Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Nja, kan man verkligen räkna allt som man råkar göra under influens av droger för pundigt

? Kass i magen och att spendera natten i ett garage går jag med på att det kan räknas in under pundigt beteende. Men idén att kleta av skiten skulle jag inte klassa som pundig utan bara störd. Kanske är det iof ett pundigt beteende att få sjuka idéer?

.
På tal om toaletter så fick min polare en plötslig idé igår när han satt på toa som han var tvungen att skriva ner (speedad som ett höghus var han naturligtvis). Tre timmar och elva fulltecknade A4-sidor senare lyckades vi äntligen övertala honom att resa sig från toan och låta nästa man i den allt längre kön av kissnödiga ta plats. Pundigt beteende 1: Att få plötsliga idéer. Pundigt beteende 2: Att haka upp sig på det man håller på med.
Jag håller med. I fallet med LoseCmpp och bajset, så var det väl fråga om en störd person, som ovanpå det var påtänd?
Man blir ju rätt akut pissnödig på tjack, förresten. Jag bodde med två andra tjackisar för ett par år sedan, och toaletten verkade vara upptagen för jämnan, eller åtminstone blev vi ofta pissnödiga ungefär samtidigt. Ingen
gick till toaletten, heller, utan det var alltid fråga om ett karakteristiskt studsande följt av klirrande nycklar.
Apropå nycklar brukade vi jämföra nyckelkapacitet med varandra, och tillsammans hade vi nog nycklar till allt nödvändigt, alltså till ett oräkneligt antal grovsoprum, till plåtlådorna med pappershanddukar och toalettpappersrullar på offentliga toaletter et c. Vi köpte faktiskt inte dasspapper på minst ett år, haha, men det såg rätt lustigt ut med den där
gigantiska pappersrullen på hållaren.
Hur som helst blev det i alla fall alltid väldigt typiska replikskiften, när en var på toaletten och en annan ville in och knackade häftigt på dörren, då vederbörande lika gärna kunde ha somnat därinne. Det hände med jämna mellanrum.
- Ta det lugnt, jag kommer!
- Jag bryr mig inte om ifall du "kommer" eller inte, jag måste pissa!