2007-03-14, 18:23
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
You got that right

Fy vad jag är avunsjuk på européer. Tänk att få gå på fotboll året om...
Citera
2007-03-14, 18:23
Medlem
Mad Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
Haha... förstår att bajen brutit avtalet med Kappa... Nike kanske har en mindre tight variant!
Det där kanske är den mindre tighta varianten?

Jag förväntar mig att Hammarby ska gå ut och säga att Nlekho har minst underhudsfett i Allsvenskan.
Citera
2007-03-14, 18:28
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Hej, jag har bott under en sten de senaste fem åren...

ps. kolla gärna upp vem som leder skytteligan i holländska Eredivisie.
läs ovan ditt egna inlägg....
Citera
2007-03-14, 18:34
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
läs ovan ditt egna inlägg....

Och...?
Citera
2007-03-14, 18:47
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Bara för att jag säger att brassar har en flopptendens så menar jag inte att ALLA gör det, tvärt om, de brassar som spelar bra är några av de bästa i AS. Men deras rykten är alltid roliga; typ 'superbrassen', 'megalöftet från brasilien', 'supervärvningen' osv... du hajjar?
Att man ska vara tvungen att citera sig själv för att försvara sin stolthet gentemot dessa nollor...
Försök nu att förstå vad jag menar; alltså inte att man som brasse per automatik floppar. Utan att hypen runt en snubbe så fort det visar sig att han är på väg till Sverige från Sydamerika är överdriven.
Samtidigt säger jag inte att flertalet av de bästa i AS är från just latinamerika.
Sedan kan du ta och tjata hur mycket du vill om hollänska ligan, detta är en tråd om allsvenskan, mongo.
Citera
2007-03-14, 18:47
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Och...?

Kom igen Afonso, du vet att du inte får vara här när Öis just förlorat.

1-0 mot nämnda superettanlag som fått stryk med 5-0 mot MFF och 4-1 mot Häcken, jag kan väl inte direkt påstå att jag är nöjd me varken resultat eller spel... Men en vinst är en vinst är en vinst.

/feldgrau
Citera
2007-03-14, 18:55
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahruon
Succé tycker jag man kan kalla honom. Ingen hade ju väntat sig så mycket från honom och direkt gör han mål. Nu har han hittat sin roll i laget och nätat mycket under försäsongen.

Försäsong equals shit.
Det är under seriespel det gäller, och då har han mycket kvar att bevisa i Allsvenskan. För det andra tror jag han har förfalskat sitt pass, sämre första touch har jag aldrig sett en brasilianare ha förrut
Citera
2007-03-14, 18:59
Medlem
Ahruons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Försäsong equals shit.
Det är under seriespel det gäller, och då har han mycket kvar att bevisa i Allsvenskan. För det andra tror jag han har förfalskat sitt pass, sämre första touch har jag aldrig sett en brasilianare ha förrut

Hur många gånger har du sett honom och hans första touch?
Citera
2007-03-14, 19:56
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Kom igen Afonso, du vet att du inte får vara här när Öis just förlorat.

1-0 mot nämnda superettanlag som fått stryk med 5-0 mot MFF och 4-1 mot Häcken, jag kan väl inte direkt påstå att jag är nöjd me varken resultat eller spel... Men en vinst är en vinst är en vinst.

/feldgrau

Va, Superettan? När hände det?

Min gode vän, som är en otäck ärkeängel, uttrycker vissa farhågor om kommande säsong för blåvitt. Tunn trupp, föga spännande nyförvärv mm. Hur ser du på saken?
Citera
2007-03-14, 20:03
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Min gode vän, som är en otäck ärkeängel, uttrycker vissa farhågor om kommande säsong för blåvitt. Tunn trupp, föga spännande nyförvärv mm. Hur ser du på saken?

Det är väl bara att hålla med din gode vän. Jag har gett upp säsongen redan nu, på det sättet så kan man förhoppningsvis få ett par positiva överraskningar under året istället för att bli besviken som vanligt. I bästa fall slåss vi om en RL-plats, i sämsta fall hamnar vi runt samma placering som förra säsongen. Men Gais ska vi i alla fall kunna hålla bakom oss...

/feldgrau
Citera
2007-03-14, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antiloop
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1022467,00.html
Har han en dunjacka under fotbollströjan eller???

De där bilden är ett år gammal. Quirino är fit nu för tiden!

Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Tack för att ni är så komiska och bjuder oss andra på goda garv.

Rosa keps.
Citera
2007-03-14, 21:12
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ja du, där fick du inte mycket rätt lilla gubben...
1. Bara för att jag säger att brassar har en flopptendens så menar jag inte att ALLA gör det, tvärt om, de brassar som spelar bra är några av de bästa i AS. Men deras rykten är alltid roliga; typ 'superbrassen', 'megalöftet från brasilien', 'supervärvningen' osv... du hajjar?
2. Jag och Herr Durden hejar inte ens på samma lag, vad är din poäng? Har du någon poäng? Eller är du bara korkad?
3. Jämför inte mig med folk som Klevis, du gör bara bort dig.
1. Så du helgarderar? Dessutom skrev du "Deras 'flopp-tendenser' är ju makalösa". Jag vet inte men jag läser det som att övervägande delen brassar är floppar, eller?

2. My bad. Göteborgare som Göteborgare. Man kan inte ha rätt jämt. Ni håller ju på samma hockeylag iaf.

3. Klevis har svart bälte i provocering, du är bara korkad så iofs har du rätt

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
För det första så är väl han gaisare vad jag förstått så förklara gärna för mig varför jag skall vara stolt/skämmas över en gaisare?

För det andra så verkar du inte ha fattat ett dyft av vad jag tidigare skrivit med tanke på ditt inlägg.

Och för det tredje så ingår du i "Klevis-gänget" så jag förstår varför du inte har förstått vad jag skrivit.

1. se ovan

2. Förstår fortfarande inte. Förklara gärna vad du menar?

3. På vilket vis ingår jag i "Klevis-gänget"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in