Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-13, 00:53
  #1
Medlem
Skorzenys avatar
Vad kan det finns för narkotikaklassade preparat på en veterinärklink i Sverige.
Finns det nära speciell bra preparat att knarka på och vilket är deras namn, tack
Citera
2007-01-13, 01:00
  #2
Medlem
Bullsquids avatar
ketalar
Citera
2007-01-13, 01:13
  #3
Medlem
MajorToms avatar
Div barbiturater samt tiopentylnatrium.
Citera
2007-01-13, 01:27
  #4
Medlem
MajorToms avatar
För många år sedan arbetade jag som veterinärassistent. Det var pissigt betalt men är ett av de roligaste jobb jag haft. Veterinären var eg pensionär och trattade rätt friskt vilket innebar att jag fick göra vissa arbeten som eg inte tillkom en assistent. Gubben lärde mig dock att sätta sprutor och sy mm. Än idag har jag kvar kanyler och div preparat.

Tyvärr är denne veterinär död idag vilket jag beklagar då han verkligen var en ”kanongubbe”. Jag hälsade på honom långt efter att jag slutat på hans mottagning.
Citera
2007-01-13, 01:31
  #5
Medlem
johanbtks avatar
Det borde finnas benso.
Jag har hört att skotträdda hundar får stesolid inför nyårsafton.
Citera
2007-01-13, 01:36
  #6
Medlem
MajorToms avatar
Jo, dock så finns det sällan på själva mottagningen.
Citera
2007-01-13, 02:17
  #7
Medlem
jrgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Det borde finnas benso.
Jag har hört att skotträdda hundar får stesolid inför nyårsafton.

*lol*
Jag får gå till akuten dan innan nyår iår & säga att jag e skotträdd & behöver en hundra burk stess 10
Eller måste man gå till veterinären då?
jag kan visserligen bete mig som ett djur när jag fått i mig för mycket olika substanser på en gång
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback