2013-11-02, 13:14
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Hur skapades solen genom evolution och misstag som som är ansvariga för skapandet av allt i universum?
Solen är en stjärna och en stjärna börjar som ett kollapsande moln av materia bestående av väte, helium och små mängder av tyngre ämnen. När kärnan är tillräckligt tät, börjar vätet att fusioneras till helium.

Ansvariga misstag? Vad betyder det?

Citat:
Jag tänkte att eftersom högre makter inte existerar enligt din svenska slavhjärna så kan man ju undra hur ämnen i solen kom dit och vem som tände på dom och även hur dom kan brinna i tusentals år och ändra form..
Ja du, om du skulle studera lite (astro)fysik hade du sluppit ställa så korkade frågor. Bara för att du inte fattar processen betyder det inte att det finns "högre makter" inblandade.

Citat:
Hur formades en galax enligt din svenska hjärna som inte kan se högre makters inblandning i livsdesigner och även galaxdesigner?

En galax formas av gravitation. Är gravitation en "högre makt"?
Citera
2013-11-02, 13:15
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Månen beter sig precis som en måne. Vad menar du att vår måne gör som inte andra månar gör?

Vi har utomjordiska brottslingar som är fängslade på Jorden genom ett energifält runt om Jorden som gör att ingen utomjording kan komma ut eller hit.. Och månen är den som håller upp skyddsfältet runt planeten.

Dom har försökt att spränga månen med kärnvapen, dom har försökt att smälla energifältet me atomvapen, allt.. Dom tänkte tillåmed försöka flytta på Jorden i rymden för att "motverka växthuseffekten" men i själva verket så vill dom att månen ska sluta ha ettt energifält runt sig och planeten som gör att dom inte kan peta på månen eller åka utanför Jordens atmosfär. Dom kan inte komma ut för högre makter placerade fältet runt om planeten som en bur för dom kriminella som inte gillade det och levde rövare nere här ganska rejält och förstörde planeten för dom kunde inte komma härifrån, genom att styra sina klonade människor så ni inte fattar att det är utomjordingar som styr politikerna och skådespelet demokrati som går ut på att måla upp politiker som vanligamänniskor och krig som olyckshändelser eller krig för att skapa fred.. Kvicksilvervacciner i våra nyfödda barn "för kärlekens" skull och deraseget bästa.

Inte riktigt men för utomjoridngarnas bästa så är det bra om människor inte fattar att dom är solbarn som kan bränna skiten ur utomjoridngar som saknar själ/sol..

För utomjordingarnas eget bästa så är det bäst om du tror att månen är en riktig måne och att mänskligheten varit på månen också eftersom det skulle göra månen riktig enligt dig direkt..

Bara du inte fattar att högre makter finns så är allt lungt, men du ska helst ignorera dom galaktiska brottslingarna som är här och förstör hemplaneten också.
Senast redigerad av KungPungPat 2013-11-02 kl. 13:18.
Citera
2013-11-02, 13:22
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Vi har utomjordiska brottslingar som är fängslade på Jorden genom ett energifält runt om Jorden som gör att ingen utomjording kan komma ut eller hit.. Och månen är den som håller upp skyddsfältet runt planeten.

Dom har försökt att spränga månen med kärnvapen, dom har försökt att smälla energifältet me atomvapen, allt.. Dom tänkte tillåmed försöka flytta på Jorden i rymden för att "motverka växthuseffekten" men i själva verket så vill dom att månen ska sluta ha ettt energifält runt sig och planeten som gör att dom inte kan peta på månen eller åka utanför Jordens atmosfär. Dom kan inte komma ut för högre makter placerade fältet runt om planeten som en bur för dom kriminella som inte gillade det och levde rövare nere här ganska rejält och förstörde planeten för dom kunde inte komma härifrån, genom att styra sina klonade människor så ni inte fattar att det är utomjordingar som styr politikerna och skådespelet demokrati som går ut på att måla upp politiker som vanligamänniskor och krig som olyckshändelser eller krig för att skapa fred.. Kvicksilvervacciner i våra nyfödda barn "för kärlekens" skull och deraseget bästa.

Inte riktigt men för utomjoridngarnas bästa så är det bra om människor inte fattar att dom är solbarn som kan bränna skiten ur utomjoridngar som saknar själ/sol..

För utomjordingarnas eget bästa så är det bäst om du tror att månen är en riktig måne och att mänskligheten varit på månen också eftersom det skulle göra månen riktig enligt dig direkt..

