2007-07-17, 11:16
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darth Yoda
Gefle och sina förbannade uddamålsförluster.

Du försöker få det att framstå som att det var otur att de torskade igår. Jag var där och såg BP spela ut Gefle efter noter. Det var klasskillnad.
Citera
2007-07-17, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Du försöker få det att framstå som att det var otur att de torskade igår. Jag var där och såg BP spela ut Gefle efter noter. Det var klasskillnad.

Jag visste redan innan jag postade inlägget, att Gefle spelade dåligt. Det känns bara tråkigt att det åter igen ska vara ett mål ifrån poäng.
Citera
2007-07-17, 14:28
Medlem
von Hindenburgs avatar
Gefle hade tur som bara fick stryk med ett mål igår. Du försöker få det att låta som att man har en del otur med uddamålsförluster. Det är inte sant.
Citera
2007-07-17, 16:01
Medlem
Kalleos avatar
Jag vet inte om detta passar in i denna tråden. Men här kommer ett citat från Sverigescenen.com

Citat:
Som en del vet så skedde en annan händelse i dagarna vilket berör minst en spelare. Detta fick det att fullkomligen börja koka inom supporterleden. Nu får ledningen chansen att reda ut detta och om inte detta sker så kommer AIK:s kategori C att agera och det ska inte ses som ett hot utan som ett löfte.

Vad har AIK-spelaren gjort?
Citera
2007-07-17, 16:06
Medlem
Vryzass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleo
Jag vet inte om detta passar in i denna tråden. Men här kommer ett citat från Sverigescenen.com

Vad har AIK-spelaren gjort?

Tydligen har Tamandi eller Haynes örfilat en supporter när denne ifrågasatte deras supande efter förlustmatchen mot Elfsborg. Nåt åt det hållet.
Denna historia har potential att bli oerhört tillfredställande för ett djurgårdshjärta. Hoppas att det inte löser sig på ett snyggt sätt.
Citera
2007-07-17, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
Tydligen har Tamandi eller Haynes örfilat en supporter när denne ifrågasatte deras supande efter förlustmatchen mot Elfsborg. Nåt åt det hållet.
Denna historia har potential att bli oerhört tillfredställande för ett djurgårdshjärta. Hoppas att det inte löser sig på ett snyggt sätt.

Imponerande idiotiskt.
T o m för en aik:are.

Ser vi mäCktiga skeppet sjunka nu?
Citera
2007-07-17, 16:20
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas

Det ska tydligen vara Rosengårds-Jimmy. Han har nog spelat sin sista match..
Citera
2007-07-17, 17:38
Medlem
hur många mål slår KFF Bajen med imorrn?
Citera
2007-07-17, 17:58
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladd55
hur många mål slår KFF Bajen med imorrn?

0? iofs är flera spelare småskadade o Eguren avstängd men 13-2 hemma o 5 vunna på 6 försök är inte och förakta

Skulle iofs inte förvåna mig om vi rasar ihop mot bönderna

Skit samma sålänge vi slår Utrecht på Söndag, kff hemma är bara en match i mängden.
Citera
2007-07-17, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Skulle iofs inte förvåna mig om vi rasar ihop mot bönderna

du kom inte ihåg hur de gick de senaste 5 mötena?
Citera
2007-07-17, 18:21
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladd55

du kom inte ihåg hur de gick de senaste 5 mötena?

Jo, jag kan minnas längre bak än så..vad har det ngt med saken att göra tomte? Vi har inte vunnit hemma över bönderna sedan 2003, men rasa ihop innebär nödvändigtvis inte att man bara förlorar utan att man förlorar stort.
Citera
2007-07-17, 18:50
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Jo, jag kan minnas längre bak än så..vad har det ngt med saken att göra tomte? Vi har inte vunnit hemma över bönderna sedan 2003, men rasa ihop innebär nödvändigtvis inte att man bara förlorar utan att man förlorar stort.

Jag ger trots allt Hammarby en liten chans att vinna mot KFF i morgon. Kalmar har Monsieur Sorin och Bagarn avstängda och laget famlar lite osäkert i vacuumet efter Arí.

Kanske är Bajen dessutom lite slitet efter Intertotandet (Kalmar gick på knäna efter de sex Intertotomatcherna förra sommaren; så många lär det väl knappast bli för Hammarbys del, men lite frestar det nog på.)

Tippar jag med hjärnan måste det ändå bli 4-1 till KFF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in