2007-09-02, 20:08
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Skönt att det inte bara är Malmö FF som kryssar mot skitlag. Nu vänder Malmö på steken ska ni se och tar resten av poängen samt guldet. Det skulle kunna gå men vår säsong är över. Nu får man väl nästan hoppas på att AIK tar hem det och att Klevis en gång för alla blir bannad då han spammat forumet med frasen "MÄKTIGA AIK!!!" under tre dygn.

Haha.

Men helt ärligt; detta forumet kommer ju att bli olidligt om råttorna tar hem bucklan. Även om jag får ge dem att deras form just nu imponerar.
Citera
2007-09-02, 20:41
Medlem
Vilken (väntad) katastrof!

Alla underpresterar å det grövsta och till och med i en sådan här match så lyckas den feta, vidriga jävla pizzabagaren Mourad att utmärka sig genom att vara den överlägset lojaste och mest värdelösa utav de allihopa, fy fan för dig Mourad
Citera
2007-09-02, 20:52
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden

Alla underpresterar å det grövsta och till och med i en sådan här match så lyckas den feta, vidriga jävla pizzabagaren Mourad att utmärka sig genom att vara den överlägset lojaste och mest värdelösa utav de allihopa, fy fan för dig Mourad

Det var väl inte bara pizzabagarens fel? Den fjortonåriga lilla flickan Rehn satte in på plan var väl ingen höjdare heller? Föresten vad har hänt med mini-Maradona?
Citera
2007-09-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Det var väl inte bara pizzabagarens fel? Den fjortonåriga lilla flickan Rehn satte in på plan var väl ingen höjdare heller? Föresten vad har hänt med mini-Maradona?

Nej givetvis inte, men det skrev jag inte heller.

Nej han var ingen höjdare heller men han var inte sämre än Mourad, och för att vara 15 år och göra sin första match när hela laget är så in i helvete usla så gjorde han inte bort sig i alla fall.

Han fick ju komma in i slutet idag, men annars så har han sittplats i frysboxen.
Citera
2007-09-02, 20:58
Medlem
Shuyins avatar
Citat:

Hur kan det vara väntat att serietvåan får 0-0 hemma mot jumbon?
Citera
2007-09-02, 21:00
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Nej givetvis inte, men det skrev jag inte heller.

Nej han var ingen höjdare heller men han var inte sämre än Mourad, och för att vara 15 år och göra sin första match när hela laget är så in i helvete usla så gjorde han inte bort sig i alla fall.

Han fick ju komma in i slutet idag, men annars så har han sittplats i frysboxen.

Det var ju på ett sätt bra att Rehn vågade det ingen annan skulle göra. Men lite synd att media skulle hålla på och intervjua honom istället för att vänta några matcher och ge han en chans innan man utser honom till den nya Van Basten... Sen måste det kännas förjävligt för Mini-Maradona och resten av spelarna att bli bänkade av en högstadiepojke...
Citera
2007-09-02, 21:02
Medlem
Konrad Haifas avatar
Med facit i hand var denna uttagning skrattretande. Varför spelade inte Eldin till vänster och Sella på topp, sedan kunde Jokern bytt av kasse Mourad mot slutet...!?

Domaren vr ju också helt under isen, en riktig pellejöns. En gubbe ligger på plan i en minut, konstant maskande med mera. 2 minuters tillägg....

Dagens roligaste, Dusan sjunker ännu längre mot titlen "Årets talang som aldrig blir något!"
Citera
2007-09-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin

Av den enkla anledningen att vi vinner aldrig när vi skall/måste längre, och skulle detta mot all förmodan ske någongång (läs HBK borta) så finns det inte en chans i helvetet att det sker 2 matcher i rad.

Så ja det var väldigt väntat.

Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Det var ju på ett sätt bra att Rehn vågade det ingen annan skulle göra. Men lite synd att media skulle hålla på och intervjua honom istället för att vänta några matcher och ge han en chans innan man utser honom till den nya Van Basten... Sen måste det kännas förjävligt för Mini-Maradona och resten av spelarna att bli bänkade av en högstadiepojke...

Ja det är ju aldrig fel att ge de unga chansen och idag passade det ju bra då det var så mycket folk som saknades av olika anledningar. Helt utan press kunde han ju faktiskt gå in i dag.

Klart att det är surt för dom men det är bara för dom att bevisa att dom är bättre än honom så får dom nog spela också.
Citera
2007-09-02, 21:20
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin

För att vi är blåvitt och ingen kan fucka upp ett givet resultat så som vi kan...

Glöden och viljan att vinna infann sig ju inte idag förrens när det var 5 minuter kvar, inte ens Psyko-Alex gick att skåda.
Citera
2007-09-02, 21:21
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kupsan
Kan man göra nåt annat än skratta åt dig?
Vilken jävla panik du får när man berättar sanningen, att det är större chans att serieledarna vinner mot gefle än att dom lyckas ta poäng m.m. Förstörde jag dina våta fantasier nu eller? För du vet ju själv att dom inte kommer infrias, och här kommer jag och tar bort din enda glädje i aiklivet, fantasierna.
Så dumt av mig, skulle ha vetat bättre
Slog du din morsa gul och blå när hon sa att jultomten inte finns?, skulle inte förvåna mig ett dugg...

Du får helt enkelt acceptera att det kan gå tvärtom, take it or leave it.

Om du sett årets Allsvenska så kan du kanske förstå att årets Allsvenska är underlig. Götet kryssade mot skitlaget BP på hemmaplan, KFF hade det fina målsnittet 0-10 på två matcher.
Klart som fan att Elfsborg torskar mot hemmastarka Gefle.

Klart som fan är oavsett vilka resultat det nu må bli imorrn, så ligger inte jultomten bra till hos dig. Det här året får jag dina julklappar.

Så stick från stan.
Citera
2007-09-02, 21:47
Medlem
Logik finns där ingen. Finns det är en gnutta kvar så bör dom svenska lagen få ett helvete i Uefa-cupen.

IFK-BP och 0-0 var bara en i raden av märkliga resultat och det är otroligt att AIK kan ta sig till serieledning nu bara veckor från en match i Borås där känslan var att säsongen var över.

Att Kalmar vann var väntat.Det roliga är att detta 0-10 på 2 matcher nu är med igen.Djuric avstängd och det känns bra.

HIF-DIF stinker hemmaseger. DIF har haft flyt en räcka matcher med skitspel och det säger jag inte bara för att jag hatar dom.

Derbyt blir x alt 2:a.Har frångott min princip att tippa AS så detta är ett tips som kommer från mer än hjärtat.

Hur det slutar vet ingen. Det går ju inte att tippa årets serie. Dock,kommer AIK fortsätta stapla 3r blir det guld vilket är ganska overkligt när man tittar i backspegeln.
Citera
2007-09-02, 22:34
Medlem
50-öring.s avatar
Åkeby blir kvar i Malmö, åtminstone säsongen ut. Allt enligt ett pressmeddelande från MFF.

Just nu känns det ungefär såhär..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in