• 1
  • 2
2007-01-13, 02:43
Medlem
SthlmBrud_21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
En polare hade en trevlig trekant med ett par systrar, tror dock inte de var engagerade i varandra.

nä det får man väl hoppas, kan ju inte vara så upphetsande och se två systrar leka med varandra.

men för och svara på trådskaparens fråga. jag tycker inte det är okej, men det kanske är för att jag har en lilla syster själv. skulle kännas jättekonstigt om någon av mina ex blev tillsammans/hade sex med henne.

fast om det nu skulle vara riktig kärlek, ja då vet jag inte riktigt...klurigt det där!
Citera
2007-01-13, 02:53
Medlem
DrSpankels avatar
Har aldrig stött på detta i min bekantskapskrets men nog tycker det hela känns väldigt fel och krångligt.
Nu har jag som sagt inga erfarenheter av det hela men jag hade nog tvekat ordentligt på att gå till ett ex's syster.
Hur fanken klarar syster A av att vara hemma när killen är på besök hos syster B? och hur klarar A av att umgås med B?

Måste ju kännas jättekonstigt...
Citera
2007-01-16, 01:29
Medlem
SvanUlfs avatar
Kan säga att i "mitt" fall var den första systern inte särskilt glad på den andra under ett par veckors tid och menade att hon inte kunde lita på sin syrra o.s.v. men det gick över och vi kunde sen umgås alla tre tillsammans.

Jag misstänker att hon jag var tillsammans med först trodde att jag bara var ute efter sex med hennes syster och blev givetvis förbannad för det men när hon efter en tid insett att vi verkligen älskade varandra så var det lugnt och hon kom givetvis över det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in