Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-01-05, 14:18
  #1
Medlem
Folk säger att det börjar klia/värka och ömma runt bröstvårtorna men för mig "ilar" och bränner det lite (svårt att beskriva känslan,) det i hela bröstet.. speciellt i höger.
Kan det va gynokänningar?

Är inne på 3 veckan på min första kur på dbol
Citera
2007-01-05, 14:28
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frasbrallan
Folk säger att det börjar klia/värka och ömma runt bröstvårtorna men för mig "ilar" och bränner det lite (svårt att beskriva känslan,) det i hela bröstet.. speciellt i höger.
Kan det va gynokänningar?

Är inne på 3 veckan på min första kur på dbol

mina kliade o ömmade..nu är ja ren,men har en knöl bakom båda bröstvårtorna!
Citera
2007-01-05, 14:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muska
mina kliade o ömmade..nu är ja ren,men har en knöl bakom båda bröstvårtorna!

men var det endast bröstvårtorna som klia/ömma lr hela bröstet? Jag känner inget i själva bröstvårtorna utan mer ute i bröstet...
Citera
2007-01-05, 14:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frasbrallan
men var det endast bröstvårtorna som klia/ömma lr hela bröstet? Jag känner inget i själva bröstvårtorna utan mer ute i bröstet...
bara bröstvårtorna! ja fick först i höger..sen rätt va d va hade ja knöl bakom andra me, trots at ja käkade nolva..nu skiter ja i d, tänker inte käka mer nolva pga all acne den ge mej, dessutom syns inte knölarna specielt
Citera
2007-01-05, 16:41
  #5
Medlem
Alladins avatar
I en radie på ett par centimeter brukar man säga, och de behöver inte ens klia eller kännas något.
Det kan bara börja utvecklas en knöl där...
Citera
2007-01-05, 17:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
I en radie på ett par centimeter brukar man säga, och de behöver inte ens klia eller kännas något.
Det kan bara börja utvecklas en knöl där...

okok kan man hoppa in nu efter 3 veckor och köra 10mg/dag nolva resten av kuran för säkerhetsskull?
Citera
2007-01-05, 17:25
  #7
Medlem
För de mesta hos de flesta är det noja.
Citera
2007-01-05, 17:28
  #8
Medlem
Jag får alltid ömmande och kliande bröstvårtor när jag kurar men hittils så har det aldrig utvecklat sig till några knölar.
Citera
2007-01-05, 17:35
  #9
Medlem
Hmm, för mig har det svidit lite(vid svettningar),lätt irriterade vårtor, kännts som en infekterad hårsäck när man trycker på stället(när kulan växt), om du klämmer på vårtorna och känner en sträng bakom är det bt, lr om du får via små finnar på vårtgårdarna och om du får vätska/mjölk. det är vad jag kännt av och fått. sen det psykiska är väl det jobbigaste. men man lär sig leva med det. sen ska man väl se det att man kom lindrigt undan. hellre dör jag med lite bt än utan. annars vet jag aldrig vad andra sidan har haft att erbjuda. däremot fick jag bra pump/ökning av nolva... är det någon annan som fått de(lånar tråden lite). lr är det bara jag som är känslig?
Citera
2007-01-05, 19:20
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearside
Hmm, för mig har det svidit lite(vid svettningar),lätt irriterade vårtor, kännts som en infekterad hårsäck när man trycker på stället(när kulan växt), om du klämmer på vårtorna och känner en sträng bakom är det bt, lr om du får via små finnar på vårtgårdarna och om du får vätska/mjölk. det är vad jag kännt av och fått. sen det psykiska är väl det jobbigaste. men man lär sig leva med det. sen ska man väl se det att man kom lindrigt undan. hellre dör jag med lite bt än utan. annars vet jag aldrig vad andra sidan har haft att erbjuda. däremot fick jag bra pump/ökning av nolva... är det någon annan som fått de(lånar tråden lite). lr är det bara jag som är känslig?


Öhhh...nej det fick du inte
Citera
2007-01-05, 22:08
  #11
Medlem
M@rcus67s avatar
Själv har man "puffliga bröst vårtor som de kallas, föddes med det.
Tar man på bröst vårtan blir brösten normala och låterman dom vara ser de ut som BT typ. vet inte heller om detta går att operera,,,? Får se sedan vad jag gör.

MVH
Citera
2007-01-05, 22:22
  #12
Medlem
LD50s avatar
Låter som vanlig noja, precis som i 99,9% av alla bt-trådar.
Har sagt det tidigare: Om ni känner efter när ni är rena så kommer ni att känna att det ofta sticker, kliar, kittlar och "känns" både i brösten och i resten av kroppen. Men har man ingen högre kroppsmedvetenhet så kommer man inte att märka det fören man är på kur och börjar noja över ditten&datten.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback