Allvarligt!!? Tror AIK'arna här inne att det blir guld i år? Vi är alldeles för ojämna. Vi skulle behöva vinna även de jämna matcherna, som vi gjorde förra året. Vi är för beroende av nyckelspelarnas prestationer.
Jag är bara glad att den senaste tidens resultat gör att nedflyttningsfaran är över. I år tror jag att en plats på topp 5 är troligt.
Just nu ser Elfsborg och IFK starka ut...