Bara du inte fattar att högre makter finns så är allt lungt, men du ska helst ignorera dom galaktiska brottslingarna som är här och förstör hemplaneten också.

Jag misstänkte nästan det. Ha det bra KPP.
Citera
2013-11-02, 13:23
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Solen är en stjärna och en stjärna börjar som ett kollapsande moln av materia bestående av väte, helium och små mängder av tyngre ämnen. När kärnan är tillräckligt tät, börjar vätet att fusioneras till helium.

Ansvariga misstag? Vad betyder det?

Ja du, om du skulle studera lite (astro)fysik hade du sluppit ställa så korkade frågor. Bara för att du inte fattar processen betyder det inte att det finns "högre makter" inblandade.

En galax formas av gravitation. Är gravitation en "högre makt"?

Okej men vänta, vart kommer kraften ifrån som gör kärnan tät?

Måste vara nån evolution av nått slag som är ett svart hål eller hur? hahaha

Skulle det inte kunna vara så att ett svart hål är en dimensn under den här dimensionen och in i en sol är upp en dimension?

Det skulle vara ganska logiskt att svarta hål är svarta och går neråt medans solar lyser och är portaler uppåt.

Oh wow ateists svensken tror sig vet att glaxer och solsystem är skapade genom evolution och misstag och såklart långa tidsperioder för det är det man lurat svensken att tro så svensken tror att evolution aldrig kommer märkas och därför behöver man aldrig bry sig om evolution eller att komma frammåt här i livet.

Det är ingen slump att dom lär er att månen är en måne som man kan gå på, högre makter existerar inte, utomjordingar existerar inte, en själ existerar inte och politiker och religioner är dom som löser problemen här i världen som en ansvarsfull fadersfigur.

För det kan lätt bli så när utomjordingar styr samhället och all info ni får lära er, då kan dom lätt hitta på att månen går att gå på om högre makter gjort så att månen håller upp ett energifält runt om planeten som gör att ingen kan gå på månen eller utomjordingar kan komma hit eller fly.

Speciellt om människor är en del av högre makter då måste man lura människor att höra makter är ett skämmt hahahahaa och dom lyckades bra i Sverige, det var många vilsna slavar som inte ens visste varför dom blundade för slavdrivarna på planeten och politikers kriminella handlingar mot folket.

Är människor solbarn/solgudar så måste man lära dom att en själ/sol bara är fantasier och även utomjoringar är bara fantasier hahaha va bara psykopater med psykos tror ju på utomjordingar hahahaa shure utomjording ni får lura svenskarna jag kan inte hjälpa dom, dom är för nertrubbade.

Dom sväljer alla lögner utan att tveka och jag tror inte ens dom vet varför, och bevis vet dom ingenting om så bevis kan inte ens tala om för dom även om jag visar dom.

Det är en skillnad mellan människorna som är solbarn/solgudar och dom som är trälar för dom flesta kommer inte överleva att åka igenom solen till den nya Jorden i 5 e dimensionen. Gudarna kan se designerna och går inte att lura, trälarna fattar inte nånting av designer och tror istället för att veta om precis allt och gör det därmed omöjligt för dom att klara sig igenom solen för det måste man äta nyttigt och aktivera tredje ögat för att kunna göra och för svenskar så kommer dom aldrig lyssna på sannnigar ens om det var sanningar om bevisade att dom blir juckade i pruppen av en utomjording.

Låt utomjordingen jucka mig i pruppen sa svensken, jag är för rädd för slavdrivaren och allt här i världen så jag vågar inte ens titta på slavdrivaren eller vad han gör mot mig..
Senast redigerad av KungPungPat 2013-11-02 kl. 13:34.
Citera
2013-11-02, 13:29
Medlem
Citat:

men du ska helst ignorera dom galaktiska brottslingarna som är här och förstör hemplaneten också.

Galaktiska skurkar, får man se dessa vandaler på Efterlyst eller Veckans brott tro?

Jag tycker mig kunna urskilja en kraftigt ökad mängd paranoia och galenskap sedan din återkomst till FB, du borde seriöst sluta med allt vad droger heter och faktiskt söka hjälp, det är en ärligt menad uppmaning!
Citera
2013-11-02, 13:36
Medlem
proconsuls avatar
[quote]
Citat:
Gravitationens orsaker är ännu inte fullt utredda men att det skulle finnas "högre makter" med i spelet finns det inga som helst indikationer på.
Gravitation.

