2007-01-05, 02:40
Medlem
Lightnarkotika, varför inte börja punda direkt, så spar du pengarna för träningskortet och mat.
Citera
2007-01-05, 03:58
Medlem
SthlmBrud_21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HÅDE
Lightnarkotika, varför inte börja punda direkt, så spar du pengarna för träningskortet och mat.

sen när skulle det räknas som narkotika?
att det ger utslag för amfetamin om du pissar, är för att effedrin (och massa elände) finns i amfetamin.
effedrin är inte narkotika klassat, enda olagliga med det är om du sitter på ett lager bestående av tusentals effedrin tabletter så antar farbror blå att du kan tillverka amfetamin.

men håller för övrigt med er andra, stackers kommer inte göra jobbet åt dig (trådskaparen). vilket du i viss mån verkar tro. så du blir lite piggare och orkar träna lite mer. men med 20 kilos övervikt så känns det inte som att lite extra energi kan hjälpa dig.
det du behöver är en sund inställning till så väl kost som träning, vilket du tydligen saknar idag. (därav din övervikt på 20kg)
så styr upp dessa så löser sig resten....
Citera
2007-01-05, 04:53
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmBrud_21
sen när skulle det räknas som narkotika?
....

Jag tror inte HÅDE menade att de skulle klassas som narkotika, dock är de centralstimulerande och han borde välja en ren väg... något sånt där snarare.
Citera
2007-01-05, 14:43
Medlem
Men vi säger jag ändrar om kosten helt, gymmar 3-4 gånger i veckan och promenerar varje kväll minst en timma i bra tempo. Kommer det komma automatiskt då?
Citera
2007-01-05, 14:57
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej och hå
Men vi säger jag ändrar om kosten helt, gymmar 3-4 gånger i veckan och promenerar varje kväll minst en timma i bra tempo. Kommer det komma automatiskt då?

Ja, men det kommer inte ske på en vecka om du tror det. Kolla nätet, det finns flera tusentals sidor om bantningskurer. Köp Aftonbladet exempelvis .

Ta det lugnt, det är viktigt. Ofta kör man hårt som Fan första veckan eller så, och tappar då suget efter träning och den nyttiga maten HELT. Börja lite lätt med promenader och lägg till lite extra grönsaker på tallriken till att börja med. Skippa allt småätande och ät istället en extra nyttig måltid. Öka sedan på efter någon vecka med två gympass i veckan eller så. Fortsätt läs på, läs på! Få det att bli en sorts hobby, ett intresse, och du kommer nå toppen.
Citera
2007-01-05, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Ja, men det kommer inte ske på en vecka om du tror det. Kolla nätet, det finns flera tusentals sidor om bantningskurer. Köp Aftonbladet exempelvis .

Ta det lugnt, det är viktigt. Ofta kör man hårt som Fan första veckan eller så, och tappar då suget efter träning och den nyttiga maten HELT. Börja lite lätt med promenader och lägg till lite extra grönsaker på tallriken till att börja med. Skippa allt småätande och ät istället en extra nyttig måltid. Öka sedan på efter någon vecka med två gympass i veckan eller så. Fortsätt läs på, läs på! Få det att bli en sorts hobby, ett intresse, och du kommer nå toppen.

Problemet innan är väl att jag just sett det som en hobby, men det är ändra om det till en livsstil jag måste göra..Ska ge det en chans ett par månader. Kör jag fast blir det effe eller stacker.

Thx..
Citera
2007-01-06, 19:36
Medlem
SthlmBrud_21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej och hå
Problemet innan är väl att jag just sett det som en hobby, men det är ändra om det till en livsstil jag måste göra..Ska ge det en chans ett par månader. Kör jag fast blir det effe eller stacker.

