2007-09-15, 23:47
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Möppen
Snack om supportrar som bär sig illa åt tycker jag vi skiter i här inne, sorry att jag tog upp de här.

Precis. Inte sport och gäller alla. Ok?

/mod
Citera
2007-09-15, 23:53
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Men hörru, han slänger ju sig när han inser att han inte kommer nå bollen nåt mer. Hade de varit en riktig knock hade han ju bitit i gräset direkt.

Ehhh... Han lägger sig ner för att han just fått en jävla armbåge mitt i nyllet. Om du någonsin sett någon få en smäll i ansiktet så vet du att det tar någon halvsekund innan man "reagerar". Sen spelar det ingen som helst roll om han inte kan nå bollen längre när reaktionen kommer, det borde vara solklar frispark, gult och rött kort eftersom Augustsson inte har någon som helst anledning till att sätta en armbåge över ansiktet.

Citat:
Detta va ju en smekning i jämförelse. Minst 10 likadana situationer i varje match.

Du är verkligen så korkad som jag misstänkt att du är. Så fort matchen dyker upp på en torrentsida så får du ladda ner den, och klippa ihop de där minst 10 likadana situationerna där folk får armbågar i ansiktet. Det hade varit intressant att se. Faktum är att det vore fantastiskt om du överhuvudtaget skulle kunna hitta en video på en enda armbåge i ansiktet i årets allsvenska som varit lika hård och som inte renderat i minst frispark.

Citat:
Okej då vet jag hur lång du är.

Det var du som tog upp ämnet, inte jag. Nå, når jag upp, eller inte?

Citat:
Snack om supportrar som bär sig illa åt tycker jag vi skiter i här inne, sorry att jag tog upp de här.

Ja det är nog bäst att vi skiter i det nu när det visade sig att en del bönder kan vara lika dumma i huvudet som en del som påstår sig stötta IFK.

/feldgrau
Citera
2007-09-15, 23:54
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Du kan inte vara på riktigt? Spanish_Johnny, du som åtminstone har vett i skallen, kan du inte säga till din guligankompis att han måste ha fel på synen?
Det får väl stå för honom, men om det nu var ett svandyk så är det ganska imponerande av Hysén att även lyckas simulera näsblod.
Citera
2007-09-15, 23:56
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanish_Johnny
Det får väl stå för honom, men om det nu var ett svandyk så är det ganska imponerande av Hysén att även lyckas simulera näsblod.

Han kanske hade förberett sig med en grisblodsampull i näsan? Det är i alla fall vad jag tror att Möppen kommer att påstå.

/feldgrau
Citera
2007-09-16, 00:08
Medlem
jansdieters avatar
Ännu ett resultat till AIKs fördel. Får väl sträcka mig åt att tacka gamle gnagarn i ellos..
Nåja, vinst imorgon mot hbk är dock av större vikt. Utan det så spelar ju detta resultat mindre roll.

Mycket intressant att se hur Norling väljer att formera laget.
Jag tror personligen på följande:

Örlund
Tamandi, Arnefjord, Nils-Eric, P. Karlsson
Kenny Milwall, Khari, Dulee, Tjerna
Argentina!, Argentina!

..Följt av byten där vi kommer få se nya Monsalvo, kanske en 20 minuter av Rubarth och förmodligen en stund av M. Jonsson.

Skulle dock vara jävligt fräckt av Norling att kasta in Monsalvo direkt från start, förutsatt att han är i tempo. Verkar ju onekligen intressant.
Citera
2007-09-16, 00:35
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Örlund
Argentina!, Argentina!
Pavey? Har han gift sig med en bög eller?
Citera
2007-09-16, 00:39
Medlem
Bombardirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Ännu ett resultat till AIKs fördel. Får väl sträcka mig åt att tacka gamle gnagarn i ellos..
Nåja, vinst imorgon mot hbk är dock av större vikt. Utan det så spelar ju detta resultat mindre roll.

Mycket intressant att se hur Norling väljer att formera laget.
Jag tror personligen på följande:

Örlund
Argentina!, Argentina!

..Följt av byten där vi kommer få se nya Monsalvo, kanske en 20 minuter av Rubarth och förmodligen en stund av M. Jonsson.

Skulle dock vara jävligt fräckt av Norling att kasta in Monsalvo direkt från start, förutsatt att han är i tempo. Verkar ju onekligen intressant.

Monsalvo blir onekligen mkt intressant att följa. Vilken roll kommer han få och vad kan han tillföra? Kan han mäta sig med de två andra argentinarna?

Bollklubben känns som att de kan spela lite hur som helst. Antingen kör vi över de totalt med det känns också som att det kan bli lika gnetigt som förra säsongen på Örjans där AIK kämpade sig till en pinne med grisfotboll matchen igenom. Hmpf! Tur att de IFK-Ellos kryssade!

Såg förresten Bajen-Gefle på 4:an och måste säga att #2 i Gefle får ta på sig lagets poängtapp i den matchen. Slöare hemjobb har jag då aldrig sett maken till vid ställningen 3-3 med 10 min kvar av matchen. Hela backlinjen var när jag tänker efter riktigt skitdålig.

Forza GNÄGGET!!!
Citera
2007-09-16, 00:48
Medlem
Bombardirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho

Trött som fan och oförmögen att upptäcka eventuella ironier kan jag säga att Kenny "Millwall" Pavey fått sitt mellannamn eftersom att hans favoritklubb är just Millwall. Killen växte upp ett stenkast från The Den och missade sällan en match.
Citera
2007-09-16, 01:12
Medlem
Hercule Poirots avatar
Jag hatar Elfsborg. De är väldigt stora i käften för attt vara ett traditionellt mittenlag.

Solklar brytning idag... domarjävel.

Citera
2007-09-16, 01:18
Medlem
jansdieters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho

Smeknamn efter hans förflutna i just nämnda klubb.

Man vågar inte spekulera kring Monsalvo, så jag tar det som det kommer. Hoppas han är grym.
Citera
2007-09-16, 03:24
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Misshandel av julgranar och även tjejer (!). Men vad kan man vänta sig av västkust-WT?
Du vet inget så håll bara käften!

Förövrigt är det rent ut sagt PINSAMT att domaren kan vara så jävla usel. Helt otroligt. Det känns som att bli spottad i ansiktet.. vi är bättre. Men är ju omöjligt när vi inte får givna frisparkar i straffområdsgränsen men Elfsborg bjuds på gratis straffar och slipper röda kort. Pinsamt!
Citera
2007-09-16, 07:59
Medlem
Nowhere Hills avatar
Semiderbyt slutade i kryss som förväntat, såg inte mycket av matchen då jag la fokus på PL igår men får väl gratta till att IFK drog över 30,000 till denna fajt, Käkar därmed opp ironin från gårdagens inlägg.
Som flera av er nämner blir det riktigt intressant att se vad RN gör med uppställningen mot Hbk idag, onekligen finns det ett flertal wild card optioner, den obeprövade argentinaren kanske, rubarths spurtande och vinglande eller varför inte Drullan i en mer framskjuten position idag, personligen något som jag skulle pröva.Förväntar mig en hel del kantspel ändå då det blir melodin mot dif i stundande derbyt, tror Rubbe gör inhopp för Kenny på vänstern i andra och får igång sitt egna spel och konditionen lite, blir vänsterkanten som öppnar difs försvar nästa måndag!
Tre friska mot Hbk, krossa dif !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in