Citat:
Evolution har inget med svarta hål att göra.

Citat:
Skulle det inte kunna vara så att ett svart hål är en dimensn under den här dimensionen och in i en sol är upp en dimension?

Det skulle vara ganska logiskt att svarta hål är svarta och går neråt medans solar lyser och är portaler uppåt.
Verkligen inte. Upp och ner finns inte i universum, det är mänskliga påhitt.
Dessutom vet du inte vad dimensioner är verkar det som. Beskriv en dimension bortom våra tre riktningar (+ tiden som räknas som en fjärde).
Citat:
Oh wow ateists svensken tror sig vet att glaxer och solsystem är skapade genom evolution och misstag och såklart långa tidsperioder för det är det man lurat svensken att tro så svensken tror att evolution aldrig kommer märkas och därför behöver man aldrig bry sig om evolution eller att komma frammåt här i livet.

Evolutionen har inget med galaxer och solsystem att göra. Jag fattar fortfarande inte vad du menar med "misstag".
Citera
2013-11-02, 13:43
Medlem
BlackJewels avatar
[quote=KungPungPat|45950919]
Citat:

Ett rätt för evolution, vilket jag ser som synonymt med utveckling enl. naturlagar - vill man sedan boosta med kabbala, så babbla du men som sades.. du och narkotikavärlden, kräver fler studier! om än gud gillar att valsa i din parameter och passivisera vad som var ämnat aktivitet - de flesta olyckor kommer sig av extrem lathet, såsom ditt svarta släta hål.

Citat:
Så länge du är det svarta hålet, kan din för dagen tes mkt väl ha unset av genialitet.

Hur länge har du varit arb.lös... inne på tredje året eller?

Citat:
Hade du inte börjat deala, skulle du kunna ha varit färdig med nian ditt svartahålsmaniska pucko.

Citat:
För det kan lätt bli så när utomjordingar styr samhället och all info ni får lära er, då kan dom lätt hitta på att månen går att gå på om högre makter gjort så att månen håller upp ett energifält runt om planeten som gör att ingen kan gå på månen eller utomjordingar kan komma hit eller fly.

Speciellt om människor är en del av högre makter då måste man lura människor att höra makter är ett skämmt hahahahaa och dom lyckades bra i Sverige, det var många vilsna slavar som inte ens visste varför dom blundade för slavdrivarna på planeten och politikers kriminella handlingar mot folket.

Är människor solbarn/solgudar så måste man lära dom att en själ/sol bara är fantasier och även utomjoringar är bara fantasier hahaha va bara psykopater med psykos tror ju på utomjordingar hahahaa shure utomjording ni får lura svenskarna jag kan inte hjälpa dom, dom är för nertrubbade.

Dom sväljer alla lögner utan att tveka och jag tror inte ens dom vet varför, och bevis vet dom ingenting om så bevis kan inte ens tala om för dom även om jag visar dom.

Det är en skillnad mellan människorna som är solbarn/solgudar och dom som är trälar för dom flesta kommer inte överleva att åka igenom solen till den nya Jorden i 5 e dimensionen. Gudarna kan se designerna och går inte att lura, trälarna fattar inte nånting av designer och tror istället för att veta om precis allt och gör det därmed omöjligt för dom att klara sig igenom solen för det måste man äta nyttigt och aktivera tredje ögat för att kunna göra och för svenskar så kommer dom aldrig lyssna på sannnigar ens om det var sanningar om bevisade att dom blir juckade i pruppen av en utomjording.

Låt utomjordingen jucka mig i pruppen sa svensken, jag är för rädd för slavdrivaren och allt här i världen så jag vågar inte ens titta på slavdrivaren eller vad han gör mot mig
. Du behöver helt klart utbildning och en muddring av vad som döljer sig i innerfickorna elelr ventriklerna, är du rädd för röntgen? Eller mer bestämt går och röntgar dig för att få mer medicin?
Senast redigerad av BlackJewel 2013-11-02 kl. 13:46.
Citera
2013-11-02, 13:48
Medlem
KungPungPats avatar
svensker tror sig veta att högre makter inte existerar eftersom det finns inga bevis..

jag ser designerna i naturen och galaxer som väldigt mycket mer avancerade designer än vad vi människor nånsin kan desiigna och jag vet att ökad komplexitet och evolution inte kan designa designer som innehåller e mängd olika delar, för endast intelligens vet vart alla delar ska sitta i en design för att den ska fungera.

