• 1
  • 2
2007-01-04, 16:25
Medlem
Hittade en svensk sida som säljer Stacker 10, http://stacker.se/produkt.php?prodid=8 ...
Då jag inte riktigt fått grepp på om detta är "riktig ephedra" eller svag,falsk m.m tänkte jag ställa frågan till er rävar inom ämnet då jag inte vill lägga ut 700spänn på något som ger mig 0 nytta.

Tacksam för svar.
Citera
2007-01-04, 16:53
Medlem
d-kings avatar
stacker ska vara ephedra tror ja. torska en gång för snuten när jag käkat stackers i mängder så var as speedad på krogen då pissa ja positivt på nor efedrin. så man vet nog aldrig riktigt vad det e i dom men funkar det gör de om du har rätt kostupplägg. personligen gillar ja dem bättre än effedrin som jag och många fler blir illamående på mvh d.
Citera
2007-01-04, 18:01
Medlem
Jag blir illamående på efedrin om jag tar för mycket.

Ephedra innehåller 6-8(?)% efedrin, olika styrkor på ephedran altså!
Citera
2007-01-04, 18:03
Medlem
Tanken är att jag ska ta något för att kunna gå ner 20 kilo relativt snabbt, med morgonpromenader, gymträning os.v. Och nej, "den vanliga vägen" funkar inte för mig. Vad ska jag ta egentligen? Rent effedrin eller stacker10?

Tacksam för svar

EDIT: D-king, du har privat meddelande i inkorgen
Citera
2007-01-04, 20:13
Medlem
Spelar ingen som helst roll, det som funkar bäst för dig !

Efedrinet är ju till för att ge lite mer energi och lite hungerdämpande.
Citera
2007-01-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej och hå
Tanken är att jag ska ta något för att kunna gå ner 20 kilo relativt snabbt, med morgonpromenader, gymträning os.v. Och nej, "den vanliga vägen" funkar inte för mig. Vad ska jag ta egentligen? Rent effedrin eller stacker10?

Tacksam för svar

EDIT: D-king, du har privat meddelande i inkorgen

Jaha , nu e vi här igen *pust* ! Om du lider av 20 kilos övervikt ( fettma ) så har du ju antagligen dålig koll på kosten , cardio , träning för överhuvudtaget.
Stackers 10 kommer ge dej en liten hjälp på traven , men fan inte mkt , först o främst måste du förbättra cardion , kosten o s v om vätskedrivande prepp ska göra ngn nytta .
Personligen så tycker jag att Stackers 8 funkar ännu bättre än syntetiskt effedrine , jag tar det för o få en kick i träningen och inte i fettförbrännande syfte , intensiteten i träningen blir ju helt underbar .
Stackers 8, 10 vet jag innehåller ephedra som består av 6-8 % effedrine , resten kolanut , guarana , koffein .
I tävlingsammahang åker du dit om du testas positiv för effedrine , men i träningsammang har jag för mej att du inte kan åka dit , dock e jag lite osäker.
Citera
2007-01-04, 20:18
Medlem
Har en lapp hemma från sjukan, där står efedrin med som "Endast dopingklassat för tävling" således tillåtet på träning.
Citera
2007-01-04, 20:37
Medlem
willedenstores avatar
Har testat 10:an, funkar finfint. Dessa var dock köpta från rimonabant.st..
Citera
2007-01-04, 20:38
Medlem
Alladins avatar
Funkar inte "vanliga vägen" för dig så kommer fan inte effedrin göra jobbet åt dig heller.
Citera
2007-01-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Funkar inte "vanliga vägen" för dig så kommer fan inte effedrin göra jobbet åt dig heller.

Har kört fast, kalla det svacka eller vad du vill. Jag behöver lite uppiggande och lite s.k "placebo-effekt" för att orka fortsätta köra.
Citera
2007-01-05, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej och hå
Har kört fast, kalla det svacka eller vad du vill. Jag behöver lite uppiggande och lite s.k "placebo-effekt" för att orka fortsätta köra.

Oki , du är säkert medveten om att du har dålig kosthållning i o m att lider du redan av 20 kgs s k övervikt. Det handlar om att vara konsekvent om du ska kunna gå ner 20 kg , effet lär bara hjälpe dej till max 5-10 % av hela viktreduceringen.

Men om du nu ska testa , ngt så köp givetvis stackers 10 som är enligt mig det bästa "kostillskottet" som finns på marknaden . Viktigt o hålla dej till max 1 tablett om dagen , lider du av kraftig övervikt , ska du definitivt ta det lugnt . Hjärtklappningarna , högre puls lär du känna av. Inte särskilt trevligt , men du lär ej kollapsa.
Citera
2007-01-05, 01:54
Bannlyst
Varför lägga ner dyra pengar på dessa stackers? För det första är "ephedra" ren dynga. Köp riktigt efedrin, både billigare och bättre samt att du vet vad du får. "Stacka" 60mg efedrin med 600mg koffein och 1st barnalbyl (250mg acitilsalicylsyra).
Men om jag skall vara ärlig så tycker jag inte du bör ta centralstimulanter överhuvudtaget. Ät, sov & träna riktigt så kommer du få resultat. Om du skall ta någonting, så ta rimobant.
http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här