2007-10-01, 12:30
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Fram tills i år kanske, han har inte direkt gjort en strålande säsong i år. Han var mer eller mindra värdelös under hösten men nu under guldjakten känns det som om han har taggat till, bli bättre för varje match. Våran mest pålitliga målskytt börjar på Q.
Kan stämma, har inte påstå att jag sett så många DIF-matcher under säsongen.
Citera
2007-10-01, 12:50
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Blåvitts enda chans är om planen är riktigt djävla dåligt så att inte bajen kan rulla ut dem. IFK tjänar på grisfotboll.
Grisfotboll? IFK rullar fan mest i allsvenskan.
Citera
2007-10-01, 12:57
Medlem
Tobies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Grisfotboll? IFK rullar fan mest i allsvenskan.

Bajen drasmed avstäningar och europacupspel men man kan ändå inte rikitgt räkna bort dem än, de har ändå en bra chans att rubba IFK ikväll som är mycket slitet efter cupfinal
Citera
2007-10-01, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobie
Bajen drasmed avstäningar och europacupspel men man kan ändå inte rikitgt räkna bort dem än, de har ändå en bra chans att rubba IFK ikväll som är mycket slitet efter cupfinal och att det är söderstadion vi snackar om, inte många lag där som lyckas komma därifrån med någon poäng......

Gå du till Söderstadion så går vi andra till Ullevi
Citera
2007-10-01, 13:01
Moderator
vfs avatar
Citat:
Bajen drasmed avstäningar och europacupspel men man kan ändå inte rikitgt räkna bort dem än, de har ändå en bra chans att rubba IFK ikväll som är mycket slitet efter cupfinal och att det är söderstadion vi snackar om, inte många lag där som lyckas komma därifrån med någon poäng......

Söderstadion? Det var som fan, Blåvitt har börjat spela hemmamatcherna
på Södermalm.

Skönt med killar med koll.
Citera
2007-10-01, 13:02
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Ja må ha andra åsikter än dig ang supportrar, men det där var fan det roligaste jag läst på länge. 10/10 till dig.
Citera
2007-10-01, 13:03
Bannlyst
Citat:

Det borde vara grymma fjärliar i dig idag, själv hoppas jag på att IFK vinner så spänningen ökas i serien. Hur kommer IFk ställa upp i dag och vad är det största hotet i dagens match? Hur skulle ett guld om ni tar det kännas om det beror på att AIK vek ner sig totalt?
Citera
2007-10-01, 13:04
Medlem
Tobies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Söderstadion? Det var som fan, Blåvitt har börjat spela hemmamatcherna
på Södermalm.

Skönt med killar med koll.

kollade fel men ändå, Bajen är på gång nu, 2-1 mot Braga 2-1 mot Elfsborg och göteborg har också hittat formen, men jag tror inte att de fixar det med tanke på all press men vi får se kan ju gå hur som helst
Citera
2007-10-01, 13:06
Medlem
The Masters avatar
Citat:
kollade fel men ändå, Bajen är på gång nu, 2-1 mot Braga 2-1 mot Elfsborg och göteborg har också hittat formen, men jag tror inte att de fixar det med tanke på all press men vi får se kan ju gå hur som helst
Hur fan kan man kolla fel? Man vet väl när laget i ens hjärta spelar och framför allt...Har man hemmafight eller inte?

Men för att inte få tillsägelse. Jag tror Götet tar skiten med 3-1, dom vaknade efter debaclet mot Kalmar i cupfinalen.
Citera
2007-10-01, 13:07
Medlem
Tobies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Master
Hur fan kan man kolla fel? Man vet väl när laget i ens hjärta spelar och framför allt...Har man hemmafight eller inte?

Jag befinner mig inte i Sverige just nu så lätt hänt att man kollar fel,
Citera
2007-10-01, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Det borde vara grymma fjärliar i dig idag, själv hoppas jag på att IFK vinner så spänningen ökas i serien. Hur kommer IFk ställa upp i dag och vad är det största hotet i dagens match? Hur skulle ett guld om ni tar det kännas om det beror på att AIK vek ner sig totalt?

Ja idag är det nervöst, helt klart.
Truppen är densamma som mot gais och kff, och det kommer nog inte vara några stora förändringar i startelvan från senast heller.

Den sista frågan där förstår jag inte riktigt?
Om vi tar *piiiiiip* så har ju alla lagen vikit ner sig, inte bara aik?
Citera
2007-10-01, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ja idag är det nervöst, helt klart.
Truppen är densamma som mot gais och kff, och det kommer nog inte vara några stora förändringar i startelvan från senast heller.

Den sista frågan där förstår jag inte riktigt?
Om vi tar *piiiiiip* så har ju alla lagen vikit ner sig, inte bara aik?

Att förlora är en sak men att vika ner sig är en annan ska, dvs gå ut och vilja förlora en match. Begreppet är kanske nytt på västkusten men här i Stockholm är vi hyffsat vana vid den sortens taktik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in