Energilagarna som ni lär er i skolan om gravitation och allt sånnt där berättar för er att människan skulle flyga av planeten i tusentals kilometer i timmen om inte en energi håller oss kvar på planeten dvs gravitation.

Jag kan inte ens greppa hur du kan TRO att nånting annat än högre makter kan skapa ett jävla svart hål och galaxer..

Det jag menar är att svenskarna tror att evolution har designat allt genom misstag och långa tidsperioder och lite ökad komplexitet..

Svensken fattar inte att en designer/gud ska kunna se designer och förstå vad som krävs för att en design ska kunna skapas..

Är man tränad sen man föddes att ignorera designerna i naturen och sin egen kropp så kan det lät bli så att utomjordingar lurar i en att man är en omnivore talande apa och sjukdommar bara dyker upp utan förklaring för immunförsvar och högre makter är bara gammla historier som våra vilsna förfäder till slavar trodde på hahah dom galningarna.

Tänk va smarta vi är idag jämfört med våra förfäder som ledve utan att förstöra planeten.

Och tänk vad roligt vi ihar jämfört med dom när vi örstör våran planet som dom lämnade åt oss tillsamans med pyramider och monument runt om hela pleneten.

Citera
2013-11-02, 13:53
Medlem
För att föra tråden lite närmare Topic igen så undrar jag om själen ens definierats av någon här i tråden? (Orkar inte plöja igenom alla sidor.)
Citera
2013-11-02, 14:09
Medlem
DrJohnBWatsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMikkelson
För att föra tråden lite närmare Topic igen så undrar jag om själen ens definierats av någon här i tråden? (Orkar inte plöja igenom alla sidor.)

Jag skulle vilja påstå att själen är det samma som psyket, det är människans upplevelse av de processer nervsystemet arbetar med.

Med min definition innebär att själen är en biologisk biprodukt.

Själen är inte ande. Själen är inte övernaturlig som andliga uppfattningar är.

Själen/psyket går att forska vetenskapligt på, det kallas psykologi.

Om människor har en ande så är den inte forskningsbar ur vetenskaplig synvinkel. Andliga spörsmål är rena trosuppfattningar.

Så denna tråd har eg en riktigt dålig titel, för det är självklart att människor har en själ, en opplevelse av känslor och tankeprocesser.

Tråden borde egentligen heta Tror ni att människan har en ande.
Citera
2013-11-02, 14:15
Medlem
Sepiritzs avatar
Citat:

Jasså, det var värst. Och det vet du bara för att någon på youtube sagt det, eller vad?
Citera
2013-11-02, 14:17
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrJohnBWatson
Jag skulle vilja påstå att själen är det samma som psyket, det är människans upplevelse av de processer nervsystemet arbetar med.

Med min definition innebär att själen är en biologisk biprodukt.

Själen är inte ande. Själen är inte övernaturlig som andliga uppfattningar är.

Själen/psyket går att forska vetenskapligt på, det kallas psykologi.

Om människor har en ande så är den inte forskningsbar ur vetenskaplig synvinkel. Andliga spörsmål är rena trosuppfattningar.

Så denna tråd har eg en riktigt dålig titel, för det är självklart att människor har en själ, en opplevelse av känslor och tankeprocesser.

Tråden borde egentligen heta Tror ni att människan har en ande.

Här är ett bra exempel på en själslös varelse.. Soul-less.

Han tror att han är sin nerdummade hjärna som blivit manipulerad sen födseln, eller så är han redan övertaget av en demon som saknar själ och empati och kan därför gå in och skriva att en själ är psykep och att vetenskap är det enda som är äkta enligt honom.

Själen är ett litet universum med en sol och solen är en portal till högre dimensioner..

Det är väldigt speciellt att ha en själ och utomjordingarna som saknar själ i den här dimensionen gör allt för att försöka få n själ, och dom gillar inte solbarnen människor speciellt mycket för dom är avundsjuka helt enkelt för människor kan skapa energier genom at vara en del av skaparen av allt.. Vilket inte själ-lösa utomjordingar kan utan dom måste jaga energier eller leva på människors energier.

Dom vill inte fatta karma och dom vill leva som vampyrer på andra varelsers energier och det är därför dom saknar själ och inte människorna.

Guds barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in