Citat:
Ursprungligen postat av Möppen
Men hörru, han slänger ju sig när han inser att han inte kommer nå bollen nåt mer. Hade de varit en riktig knock hade han ju bitit i gräset direkt.
Ehhh... Han lägger sig ner för att han just fått en jävla armbåge mitt i nyllet. Om du någonsin sett någon få en smäll i ansiktet så vet du att det tar någon halvsekund innan man "reagerar". Sen spelar det ingen som helst roll om han inte kan nå bollen längre när reaktionen kommer, det borde vara solklar frispark, gult och rött kort eftersom Augustsson inte har någon som helst anledning till att sätta en armbåge över ansiktet.
Citat:
Detta va ju en smekning i jämförelse. Minst 10 likadana situationer i varje match.
Du är verkligen så korkad som jag misstänkt att du är. Så fort matchen dyker upp på en torrentsida så får du ladda ner den, och klippa ihop de där minst 10 likadana situationerna där folk får armbågar i ansiktet. Det hade varit intressant att se. Faktum är att det vore fantastiskt om du överhuvudtaget skulle kunna hitta en video på en enda armbåge i ansiktet i årets allsvenska som varit lika hård och som inte renderat i minst frispark.
Citat:
Okej då vet jag hur lång du är.
Det var du som tog upp ämnet, inte jag. Nå, når jag upp, eller inte?
Citat:
Snack om supportrar som bär sig illa åt tycker jag vi skiter i här inne, sorry att jag tog upp de här.
Ja det är nog bäst att vi skiter i det nu när det visade sig att en del bönder kan vara lika dumma i huvudet som en del som påstår sig stötta IFK.
/feldgrau