2007-10-25, 14:32
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Fick inte Djurgården ett par tveksamma mål med sig i matchen mot IFK?
Kasta inte sten i glashus.

ehh..nej det fick de inte..bägge målen var tydligt inne
Citera
2007-10-25, 14:34
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Vinkar AD för att bollen är över linjen så är den det, oavsett vad fans säger. Domaren blåser mål => Målet är mål och därmed en seger för IFK.

Hehe...ja att målet räknas iom att domaren blåser för mål är vi nog alla rörande eniga om
Citera
2007-10-25, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Vad ska Wittberg göra? Helt rätt att inte tveka utan att hävda att han är säker.

Du menar att han skall ljuga för att inte väcka upp känslor?
Citera
2007-10-25, 14:42
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive

Absolut...även OM han inte är säker så KAN han inte säga det iom att han viftat för mål.
Chansen att agera på eventuell osäkerhet var i ögonblicket som Örlund sparkade till bollen...sen fattar AD sitt beslut och efter det SKA han hävda att han var 1000% säker, allt annat är "tjänstefel" tycker jag.

För övrigt anser jag att bröstputten inte var inne
Citera
2007-10-25, 15:53
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Snarare rädda sig från lynchning och bli allmänt idiotförklarad.
Citera
2007-10-25, 15:53
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Snarare rädda sig från lynchning och bli allmänt idiotförklarad.

Exakt vad jag syftade på
Citera
2007-10-25, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon
Rydström vill jävlas lite till:

http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.897486/rakna-inte-bort-kalmar

Hade de där 3 (framförallt Rydström) varit sisådär en 12 bast så hade det där varit lite småkul och inte så konstigt att läsa, nu tar man sig bara för pannan och vojvojar sig över deras tragiska tillvaro.
Citera
2007-10-25, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Hade de där 3 (framförallt Rydström) varit sisådär en 12 bast så hade det där varit lite småkul och inte så konstigt att läsa, nu tar man sig bara för pannan och vojvojar sig över deras tragiska tillvaro.

Nu ska du inte vara sådan Rydström är en person som tar sig själv på mycket stort allvar, om han skulle se det du skriver om honom skulle han bryta ihop totalt. Sen måste jag säga att han är väldigt bra spelförstörare..

Får man se dig i Xl coachen Durden?
Citera
2007-10-25, 16:38
Medlem
Citat:
Nu ska du inte vara sådan Rydström är en person som tar sig själv på mycket stort allvar, om han skulle se det du skriver om honom skulle han bryta ihop totalt. Sen måste jag säga att han är väldigt bra spelförstörare..

Får man se dig i Xl coachen Durden?

Det enda han är väldigt bra på är att snacka.

Vad är XL coachen?
Citera
2007-10-25, 16:45
Medlem
Madchilds avatar
Citat:

Rydström är skön. En av få "favoriter" i Allsvenskan, utanför mitt eget lag. Varför gnälla på en av få som försöker få igång lite snack och provocera lite istället för att rapa fram standardsvar á la Lagerbäck? En kul profil i en smågrå serie och dessutom en bra spelare.
Citera
2007-10-25, 16:58
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Rydström är skön. En av få "favoriter" i Allsvenskan, utanför mitt eget lag. Varför gnälla på en av få som försöker få igång lite snack och provocera lite istället för att rapa fram standardsvar á la Lagerbäck? En kul profil i en smågrå serie och dessutom en bra spelare.

Håller med dig. Allt gnäll passar honom som handsken
Citera
2007-10-25, 17:08
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden

Markus Karlsson i BP kallade det ju "KFF-sjukan", att vilja ha uppmärksamhet för allt och hålla på med deras fjanterier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in