2007-07-24, 01:12
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Ja, varken Poppen eller Asper håller allsvensk kvalitet. Asper har f ö inte hållit någon jämnbra allsvensk nivå sedan han lämnade Gnaget för Real Sociedad.

Jävligt skönt med seger på Olympia. Extra toppar: Obolo, Khari och Wilton. Också starkt inhopp av Valdemarin. Försvaret sköter sig ganska bra matchen igenom. HeIF:s mål är tillfälligheter, där Henke, bara för att han är Henke, får en straff och Jakobsson knoppar in en hörna där laget är alldeles för avslappnat. Det sista gör mig lite irriterad, men tre poäng är alltid tre poäng.
Citera
2007-07-24, 01:27
Medlem
Ja, Khari var riktigt bra. Han är överraskande teknisk med den kroppsbyggnaden. Obolo är en riktigt skolad fotbollsspelare som gör det mesta rätt. AIK kommer att ha mycket nytta av honom.

Såg ut som en praktfilming av äcklet Larsson - han förnekar sig inte.
Citera
2007-07-24, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nowhere Hill
Smått nyfiken om "dansken", duktig eller för tidigt att säga ?
Dansken (som jag kallar honom) heter Olcay Senolgu och än nåntyp av turk eller något liknande. TFF hittade honom i en dansk div 1-klubb med akuta likviditetsproblem (jag tror att det var Köge) och Conny verkar inte riktigt våga spela med honom. Jag har däremot hela tiden velat se Olcay i startuppställningen eftersom han varje gång han bytts in (brukar vara i 80:e minuten i hemmamatcherna) skruvar upp tempot på hela anfallet. Han är snabb, skjuter bra, löper smart och placerar sig där bollen kommer. Dessutom ser han lustig ut eftersom han är liten och mager med pagefrisyr.
http://www.trelleborgsff.se/images/spelare/2007/senoglu_o.jpg

// Roger P.
Citera
2007-07-24, 13:28
Medlem
Möppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grue

Såg ut som en praktfilming av äcklet Larsson - han förnekar sig inte.

Så länge ni har Valdemarin i laget ska ni inte snacka om filmningar, inte nog med att han filmar ofta, han gör de katastrofalt dåligt också!
Citera
2007-07-24, 13:32
Medlem
Kalleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Möppen
Så länge ni har Valdemarin i laget ska ni inte snacka om filmningar, inte nog med att han filmar ofta, han gör de katastrofalt dåligt också!

Varför ska du ta Helsingborg och Henke i försvar? Att blåsa straff för Henke där var horribelt dåligt. Svenska domare får ta och kamma till sig!

0-0?

0-5!
Citera
2007-07-24, 13:36
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleo
0-0?

0-5!
Omg, hur orkar du ens. Har du glömt att Aik Solna just blev krossade av bönderna i ett dubbelmöte?

Det är så kul med er råttfolk, så fort ni tar poäng så är det snack om guld igen.
Citera
2007-07-24, 13:42
Medlem
Möppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleo
Varför ska du ta Helsingborg och Henke i försvar? Att blåsa straff för Henke där var horribelt dåligt. Svenska domare får ta och kamma till sig!

0-0?

0-5!

Försvarar inte Henke och Helsingborg, menar att i ert lag finns de en som snart kommer att fixa till sig en straff så snart han filmar lite bättre. Då får vi se vad du säger om våra svenska domare.

"Inget sm-guld till aik...."
Citera
2007-07-24, 14:02
Medlem
actionbikes avatar
Citat:
Jag vet att Valdemarin och Mendes är väldigt lika från avstånd så jag låter den där gå förbi.
Citera
2007-07-24, 16:35
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Omg, hur orkar du ens. Har du glömt att Aik Solna just blev krossade av bönderna i ett dubbelmöte?

Det är så kul med er råttfolk, så fort ni tar poäng så är det snack om guld igen.

Vart ser du snacket om guld till AIK? Har du varit iväg och flugit med Peter Pan igen?
Citera
2007-07-24, 16:44
Medlem
sm guld för aik blir det inte, det har även aikarna förstått(hoppas jag).

Men jag tycker det är minst lika kul att aikare gnäller över billiga straffar, ni är världsmästare på billiga straffar så sluta gnäll.
Citera
2007-07-24, 16:48
Medlem
Möppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antrax
sm guld för aik blir det inte, det har även aikarna förstått(hoppas jag).

Men jag tycker det är minst lika kul att aikare gnäller över billiga straffar, ni är världsmästare på billiga straffar så sluta gnäll.

Dagens sanning.
Citera
2007-07-24, 17:53
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Dagens sanning.

Seklets jorden-är-platt-idiot.

Bra fotboll igår och AIK visade att dem är störst ännu än gång
Och alla ni som blir ledsna i ögat när jag skriver det: AIK BERÖR
Citera