• 1
  • 2
2007-01-11, 21:08
Medlem
Presidentens avatar
Min kompis var ihop med en donna. Det tog slut, varpå han en väldigt kort tid senare fick ihop med hennes syster. De höll sedan ihop länge.

Det här var flera år sedan, på den tiden när båda töserna fortfarande bodde hemma (18 respektive 19 år gamla). Konstigt, tyckte jag, att sova i flicka A:s sovrum på måndagen och i flicka B:s sovrum på fredagen.

- Inte alls, resonerade han.

(Undrar just vad tösernas föräldrar tyckte.)

Har ni erfarenhet av att nuppa systrar, eller känner ni folk som gör/gjort det?
Citera
2007-01-11, 21:11
Medlem
Draqs avatar
Låter väldigt konstigt, fyfan vilken konstig stämmning det måste ha varit vid familjemiddagarna.

Har ingen egen erfarenhet av detta, men min förra flickvänns syrra hade jag gärna satt på.
Citera
2007-01-11, 21:11
Medlem
Haha, har en brödratrio som var och en doppat i två systrar.
Både bröderna och systrarna ligger runt med allt som rör sig.
Citera
2007-01-11, 21:18
Bannlyst
hahaha, låter rätt konstigt. att ens syster B ville ha honom direkt efter att han varit på syster A är ju ganska häftigt. de kanske hade trekant?
Citera
2007-01-11, 21:56
Bannlyst
Hur vanligt som helst nu för tiden ända sedan Magnus Hedman myntade begreppet att 'dubbeldoppa'. Dom där Graafarna är enna schlappa mösor efter alla ribbskott!
Citera
2007-01-11, 22:04
Medlem
Presidentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drak
hahaha, låter rätt konstigt. att ens syster B ville ha honom direkt efter att han varit på syster A är ju ganska häftigt. de kanske hade trekant?
Vi pressade honom ganska hårt på den saken, men han flinade bara. Jag misstänker att han höll sig till en i taget, men man vet aldrig.
Citera
2007-01-11, 23:25
Medlem
Alladins avatar
En polare hade en trevlig trekant med ett par systrar, tror dock inte de var engagerade i varandra.
Citera
2007-01-11, 23:46
Bannlyst
Jag har

pumpat på två systrar (oberoende av varandra) & fixat två av deras kompisar, en av dessa oberoende av varandra

men så är jag &så MachoMan!!!!
Citera
2007-01-11, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Min kompis var ihop med en donna. Det tog slut, varpå han en väldigt kort tid senare fick ihop med hennes syster. De höll sedan ihop länge.

Det här var flera år sedan, på den tiden när båda töserna fortfarande bodde hemma (18 respektive 19 år gamla). Konstigt, tyckte jag, att sova i flicka A:s sovrum på måndagen och i flicka B:s sovrum på fredagen.

- Inte alls, resonerade han.

(Undrar just vad tösernas föräldrar tyckte.)

Har ni erfarenhet av att nuppa systrar, eller känner ni folk som gör/gjort det?

Så kan man undra vad pojkens föräldrar månne tycka om sin sons beteende. En liten horbock att skryta runt med på byn, kanske.
Sicken djä- a doppare.
Citera
2007-01-12, 05:59
Medlem
p4radoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machoman
pumpat på två systrar (oberoende av varandra) & fixat två av deras kompisar, en av dessa oberoende av varandra

men så är jag &så MachoMan!!!!
Vad sade moster när hon fick veta att du varit i mamma först?
Citera
2007-01-12, 08:34
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Bröder

I min bekantskapskrets så var en kille och en tjej tillsammans i ungefär tre år. Ca 2 år efter det hade tagit slut så blev tjejen tillsammans med exets brorsa, och de har idag varit ihop i nästan 20 år och har två barn tillsammans. Det funkade som så att de hade blivit kompisar under tiden hon var tillsammans med hans lillebror, de fortsatte att vara vännner efter att det var slut, och sen utvecklades vänskapen till nått annat. Då var det lite konstigt tyckte nog de flesta då, inklusiva brorsan, men idag när de har varit tillsammans så länge så är det ingen som tänker på det.

Det är inte alltid man kan styra över sina känslor.
Citera
2007-01-13, 02:18
Medlem
SvanUlfs avatar
Jag träffade en tjej som jag var "tillsammans" med i en vecka innan jag kom på att jag var förälskad i hennes syster. Jag och systern var tillsammans i nästan två år innan hon gjorde slut. Det funkade hur bra som helst. Dessvärre är jag fortfarande tokförälskad i tjejen i fråga så det är väl mindre skoj att hon gjorde slut men som straff har jag börjat uppvakta en av hennes kompisar istället.

Hon säger dessutom att hon fortfarande älskar mig men inte tillräckligt mycket för att vi ska vara tillsammans... men det blir en annan tråd det... vad jag ville komma fram till i den här tråden var att det kan funka att vara tillsammans med syrran till någon man tidigare varit tillsammans med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in