• 1
  • 2
2007-01-04, 16:25
Medlem
Hittade en svensk sida som sljer Stacker 10, http://stacker.se/produkt.php?prodid=8 ...
D jag inte riktigt ftt grepp p om detta r "riktig ephedra" eller svag,falsk m.m tnkte jag stlla frgan till er rvar inom mnet d jag inte vill lgga ut 700spnn p ngot som ger mig 0 nytta.

Tacksam fr svar.
Citera
2007-01-04, 16:53
Medlem
d-kings avatar
stacker ska vara ephedra tror ja. torska en gng fr snuten nr jag kkat stackers i mngder s var as speedad p krogen d pissa ja positivt p nor efedrin. s man vet nog aldrig riktigt vad det e i dom men funkar det gr de om du har rtt kostupplgg. personligen gillar ja dem bttre n effedrin som jag och mnga fler blir illamende p mvh d.
Citera
2007-01-04, 18:01
Medlem
Jag blir illamende p efedrin om jag tar fr mycket.

Ephedra innehller 6-8(?)% efedrin, olika styrkor p ephedran alts!
Citera
2007-01-04, 18:03
Medlem
Tanken är att jag ska ta något för att kunna gå ner 20 kilo relativt snabbt, med morgonpromenader, gymträning os.v. Och nej, "den vanliga vägen" funkar inte för mig. Vad ska jag ta egentligen? Rent effedrin eller stacker10?

Tacksam för svar

EDIT: D-king, du har privat meddelande i inkorgen
Citera
2007-01-04, 20:13
Medlem
Spelar ingen som helst roll, det som funkar bst fr dig !

Efedrinet r ju till fr att ge lite mer energi och lite hungerdmpande.
Citera
2007-01-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej och hå
Tanken r att jag ska ta ngot fr att kunna g ner 20 kilo relativt snabbt, med morgonpromenader, gymtrning os.v. Och nej, "den vanliga vgen" funkar inte fr mig. Vad ska jag ta egentligen? Rent effedrin eller stacker10?

Tacksam fr svar

EDIT: D-king, du har privat meddelande i inkorgen

Jaha , nu e vi hr igen *pust* ! Om du lider av 20 kilos vervikt ( fettma ) s har du ju antagligen dlig koll p kosten , cardio , trning fr verhuvudtaget.
Stackers 10 kommer ge dej en liten hjlp p traven , men fan inte mkt , frst o frmst mste du frbttra cardion , kosten o s v om vtskedrivande prepp ska gra ngn nytta .
Personligen s tycker jag att Stackers 8 funkar nnu bttre n syntetiskt effedrine , jag tar det fr o f en kick i trningen och inte i fettfrbrnnande syfte , intensiteten i trningen blir ju helt underbar .
Stackers 8, 10 vet jag innehller ephedra som bestr av 6-8 % effedrine , resten kolanut , guarana , koffein .
I tvlingsammahang ker du dit om du testas positiv fr effedrine , men i trningsammang har jag fr mej att du inte kan ka dit , dock e jag lite osker.
Citera
2007-01-04, 20:18
Medlem
Har en lapp hemma frn sjukan, dr str efedrin med som "Endast dopingklassat fr tvling" sledes tilltet p trning.
Citera
2007-01-04, 20:37
Medlem
willedenstores avatar
Har testat 10:an, funkar finfint. Dessa var dock kpta frn rimonabant.st..
Citera
2007-01-04, 20:38
Medlem
Alladins avatar
Funkar inte "vanliga vgen" fr dig s kommer fan inte effedrin gra jobbet t dig heller.
Citera
2007-01-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Funkar inte "vanliga vgen" fr dig s kommer fan inte effedrin gra jobbet t dig heller.

Har krt fast, kalla det svacka eller vad du vill. Jag behver lite uppiggande och lite s.k "placebo-effekt" fr att orka fortstta kra.
Citera
2007-01-05, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej och hå
Har krt fast, kalla det svacka eller vad du vill. Jag behver lite uppiggande och lite s.k "placebo-effekt" fr att orka fortstta kra.

Oki , du r skert medveten om att du har dlig kosthllning i o m att lider du redan av 20 kgs s k vervikt. Det handlar om att vara konsekvent om du ska kunna g ner 20 kg , effet lr bara hjlpe dej till max 5-10 % av hela viktreduceringen.

Men om du nu ska testa , ngt s kp givetvis stackers 10 som r enligt mig det bsta "kostillskottet" som finns p marknaden . Viktigt o hlla dej till max 1 tablett om dagen , lider du av kraftig vervikt , ska du definitivt ta det lugnt . Hjrtklappningarna , hgre puls lr du knna av. Inte srskilt trevligt , men du lr ej kollapsa.
Citera
2007-01-05, 01:54
Bannlyst
Varför lägga ner dyra pengar på dessa stackers? För det första är "ephedra" ren dynga. Köp riktigt efedrin, både billigare och bättre samt att du vet vad du får. "Stacka" 60mg efedrin med 600mg koffein och 1st barnalbyl (250mg acitilsalicylsyra).
Men om jag skall vara ärlig så tycker jag inte du bör ta centralstimulanter överhuvudtaget. Ät, sov & träna riktigt så kommer du få resultat. Om du skall ta någonting, så ta rimobant.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här