Citat:
Ursprungligen postat av BeerMeUpScotty
Ja du, där fick du inte mycket rätt lilla gubben...
1. Bara för att jag säger att brassar har en flopptendens så menar jag inte att ALLA gör det, tvärt om, de brassar som spelar bra är några av de bästa i AS. Men deras rykten är alltid roliga; typ 'superbrassen', 'megalöftet från brasilien', 'supervärvningen' osv... du hajjar?
2. Jag och Herr Durden hejar inte ens på samma lag, vad är din poäng? Har du någon poäng? Eller är du bara korkad?
3. Jämför inte mig med folk som Klevis, du gör bara bort dig.
1. Så du helgarderar? Dessutom skrev du "Deras 'flopp-tendenser' är ju makalösa". Jag vet inte men jag läser det som att övervägande delen brassar är floppar, eller?
2. My bad. Göteborgare som Göteborgare. Man kan inte ha rätt jämt. Ni håller ju på samma hockeylag iaf.
3. Klevis har svart bälte i provocering, du är bara korkad så iofs har du rätt
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
För det första så är väl han gaisare vad jag förstått så förklara gärna för mig varför jag skall vara stolt/skämmas över en gaisare?
För det andra så verkar du inte ha fattat ett dyft av vad jag tidigare skrivit med tanke på ditt inlägg.
Och för det tredje så ingår du i "Klevis-gänget" så jag förstår varför du inte har förstått vad jag skrivit.
1. se ovan
2. Förstår fortfarande inte. Förklara gärna vad du menar?
3. På vilket vis ingår jag i "Klevis-gänget"?