Pinsamma Bajen, ja det är pinsamma Bajen, piiiinsamma Bajen. Hela Sverige skrattar!

Tony Gustavsson sa efter matchen att Hammarby har gett upp SM-guldet. Vilken pinsam snubbe. Varför är Bajen då med överhuvudtaget om de inte strävar efter att vinna seriesegern? Pinsamma Bajen var det som sagt.
Härligt att se att MÄKTIGA AIK tog ännu en seger. Vi ligger i tredje spår och har ryckt tussarna. Jag har sagt det förr och säger det igen: Ni ska AKTA ER för MÄKTIGA AIK!
Och Petter Andersson. Den mest tragiska av dem alla. Först var det Björn Runström, nu har Petter tagit över som den mest tragiska filmaren i Bajen. Jag begriper inte varför Bajen alltid ska ha en massa filmare i laget. Men han fick ju sitt "straff" genom att han inte fick slutföra matchen. Inte nog med att han är filmare. Han är vek också.
Ett par stolar bort satt en tjej, 25+ som applåderade så fort Bajen gjorde något bra och skrek rakt ut när Bajen gjorde mål (känslor som är bannlysta på stället jag sitter på). Gud så härligt det var efter matchen när jag gick fram till henne och skrek: "Jaaaaaaa... 2-1, sug på det din fitta!" Då började människan storböla. Ja, jag säger då det. Tragiska Bajen, har "supportrar" som inte ens kan ta en liten motgång.
Vore också kul att höra av någon Bajare härinne som var på matchen (fast det är föga troligt eftersom Bajare brukar bli "osynliga" efter förluster av någon konstig anledning) varför de slutade sjunga när AIK gjorde mål. Norra Stå sjöng starkare än någonsin när Bajen hade gjort 1-0. En annan pinsam grej: Det var fler AIK:are på matchen än Bajare. Tragiskt hur få supportrar som Bajen faktiskt har.