2007-10-26, 18:21
Medlem
Vagabondens avatar
Nu rör det sig mot Kalmar. Obetydlig match, men är man lojal så är man.

INGET SM-GULD TILL DJURGÅRDEN!!!
Citera
2007-10-26, 20:49
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordson
Word! Skärpning Feldgrau för fan.

Jag ska bygga min egen datorsimulation av målet bara för att, nu när ni säger som ni gör!

Olidligt nervös är man i alla fall. Obegripligt optimistisk också. Som någon sa tidigare så talar det säkert för att Djurgården vinner.

/feldgrau
Citera
2007-10-26, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Jag ska bygga min egen datorsimulation av målet bara för att, nu när ni säger som ni gör!

/feldgrau

haha

Det kommer bli grym stämning på ullevi, självklart ska man dit!!

Någon som såg inslaget på tv4 inför matchen. Verkade ju som de flesta medverkande redan tagit för givet att guldet hamnar i Götet. Pratade om parader och hyllningar på måndag och inte OM de vann utan det var ju självklart. Nästan lite pinsmat... ju mer de blossar upp det innan innan ju högre blir fallet om vi misslyckad. Stor press på spelarna nu!
Citera
2007-10-26, 22:42
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Så här kommer det gå i sista omgången..och jag har sällan fel..

MFF-Elfsborg 2-1
Örebro-Gefle 1-1
Djurgården-BP 6-1
Hammarby-Gais 3-0
Heif-HBK 1-2
IFK Götebor-Trelleborg 2-1
Kalmar FF-AIK 1-1
Citera
2007-10-26, 23:34
Bannlyst
IFK tar hem det här. Judegården kommer inte att vinna det känns faktiskt så.

Kalmar kan fisa sig i näven. Ror dom detta i hamn ska jag ärligt gratulera dom faktiskt.

Det näst värsta av två ting alltså. IFK eller dif.

Jag hatar IFK men Torbjörn-nerven gör att jag hoppas guldet hamnar i IFK. Som att svära i kyrkan. Jag vet.

Torbjörn Nilsson denne känslige kock som ingen haft en aning om var de skulle göra av honom. Nu sorgligt förpassad till bakgården. Starta ett program och låt barnen leka fotboll med Torbjörn. Mycket bättre än att exponera samma barn mot Zlatan.

Torbjörn Nilsson är en feg skit som inte tog straffen mot Barca borta men han är den största artist svensk fotboll haft sen urminnes tider.

Han får inte rinna ut i sanden. Varför hyllas inte han på fotbollsgalan? Det är tammefan helt absurt. Den störste artist vi nånsin haft?

Hjulbent och jävlig men det finns bara en TN.

Ibland vet man inte vad man ska skriva förrän man börjar. Passar det inte här flytta skiten till Torbjörn Nilssons hyllningstråd´.
Citera
2007-10-26, 23:36
Medlem
Fula Gubbens avatar
Såg på TV att sillstryparna förbereder en "kortege" genom stan på måndag, vilket gjorde mig på gott humör. Är man så stöddig så luktar det plattmatch.

Vinner Djurgården blir det ingen jävla kortege, bara ett extra träningspass.
Citera
2007-10-26, 23:54
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden
Nu rör det sig mot Kalmar. Obetydlig match, men är man lojal så är man.

INGET SM-GULD TILL DJURGÅRDEN!!!

Ska du åka hela 40 mil för att se på AIK?
Citera
2007-10-27, 00:02
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Såg på TV att sillstryparna förbereder en "kortege" genom stan på måndag, vilket gjorde mig på gott humör. Är man så stöddig så luktar det plattmatch.

Vinner Djurgården blir det ingen jävla kortege, bara ett extra träningspass.

Det bästa är väl att det inte planeras någonting egentligen?
Är bara göteborgsmedia(det inkluderar TV4 Göteborg och SVT Väst) som upptäckt att ett Göteborgslag är med i guldstriden och nu jävlar skall det slås på den STORA trumman... GP har levererat fler artiklar om IFK dom senaste 3 dagarna än dom gjort under hela 2007, inkluderat matchreferat...

Jag hoppas på att det finns några AIKare i BP som kommer slåss för sin heder på söndag.

Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Jag hatar IFK men Torbjörn-nerven gör att jag hoppas guldet hamnar i IFK. Som att svära i kyrkan. Jag vet.

Torbjörn Nilsson denne känslige kock som ingen haft en aning om var de skulle göra av honom. Nu sorgligt förpassad till bakgården. Starta ett program och låt barnen leka fotboll med Torbjörn. Mycket bättre än att exponera samma barn mot Zlatan.

Torbjörn Nilsson är en feg skit som inte tog straffen mot Barca borta men han är den största artist svensk fotboll haft sen urminnes tider.

Han får inte rinna ut i sanden. Varför hyllas inte han på fotbollsgalan? Det är tammefan helt absurt. Den störste artist vi nånsin haft?

Ibland vet man inte vad man ska skriva förrän man börjar. Passar det inte här flytta skiten till Torbjörn Nilssons hyllningstråd´.

Så TD är också en av dom hängivna Torbjörn dyrkarna
Jag håller med om allt du skriver om TN, hade varit mer givande för småbarnen att lära sig TNs spelsinne än Zlatans konster.
Och innan alla småungar kommer rusande så. En spelare som Kaiser Franz* efter sin sista säsong kallar den bäste han mött, det är kanske Sveriges bästa spelare någonsin.

(* Franz Beckenbauer)
Citera
2007-10-27, 00:11
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
IFK tar hem det här. Judegården kommer inte att vinna det känns faktiskt så.

Kalmar kan fisa sig i näven. Ror dom detta i hamn ska jag ärligt gratulera dom faktiskt.

Det näst värsta av två ting alltså. IFK eller dif.

Det här var kanske det underbaraste inlägget jag läst på väldigt länge.

/feldgrau
Citera
2007-10-27, 00:25
Medlem
P.Gs avatar
Vafan, kan man inte titta in i en enda tråd utan att mötas av en massa "åh, käraste Torbjörn"-nostalgi nuförtiden?
Citera
2007-10-27, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Så TD är också en av dom hängivna Torbjörn dyrkarna

Japp. Det finaste vi haft i Svensk fotboll och nåt bättre kommer vi inte få se under min livstid i alla fall.
Citera
2007-10-27, 01:26
Medlem
Über_menschs avatar
Tänkte bara meddela att guldet går till ifk i år. Ifk vinner med 3-1/2-0 och dif vinner inte med mer än två måls marginal. Förstår inte varför folk tror att dif ska krossa bp med en massa mål, de har ju knappast spelat någon briljant anfallsfotboll i år.
Bp har heller inte heller fått så kopiöst mkt stryk, särskilt inte mot dif
Aja, känns skönt att den här skitsäsongen snart är över, och underbart att det alltid kommer en ny allsvenska!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in