glaset diskats dricka ur det? Hur rent skulle det bli?

Tanken kom igår när jag stog och pissade på krogen och såg tre drinkglas ligga i pissoaren. Va lite kul att skjuta prick och pissa i glaset!
Sen kom jag å tänka på att nästa helg kommer förmodligen jag dricka ur glaset

Hädanefter blir det nog till att köpa dricka på flaska...

Hoppsan, jag trodde du varit på fest hos Torsten Flinck...

Jag köper dock alltid öl på flaska på krogen, kanske inte just av det skälet, utan p.g.a. att slippa utspädda saker...
Citera
2007-01-13, 23:05
Medlem
JemyMs avatar
Gör dig själv en tjänst och fundera inte så mycket på sådant, risken blir bara att du till slut inte kan fungera ett normalt liv pågrund av rädslor. Varför "forskare" testar bakteriefloran på handtag och räcken t.ex. är över mitt förstånd, det finns väl snarare större argument för att utsätta sig mot "orenligheter" än tvärtom, så immunförsvaret stärks.
Citera
2007-01-13, 23:06
Medlem
WaRs avatar
Urin är inte farligt att dricka. Särskillt inte i sådana små mängder.
Citera
2007-01-13, 23:17
Medlem
Sköljer du bara ur ett glas du pissat så kan jag självklar dricka ur det.

Urin som piss kallas i vanliga fall är dissenficerande och helt ofarligt, det du hänvisar till är könssjukdomar och dom finns på könet inte i kisset.

Over and out

/deadlus
Citera
2007-01-14, 00:44
Medlem
Flickan Melindas avatar
Det man inte vet om har man inte ont av.. Eller?
Jag menar bara att om drinken nästa helg inte smakar piss eller att det är någonting oanständigt som flyter runt där så är det nog ok.

En studie visar att vi får i oss cirka 15 spindlar/insekter varje år.
Cirka 8 könshår och en massa annat crap.
Mycket kommer från matställen, bland annat snabbmat. Insekterna kryper faktiskt in i munnen på oss oftast när vi sover. Belive it or not!

Så det är ganska äckligt när man börjar tänka på allt snuskigt vi sväljer varje år utan att veta om det.
Hur många har inte svalt en fluga när man vart ute och cyklat på sommaren. Flugan kan just ha kommit från en fin måltid på en koblaja någonstans..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in