2010-09-02, 18:26
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maldito
Nästa kväll köpte ja 2g md o 2 g ladd igen sen låg ja me solisar på playan o rökte massa weed o drack kall estrella , både mdma o ladd kostade 50 euro ja hade våg me fick typ 0,8 jämt men d va grymt ja köpte smack näst sista dan för 45 euro grymt monster weed för 30 euro 5an . Endå köpte ja av både svarta o packi men man måste visa dom att man inte e nån dom kan blåsa , fet jävla stad assåå

Låt mig gissa, du har fortfarande kvar en massa?
Citera
2010-09-02, 19:01
Medlem
Damp_unges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeo

Ont: Håller mig ganska cool. men kör väll standardgrejerna. Sitter med otänd cigg i munnen i 1h och väntar på att jag ska tända den, men får hela tiden massa annat att pyssla med. Letar efter saker om och om igen på samma ställen. borstar tänderna hela tiden och duschar varannan timme. Tittar ofta ner i gatan och kikar efter tappade knarkpåsar när jag e ute och promenixar. (även om jag har eget alltså) Tänker hela tiden "Tänk OM jag skulle hitta knark här..fan vad sjukt det vore" så blir det som en liten grej jag hakar upp mig på och gör även promenaden till en potentiell skattjakt..haha

haha! bästa
Citera
2010-09-03, 13:25
Medlem
Ibland när jag ska panta burkar, tittar jag i en papperskorg precis utanför konsum och kollar om jag kan tjäna några extra kronor. Det måste anses pundigt, jag tycker jag bara gör en insats för miljön
Citera
2010-09-03, 20:50
Medlem
Vicious Edds avatar
Se på en film, vilket tar en hel dag. 30 sekunder i taget med minutslånga pauser då annat akut måste göras, såsom att läsa på om Elfenbenskustens statsskick, granska namnen på olika partiers valsedlar, läsa förundersökningar på tusentals sidor om fruktansvärda brott och annat "pundigt".

Håller man på tillräckligt länge blir man iaf väldigt allmänbildad, om än på väldigt smala intresseområden.
Citera
2010-09-03, 21:57
Medlem
så fårt jag hittar en karta eller något liknande på marken (even if its empty) så plockar jag upp det och kollar vad det är för något

sen att man ska gömma knarket är ochså en klassiker, glömmer alltid bort vad jag har gömt det

eller alla jävla tomma zip påsar i rummet är ochså en klassiker för mig, finns överallt
Senast redigerad av Svartjobb 2010-09-03 kl. 22:43.
Citera
2010-09-05, 14:00
Medlem
thechosenone

hehe nej , men allt gick åt hade 0,2a md kvar sista dan den tog ja på morgonen , hade tänkt svälja en lite godis kådis men allt va slut o då va d skit lungt på flygplatsen o ingen tull alls på arlanda fan måste ner igen snart europas bästa stad
Citera
2010-09-06, 01:00
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Att sitta i fyra timmar i ett hörn på en pall med en zippåse med knark i och hälla ut, sortera runt, lägga tillbaka, kolla så att inget saknas, räkna igenom allt, börja om proceduren ungefär trettio ggr, helt maniskt, tvångsmässigt oavbrutet. Hela tiden börja om, för man blir övertygad om att man har tagit ett piller mer än man trodde först, och räknar om allt igen, men börjar missa var i räknandet man är, tar en paus utmattad och lägger sig ner, går iväg och tar en kopp kaffe och har då glömt bort var knarket är öht.

Eller att ta fram en av sina zippåsar som man förvarar i en större plastpåse som man liksom lindar in zippåsen i flera varv för att sedan trycka in i en liten tvspelskartong som i sin tur trycks in i en större kartong. När man sen tar fram kistan för att ta sig en dos, så sprider man ut alla lagringsobjekten omedvetet och får sen panik när man man inte hittar en enda beståndsdel och spenderar tre timmar på att leta för att sedan till slut hitta zippåsen med näringen fortfarande intakt, men liggandes i en helt annan del av rummet väl gömd i en elektronisk liten spelapparat. De ursprungliga kartongerna hittades aldrig igen.
Senast redigerad av Lurvelpajsaren 2010-09-06 kl. 01:03.
Citera
2010-09-06, 02:22
Medlem
när jag och mina polare kommer hem från mötet med kranen så tar vi upp grejerna för att sedan bli cp glada och låta som sälar
Citera
2010-09-06, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartjobb
när jag och mina polare kommer hem från mötet med kranen så tar vi upp grejerna för att sedan bli cp glada och låta som sälar
Vad gulligt!
Citera
2010-09-06, 02:37
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
Att sitta i fyra timmar i ett hörn på en pall med en zippåse med knark i och hälla ut, sortera runt, lägga tillbaka, kolla så att inget saknas, räkna igenom allt, börja om proceduren ungefär trettio ggr, helt maniskt, tvångsmässigt oavbrutet. Hela tiden börja om, för man blir övertygad om att man har tagit ett piller mer än man trodde först, och räknar om allt igen, men börjar missa var i räknandet man är, tar en paus utmattad och lägger sig ner, går iväg och tar en kopp kaffe och har då glömt bort var knarket är öht.

Eller att ta fram en av sina zippåsar som man förvarar i en större plastpåse som man liksom lindar in zippåsen i flera varv för att sedan trycka in i en liten tvspelskartong som i sin tur trycks in i en större kartong. När man sen tar fram kistan för att ta sig en dos, så sprider man ut alla lagringsobjekten omedvetet och får sen panik när man man inte hittar en enda beståndsdel och spenderar tre timmar på att leta för att sedan till slut hitta zippåsen med näringen fortfarande intakt, men liggandes i en helt annan del av rummet väl gömd i en elektronisk liten spelapparat. De ursprungliga kartongerna hittades aldrig igen.

Inte fyra timmar kanske, men tror alla känner igen det här med att lägga upp en lina...sprida ut det igen, hacka det igen...lägga upp...måste vara helt perfekt. Ett ritual ju
Citera
2010-09-06, 02:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomtejaevel
Förjävla kul läsning det där, men hur fungerar det egentligen, fattar man aldrig att det är drogerna som gör en så pass paranoid?
Nej. Det gör man verkligen inte. Har du aldrig börjat noja på gräs eller LSD eller så? Nojan är mer äkta än något annat och det är inte förrän man eventuellt är nykter igen som man inser hur dumt det var.
Citera
2010-09-06, 04:11
Medlem
air-frances avatar
Menar inte att det här är mitt pundigaste beteende men efter att ha läst tråden om folk som slickar sina redlinepåsar så längtar jag tillbaka till just tillfället när man slickar sin redlinepåse.

Alltså, smaken av tjack när det börjar blir riktigt tomt i påsen är fanimej gudomlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in