2007-03-22, 22:22
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon
Kalmar FF:s Ari da Silva har blivit kallad att träna med Brasiliens landslag under dess vistelse i Sverige, meddelar Aftonbladet.

Rätt cool.

Ronaldinho vill väl slippa vara fulast på plan för en enda gångs skull...
Citera
2007-03-22, 22:27
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Kalmar FF:s Ari da Silva har blivit kallad att träna med Brasiliens landslag under dess vistelse i Sverige, meddelar Aftonbladet.

Rätt cool.
Plus Samuel Holmén och Johan Karlsson från IFE, samt Peter Larsson från HBK. Skumt val av spelare kan man ju säga.
Citera
2007-03-22, 22:33
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Plus Samuel Holmén och Johan Karlsson från IFE, samt Peter Larsson från HBK. Skumt val av spelare kan man ju säga.
Inte så att de har samma agent?
Citera
2007-03-24, 15:48
Medlem
feldgraus avatar
IFK krossar Aalesund med 4-0 utan Alexandersson på plan. Gött mos.

/feldgrau
Citera
2007-03-24, 16:11
Medlem
Konrad Haifas avatar
Japp, härligt med en positiv nyhet, det var ett tag sedan. Sella två mål, fint detta!

Citera
2007-03-24, 16:18
Medlem
Satyricons avatar
Ålesund spelade alltså utan Dedé Anderson? Har han definitivt fått sparken eller?
Citera
2007-03-24, 16:34
Avslutad
Citat:
Ålesund spelade alltså utan Dedé Anderson? Har han definitivt fått sparken eller?

Japp. Dock är han inte bosman va jag förstår.
Citera
2007-03-24, 17:16
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
Japp, härligt med en positiv nyhet, det var ett tag sedan. Sella två mål, fint detta!

...För att inte tala om Jonatan Berg 1 mål och 3 ass.
Citera
2007-03-25, 12:01
Medlem
mrGlobes avatar
Det ska bli riktigt spännande och roligt att se om Fredrik Persson i Trelleborgmålet kommer vara lika dominerande i år som förr året. Visst han lär ju släppa in ett antal fler baljor i år, men vilket keeper det är!!
Jag skulle tippa att försvaret börja svaja för Persson iaf..
Citera
2007-03-25, 13:20
Bannlyst
Uppmaning till alla med Com Hem-abonnemang och som har planerat att köpa "säsongskortet":
Ring in till Com Hem och stormskäll allt ni kan över det faktum att man måste teckna sig för ett abonnemang på tolv månader för att kunna få ett säsongskort från Allsvenskan. Allsvenskan pågår som bekant i sju månader. Det gör att de snor oss på 595 spänn (!) för ett abonnemang som vi måste betala på när det inte visas matcher under fem månader.

119 kr x12 = 1428 kr, 119 kr x7 = 833 kr = 1428-833 = 595 kr.

Jag har varit i kontakt med dem idag men de verkade ganska nonchalanta och menade något i stil med att "Det är bara att acceptera, det är inget vi kan ändra på" och när jag frågade om jag kan få teckna mig för ett abonnemang men att de fakturerar mig för sju månader, så skulle det inte gå. Det var "take it or leave it".

Ju fler vi är som ringer in och skäller på dem, desto större chans har vi att få dem att ändra sig.
Citera
2007-03-25, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Uppmaning till alla med Com Hem-abonnemang och som har planerat att köpa "säsongskortet":
Ring in till Com Hem och stormskäll allt ni kan över det faktum att man måste teckna sig för ett abonnemang på tolv månader för att kunna få ett säsongskort från Allsvenskan. Allsvenskan pågår som bekant i sju månader. Det gör att de snor oss på 595 spänn (!) för ett abonnemang som vi måste betala på när det inte visas matcher under fem månader.

119 kr x12 = 1428 kr, 119 kr x7 = 833 kr = 1428-833 = 595 kr.

Jag har varit i kontakt med dem idag men de verkade ganska nonchalanta och menade något i stil med att "Det är bara att acceptera, det är inget vi kan ändra på" och när jag frågade om jag kan få teckna mig för ett abonnemang men att de fakturerar mig för sju månader, så skulle det inte gå. Det var "take it or leave it".

Ju fler vi är som ringer in och skäller på dem, desto större chans har vi att få dem att ändra sig.

Men säsongskortet sänder ju elitserien också? Ser du inte på det? Aik och... Ja, just det... Förlåt.

Ring och gnäll.
Citera
2007-03-25, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Men säsongskortet sänder ju elitserien också?

Det gör de men det är ett separat abonnemang. Ska du ha säsongskortet för Elitserien måste du abonnera på det med. Lustigt nog så är Elitseriens säsongskort på just sju månader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in