Citat:
Ursprungligen postat av Hej och hå
Tanken är att jag ska ta något för att kunna gå ner 20 kilo relativt snabbt, med morgonpromenader, gymträning os.v. Och nej, "den vanliga vägen" funkar inte för mig. Vad ska jag ta egentligen? Rent effedrin eller stacker10?
Tacksam för svar
EDIT: D-king, du har privat meddelande i inkorgen
Jaha , nu e vi här igen *pust* ! Om du lider av 20 kilos övervikt ( fettma ) så har du ju antagligen dålig koll på kosten , cardio , träning för överhuvudtaget.
Stackers 10 kommer ge dej en liten hjälp på traven , men fan inte mkt , först o främst måste du förbättra cardion , kosten o s v om vätskedrivande prepp ska göra ngn nytta .
Personligen så tycker jag att Stackers 8 funkar ännu bättre än syntetiskt effedrine , jag tar det för o få en kick i träningen och inte i fettförbrännande syfte , intensiteten i träningen blir ju helt underbar .
Stackers 8, 10 vet jag innehåller ephedra som består av 6-8 % effedrine , resten kolanut , guarana , koffein .
I tävlingsammahang åker du dit om du testas positiv för effedrine , men i träningsammang har jag för mej att du inte kan åka dit , dock e jag lite osäker.