2007-10-28, 17:39
Medlem
P.Gs avatar
Säsongen börjar som den slutar - med en krampaktig 1-0-förlust mot BP. Spelet idag är jag besviken på, inte för att en vinst skulle ha spelat någon roll men ändå. Säsongen har väl varit helt OK, trodde själv att det skulle gå sämre än såhär innan säsongsstarten. Att KFF gick om i sista skiter jag i, den exakt placeringen när man inte vinner är det bara folk med förlorarmentalitet som bryr sig om. Är göteborg en värdig vinnare? Nja, som säsongen såg ut så skulle jag snarare vilja säga att de var de minst ovärdiga vinnarna. Tolka det som ni vill.
Citera
2007-10-28, 17:40
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Säsongen börjar som den slutar - med en krampaktig 1-0-förlust mot BP. Spelet idag är jag besviken på, inte för att en vinst skulle ha spelat någon roll men ändå. Säsongen har väl varit helt OK, trodde själv att det skulle gå sämre än såhär innan säsongsstarten. Att KFF gick om i sista skiter jag i, den exakt placeringen när man inte vinner är det bara folk med förlorarmentalitet som bryr sig om. Är göteborg en värdig vinnare? Nja, som säsongen såg ut så skulle jag snarare vilja säga att de var de minst ovärdiga vinnarna. Tolka det som ni vill.

Berätta lite mer om hur du tänker då du säger att IFK var det laget som var minst värda att vinna. Jag orkar inte tolka.
Citera
2007-10-28, 17:40
Medlem
Grattis gråvitt.
Citera
2007-10-28, 17:41
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Hm, två år i rad utan allsvenskt guld för Djurgården, det har väl knappast skett tidigare i modern tid?

Nå, grattis göteborgsjävlar.
Citera
2007-10-28, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G

Ja den som är i topp när alla matcher spelats är ju inte värdiga vinnare.
Citera
2007-10-28, 17:42
Medlem
Fan vad glad jag blir. Gefle får spela UEFA-Cupen åter igen genom fair-play.
Citera
2007-10-28, 17:44
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Vem vann nu skytteligan? Razak lär ju ha gjort några mål nu när Helsingborg vann med 9-0.
Razak vann, han gjorde 15 mål
Citera
2007-10-28, 17:44
Medlem
troubledstars avatar
tråkigt att skatteica skulle fixa det. hade kanske blivit annorlunda om inte trelleborgaren hade sparkat i luften. synd att inte trelleborg får lämna. ingen publik, inga roliga spelare. kalmar får vinna nästa år istället. tvåa är ju en bra placering, om man väljer att inte tänka med sina känslor för en stund.
hoppas santin och bröderna elm stannar, att en sklicklig men ändå rätt ung försvarare köps in, och att alla slutar klaga på ett av sveriges jämnaste lag
fast inför nästa säsong lär det väl heta "nu kommer baksmällan för kalmar"
Citera
2007-10-28, 17:45
Medlem
Eastons avatar
Grattis IFK, ni förtjänar det mycket mer än DIF!! grattis igen
Citera
2007-10-28, 17:45
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Fan vad glad jag blir. Gefle får spela UEFA-Cupen åter igen genom fair-play.
Ta och lugna ner dig lite. Sverige måste vinna fair play-ligan i europa först.
Citera
2007-10-28, 17:47
Medlem
the head honchos avatar
Grattis IFK, dagens DIF hade inte ens förtjänat att spela i Allsvenskan nästa säsong.. HeIF går och vinner med 9-0 när det var DIF som skulle göra det..
Citera
2007-10-28, 17:48
Bannlyst
IFK Bäst i Sverige

Jag har sagt det innan och jag säger det igen, Guldet är på väg hem till Göteborg, NU har det äntligen kommit hem.

Vilken känsla att vara med på ullevi och se vårt kära lag göra det inga andra lag klarade av i år, att ta hem guldet.

Tycker Brommapojkarna kunde fått vara kvar i allsvenskan, Djurgården är inte ett lag som hör hemma i Sveriges högsta liga, det har dom bevisat idag, fy fan va pinsamt, vilket skitlag, vilken dålig klass, måste vara pinsamt att vara Djurgårdare.

IFK bäst i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in