Thx..

om du kör fast? vad tror du att det är för nåt egentligen?
du kommer bara bli lite piggare. har du ingen lust (vilket är samma sak som ork), så tror jag inte stackers kommer lösa ditt problem.
det är inget mirakel piller.
även om du äter dem så måste du ju träna och äta rätt.
du får ingenting gratis...
Citera
2007-01-06, 22:55
Bannlyst
Stackers fuckar upp ditt hjärta och dess rytm, kan börja slå i otakt och sluta slå i nån sekund och sen slår det riktigt fort osv. Iaf om du äter dem morgon, lunch och kväll ett tag.
Citera
2007-01-06, 23:51
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mxr
Stackers fuckar upp ditt hjärta och dess rytm, kan börja slå i otakt och sluta slå i nån sekund och sen slår det riktigt fort osv. Iaf om du äter dem morgon, lunch och kväll ett tag.
Jaha du...
Citera
2007-01-07, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SthlmBrud_21
om du kör fast? vad tror du att det är för nåt egentligen?
du kommer bara bli lite piggare. har du ingen lust (vilket är samma sak som ork), så tror jag inte stackers kommer lösa ditt problem.
det är inget mirakel piller.
även om du äter dem så måste du ju träna och äta rätt.
du får ingenting gratis...

Precis det här jag försökte förklara för killen . Han verkar ju inte sköta kost o träning för fem öre , utan förlitar sig totalt på att stackerstabsen ska göra jobbet . Stackerserna lär endast hjälpa dej de fjuttiga 5 % extra med förbränningen , de kommer få dej piggare o gå på högvarv , men sedan är det upp till dej o sköta kosten o träningen .
Spendera dina pengar på kost & ett nytt träningskort istället för stackerserna , det känns som att det är där ditt problem ligger.
Citera
2007-01-07, 01:46
Medlem
Riddick_bs avatar
Jag rekomenderar stacker, jag led av övervikt i ungefär 10 år. och ja, jag höll inte koll på kosten. men när jag började knapra stackers så var det helt utan överdrivt 4-5 gånger lättare att hålla koll på kosten. dvs, jag var inte hungrig så jag åt bara det jag visste jag skulle äta för att gå ner i vikt.

men jag tänker inte utesluta min motionsträning 3-4 timmar 6 dagar i veckan. Även detta mkt lättare med stackers..

Jag hade gjort tidigare försök att gå ner vikt, men jag var för lat. så stackers sätter verkligen igång motivationen oxå. eller ah , man blir speedad å vill göra nåt så man kan juh lika gärna träna =)

jag brände totalt 15kg på ungefär knappa 2 månader.
viktiga är att hålla koll på maten när man gått av stackern. det är den svåraste biten. du kommer utan tvekan gå upp 2-3 kg när du gått av ( dvs om du sköter maten rätt!) så gå ge gärna ner nårra extra kilon.

så kör på! .. oh btw, köp inte från stacker.se dom säljer bluffprodukter. funkar inte alls, brände nyligen 1400kr på deras skit. PMa mig om du vill ha länk till några pålitliga sidor.
Citera
2007-01-07, 13:44
Medlem
SthlmBrud_21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Jag rekomenderar stacker, jag led av övervikt i ungefär 10 år. och ja, jag höll inte koll på kosten. men när jag började knapra stackers så var det helt utan överdrivt 4-5 gånger lättare att hålla koll på kosten. dvs, jag var inte hungrig så jag åt bara det jag visste jag skulle äta för att gå ner i vikt.

men jag tänker inte utesluta min motionsträning 3-4 timmar 6 dagar i veckan. Även detta mkt lättare med stackers..

Jag hade gjort tidigare försök att gå ner vikt, men jag var för lat. så stackers sätter verkligen igång motivationen oxå. eller ah , man blir speedad å vill göra nåt så man kan juh lika gärna träna =)

jag brände totalt 15kg på ungefär knappa 2 månader.
viktiga är att hålla koll på maten när man gått av stackern. det är den svåraste biten. du kommer utan tvekan gå upp 2-3 kg när du gått av ( dvs om du sköter maten rätt!) så gå ge gärna ner nårra extra kilon.

så kör på! .. oh btw, köp inte från stacker.se dom säljer bluffprodukter. funkar inte alls, brände nyligen 1400kr på deras skit. PMa mig om du vill ha länk till några pålitliga sidor.

hört talas om placebo effekt?
stackers ger dig "lite" mer energi, men så vitt jag vet så står det inget om motivation på burkens innehållsförteckning....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in