Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Såg på TV att sillstryparna förbereder en "kortege" genom stan på måndag, vilket gjorde mig på gott humör. Är man så stöddig så luktar det plattmatch.
Vinner Djurgården blir det ingen jävla kortege, bara ett extra träningspass.

Det bästa är väl att det inte planeras någonting egentligen?
Är bara göteborgsmedia(det inkluderar TV4 Göteborg och SVT Väst) som upptäckt att ett Göteborgslag är med i guldstriden och nu jävlar skall det slås på den STORA trumman... GP har levererat fler artiklar om IFK dom senaste 3 dagarna än dom gjort under hela 2007, inkluderat matchreferat...
Jag hoppas på att det finns några AIKare i BP som kommer slåss för sin heder på söndag.
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Jag hatar IFK men Torbjörn-nerven gör att jag hoppas guldet hamnar i IFK. Som att svära i kyrkan. Jag vet.
Torbjörn Nilsson denne känslige kock som ingen haft en aning om var de skulle göra av honom. Nu sorgligt förpassad till bakgården. Starta ett program och låt barnen leka fotboll med Torbjörn. Mycket bättre än att exponera samma barn mot Zlatan.
Torbjörn Nilsson är en feg skit som inte tog straffen mot Barca borta men han är den största artist svensk fotboll haft sen urminnes tider.
Han får inte rinna ut i sanden. Varför hyllas inte han på fotbollsgalan? Det är tammefan helt absurt. Den störste artist vi nånsin haft?
Hjulbent och jävlig men det finns bara en TN.
Ibland vet man inte vad man ska skriva förrän man börjar. Passar det inte här flytta skiten till Torbjörn Nilssons hyllningstråd´.
Så TD är också en av dom hängivna Torbjörn dyrkarna
Jag håller med om allt du skriver om TN, hade varit mer givande för småbarnen att lära sig TNs spelsinne än Zlatans konster.
Och innan alla småungar kommer rusande så. En spelare som Kaiser Franz* efter sin sista säsong kallar den bäste han mött, det är kanske Sveriges bästa spelare någonsin.
(* Franz Beckenbauer)